Gör dig redo att fånga 100 nya monster i Pokémon GO

Robot
Gör dig redo att fånga 100 nya monster i Pokémon GO
Medlem
Gör dig redo att fånga 100 nya monster i Pokémon GO

Alltså, Nejtack. Så jävla roligt var det fanimej inte

Medlem

Slutade spela en rejäl vända. Detta var precis varför jag började farma lite smått när jag åkte buss och när jag upptäckte en spawn utanför min lägenhet! Att det skulle ta så lång tid att fixa strider mot andra tränare är lite t tråkigt dock.

Medlem

Spelar varje gång jag är ut. Men jag drar inte ut för att spela längre. Tror inte att jag kommer göra det så länge temperaturen ser ut som den gör heller, spelet är det inga fel på men snö och minusgrader är jobbigt att cykla igenom och spela. Att fylla Pokédexen var alltid min favoritsyssla i de andra spelen så jag saknar inte de andra funktionerna lika mycket sm andra, även om jag absolut vill se det djupare stridssystemet, trading och pvp i GO också.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Brukar spela lite på väg och från jobbet. Tycker ändå det kan vara rätt så kul om man inte hets spelar det. Bara ta det i sin egna långsamma takt och köra några minuter om dagen

Medlem

Roligt att generation 2 (av 7 ) snart kommer, men hoppas att de ger t.ex. 50 eller 100 platser i väskan i samband med det.

Spelar en stund lite nu som då, men kylan förstör glädjen tyvärr.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

bäst att skynda sig att fixa de sista då.. lär bli svårt att få tag i sista specifika av de gamla om de trängs med nya om spawns... 130 just nu i pokedex


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Morsan som är pensionär lirar fortfarande det här spelet typ varje dag. Själv tröttnade jag en månad efter releasen.

Medlem

Många som fortfarande spelar i ärlighetens namn,jag själv inkluderat... Men jag är inte särskilt sugen på massa nya monster... De 150 första är och kommer alltid vara "de riktiga".


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fram med elbrädan och fånga pokemons!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Kul! Något att göra med ungarna om det blir en mild vinter.

Medlem

Tråkigt, då jag inte kan något om alla som kommer efter mew och mewtwo.

Originalen är alltid originalen för mig.

Men bra med trades, samt när man kan slåss mot varandra utanför gymen, hoppas en sån funktion kommer.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Tog mitt 100 unika monster igår, spelar det bara casual nu, är bara lvl 24, spelet är kul i korta stunder bara.. spelar annars Ingress som är så mycket roligare än pokemon men kul att det kommer nya monster att fånga.

Medlem

Cyndaquil <3

..fast jag bor inte i en storstad så det är ju helt poänglöst att spela.

Medlem

Slutade spela, men kommer förmodligen börja igen när/om de släpper stöd för att slåss och byta med varandra.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hade det funnits några "pokestops" i närheten så kanske det hade varit aktuellt att fortsätta, nu är det till och med avinstallerat.

Medlem

En dag slutade det spawna pokemons här, bara närmast centrum nu, vilket är en promenad på 5km. Trodde först att jag åkt på ban eller något, tills alla andra här hade samma problem.

Med ett gym och tre stops gick det att spela innan, men långpromenader till stan när det är kallt fungerar inte längre. Plockar in guldet från gymmet bara, en gång per dag.

Någon annan med helt raderade spawns?

Medlem
Skrivet av Star Lord:

En dag slutade det spawna pokemons här, bara närmast centrum nu, vilket är en promenad på 5km. Trodde först att jag åkt på ban eller något, tills alla andra här hade samma problem.

Med ett gym och tre stops gick det att spela innan, men långpromenader till stan när det är kallt fungerar inte längre. Plockar in guldet från gymmet bara, en gång per dag.

Någon annan med helt raderade spawns?

Kunde fånga rätt många hemifrån förut (når ett pokestop) men betydligt färre än innan.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

1
Skriv svar