Inget Playstation Now i Sverige

Robot
Inget Playstation Now i Sverige

Sony kunde inte sätta något datum för tjäntens lansering i Sverige.


Medlem
Inget Playstation Now i Sverige

Det är det bästa ändå. Man ska hedra de gamla konsolerna. Jag spelar ps2, xbox 360 och PS3 förutom PC då förstås. Nä, ni vet det där med att streama och jävlas...


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem

Prissättningen gör det inte värt att använda tjänsten ändå, men det är givetvis min subjektiva åsikt.

Medlem

Suck, om man då ändå bara kunde ha gjort konsolerna bakåtkompatibla :/

Medlem
Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:

Suck, om man då ändå bara kunde ha gjort konsolerna bakåtkompatibla :/

Vissa gör det. och andra vägrar.

Medlem

Nä, inget playstation now i Sverige.. ÄN.

Medlem

Clickbait


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptoman:

Clickbait

Haha, klipp dig.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Clickbait

Haha, klipp dig.

Eh, han har ju visserligen en poäng....


signatur

Här skulle det vara skrivet något vettigt, men jag har egentligen inget vettigt att säga, så det blev ingenting...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Clickbait

Haha, klipp dig.

Eh, han har ju visserligen en poäng....

Alla får klippa sig. Jag klipper mig själv. Med en trimmer.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Clickbait

Haha, klipp dig.

Eh, han har ju visserligen en poäng....

Alla får klippa sig. Jag klipper mig själv. Med en trimmer.

Jag har inget att säga om ditt hår, du gör säkert ett jättebra jobb med det, till skillnad från din journalistik. Kanske dags att sadla om till frisör istället?


signatur

Här skulle det vara skrivet något vettigt, men jag har egentligen inget vettigt att säga, så det blev ingenting...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Clickbait

Haha, klipp dig.

Eh, han har ju visserligen en poäng....

Alla får klippa sig. Jag klipper mig själv. Med en trimmer.

Jag har inget att säga om ditt hår, du gör säkert ett jättebra jobb med det, till skillnad från din journalistik. Kanske dags att sadla om till frisör istället?

Alla får 3mm-frippa. Kan ordna klippkort.... bada-bum...

Om vi ska vara seriösa för ett tag så ser det ju helt ärligt ut som att Playstation Now inte kommer att landa i Sverige i en överskådlig framtid. Den är ju inte ens lanseras på PS4 än. Kan bjuda på det officiella icke-svaret jag fick från Sonys svenska PR-avdelning.

Citat:

Eftersom PS Now är en pionjär i sitt slag kommer den att utöka steg för steg. PlayStation kommer att lyssna på feedback från användare i varje land för att ytterligare utveckla tjänsten. Vi kommer meddela tjänstens tillgänglighet när den är redo.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Clickbait

Haha, klipp dig.

Eh, han har ju visserligen en poäng....

Alla får klippa sig. Jag klipper mig själv. Med en trimmer.

Jag har inget att säga om ditt hår, du gör säkert ett jättebra jobb med det, till skillnad från din journalistik. Kanske dags att sadla om till frisör istället?

Alla får 3mm-frippa. Kan ordna klippkort.... bada-bum...

Om vi ska vara seriösa för ett tag så ser det ju helt ärligt ut som att Playstation Now inte kommer att landa i Sverige i en överskådlig framtid. Den är ju inte ens lanseras på PS4 än. Kan bjuda på det officiella icke-svaret jag fick från Sonys svenska PR-avdelning.

Citat:

Eftersom PS Now är en pionjär i sitt slag kommer den att utöka steg för steg. PlayStation kommer att lyssna på feedback från användare i varje land för att ytterligare utveckla tjänsten. Vi kommer meddela tjänstens tillgänglighet när den är redo.

Precis, det är ju detta jag syftar på. Rubriken och innehållet matchar ju inte riktigt. Din rubrik kan lätt tolkas som att Sony helt och hållet uteslutit den svenska marknaden för all framtid. Vilket inte alls är fallet, de har inte bestämt sig om det är en marknad att satsa på än. Bättre rubriker som speglar innehållet mer rättvist skulle till exempel vara:

- En Svensk lansering av Playstation Now är ännu osäkert.

eller

- Sony utreder fortfarande om Playstation Now ska lanseras till Sverige eller inte.

eller

- Vill du använda Playstation Now i Sverige, då får du vänta.


signatur

Här skulle det vara skrivet något vettigt, men jag har egentligen inget vettigt att säga, så det blev ingenting...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Flumbulle:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:

Clickbait

Haha, klipp dig.

Eh, han har ju visserligen en poäng....

Alla får klippa sig. Jag klipper mig själv. Med en trimmer.

Jag har inget att säga om ditt hår, du gör säkert ett jättebra jobb med det, till skillnad från din journalistik. Kanske dags att sadla om till frisör istället?

Alla får 3mm-frippa. Kan ordna klippkort.... bada-bum...

Om vi ska vara seriösa för ett tag så ser det ju helt ärligt ut som att Playstation Now inte kommer att landa i Sverige i en överskådlig framtid. Den är ju inte ens lanseras på PS4 än. Kan bjuda på det officiella icke-svaret jag fick från Sonys svenska PR-avdelning.

Citat:

Eftersom PS Now är en pionjär i sitt slag kommer den att utöka steg för steg. PlayStation kommer att lyssna på feedback från användare i varje land för att ytterligare utveckla tjänsten. Vi kommer meddela tjänstens tillgänglighet när den är redo.

Precis, det är ju detta jag syftar på. Rubriken och innehållet matchar ju inte riktigt. Din rubrik kan lätt tolkas som att Sony helt och hållet uteslutit den svenska marknaden för all framtid. Vilket inte alls är fallet, de har inte bestämt sig om det är en marknad att satsa på än. Bättre rubriker som speglar innehållet mer rättvist skulle till exempel vara:

- En Svensk lansering av Playstation Now är ännu osäkert.

eller

- Sony utreder fortfarande om Playstation Now ska lanseras till Sverige eller inte.

eller

- Vill du använda Playstation Now i Sverige, då får du vänta.

Konstruktiv kritik. Tack!


signatur
Inaktiv

Det var väl för väl!

Medlem

Dom behöver väl lite tid för att förhandla fram tekniken med svenska operatörer. Netflix hade väl egen hårdvara hos operatörerna för att minimera bandbredd och latency. Lär ju inte vara nån höjdare att streama från nån server i staterna eller så.

Medlem

Vet någon när Playstation Later blir Playstation Soon här i Sverige? Är vi fortfarande inte redo? Tycker det luktar lite marknadsdiskriminering...


signatur

/MJ

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mats:

Vet någon när Playstation Later blir Playstation Soon här i Sverige? Är vi fortfarande inte redo? Tycker det luktar lite marknadsdiskriminering...

Inte hört ett knyst.


signatur
1
Skriv svar