Gameplay från köttiga Space Hulk: Deathwing

Robot
Gameplay från köttiga Space Hulk: Deathwing

Spana in ett 17 minuter långt klipp.

#space-hulk-deathwing


Medlem
Gameplay från köttiga Space Hulk: Deathwing

Får ont i huvudet bara att glo på videon, hoppas man kan stänga av headbobbing och öka fov:en.

Medlem

Så många senoses.

Medlem

Skön atmosfär. Blir dock repetitivt bara jag kollar på videon, så jag avstår nog.

Medlem

Ser grymt ut, hamnar på julklappslistan:D

Medlem

Får de verkligen använda "Deathwing" i titeln?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Får de verkligen använda "Deathwing" i titeln?

Tänker du på då? Deathwing från WoW eller?

Om det är någon som har copy right for någonting som de äger så är det Games Workshop, de har varit på gränsen till helt galna kring det i 20 år och gjort en hel del grejor som är på gränsen till sorgliga för att försvara sina IP:n (Ta dö på vettiga fan-projekt bland annat).

Medlem

Barnsligt förtjust i terminators, Dark Angels Deathwing är dessutom favorit. Lite oroväckande med alla intensiva ljuseffekter, jag brukar inte vara så känslig men när minigun användes blev det alldeles för mycket.

Avvaktar lite intryck från podcasts men är riktigt sugen!

Medlem

Smask, ser bra ut det där.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Utvecklarna har påstått att det är en gammal build dom kör i trailern och ljudet m.m ska vara lite bättre vid release


signatur

Game long and prosper

Medlem

Såg för lätt ut och oändlig ammo.. kanske var det novice.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser riktigt lovande ut, har väntat länge på detta nu
Dock kan jag tycka att knappar/paneler för dörrarna borde ha animation och inte kunna aktiveras genom ren viljestyrka

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Skön atmosfär. Blir dock repetitivt bara jag kollar på videon, så jag avstår nog.

Jag tycker det är ok för spel, i synnerhet shooters, att vara repititiva så länge de är kul att spela. Det här spelet är ju dock designat för coop så single player är nog förhållandevis tråkigt.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Såg för lätt ut och oändlig ammo.. kanske var det novice.

Brukar vara vanligt att dom spelar på lättare svårighetsgrader i trailers


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tycker Warhammer-världen är ganska cool. Är inte så påläst på allt men det känns bara bra. Skulle gärna se en filmserie på detta.Arnold i huvudrollen. Duncan Jones kan regissera första.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Tycker Warhammer-världen är ganska cool. Är inte så påläst på allt men det känns bara bra. Skulle gärna se en filmserie på detta.Arnold i huvudrollen. Duncan Jones kan regissera första.

Martyn Pick fick äran att regissera redan 2010.
http://www.imdb.com/title/tt1679332/

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Tycker Warhammer-världen är ganska cool. Är inte så påläst på allt men det känns bara bra. Skulle gärna se en filmserie på detta.Arnold i huvudrollen. Duncan Jones kan regissera första.

"Get daown!" "Get to da dradnaught!"
Jag skulle lätt se med Arnold i huvudrollen

Kan nog vara kul med några polare. Däremot när karaktärerna pratar under striderna blir det nästan bara tragiskt. Jag hoppas det är något dom lyckas förbättra.

Medlem

Oj så trist. Orkade bara se halva.


signatur

autograph

1
Skriv svar