Snart kan du testa Overwatch gratis

Robot
Medlem
Snart kan du testa Overwatch gratis

Kommer komma en riktigt stor ny våg av spelare nu, helt hundra på det. Många som tvekat kommer att förstå vilket jävla bra spel det är och det är värt pengarna. För du kommer att lägga 500 plus timmar på detta utan tvekan.

Medlem

Har inte lirat denna titel tidigare så detta blir ett bra tillfälle att få prova på. I multiplayer spel så gillar jag Battlefield som är åt det mer realistiska hållet men vem vet jag kanske fastnar för detta galna lir...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Jag ska göra mig av med mitt overwatch, tycker inte alls det var bra. Tråkiga banor som alla är likadana, inbyggda bottlenecks osv. Nej fifan. Den här gången lyckades inte blizzard.

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Jag ska göra mig av med mitt overwatch, tycker inte alls det var bra. Tråkiga banor som alla är likadana, inbyggda bottlenecks osv. Nej fifan. Den här gången lyckades inte blizzard.

Grejen med bottlenecks är ju att det är en flaskhals. Det ska vara svårt att ta sig förbi den. Finns andra spel med mer öppna banor där du slipper bli gankad.

KoP
Medlem

Gratis eller ej. Fortfarande like ointressant spel.

Releasehästryttare
Skrivet av Prixm:

Kommer komma en riktigt stor ny våg av spelare nu, helt hundra på det. Många som tvekat kommer att förstå vilket jävla bra spel det är och det är värt pengarna. För du kommer att lägga 500 plus timmar på detta utan tvekan.

Mitt problem har ju varit att jag inte vet om man får tillräckligt med fps på denna burken för att köpa spelet, så äntligen kan man testa spelet utan att riskera pengar.

Medlem

Testade den öppna betan ... Ähhh. Blev besviken ingen progression tråkiga banor etc etc.....

så gratis eller ej .. får inte mina dyrbara spel timmar...

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Prixm:

Kommer komma en riktigt stor ny våg av spelare nu, helt hundra på det. Många som tvekat kommer att förstå vilket jävla bra spel det är och det är värt pengarna. För du kommer att lägga 500 plus timmar på detta utan tvekan.

Mitt problem har ju varit att jag inte vet om man får tillräckligt med fps på denna burken för att köpa spelet, så äntligen kan man testa spelet utan att riskera pengar.

Jag spelade betan på en relativt svag burk och jag upplevde att det inte vara några problem med varken det visuella eller hastigheten. Det beror ju dock på hur känslig man är, men det är helt klart spelbart på lite svagare datorer med.

Sitter med Q9450, GTX 750 och 8GB RAM. Övrig hårdvara är inte särskilt intressant för prestandan.

Medlem

Helgen om två veckor? 18-21:e är nästa helg.

Redaktör
Skrivet av Zer0cooL:

Helgen om två veckor? 18-21:e är nästa helg.

Hoppsan. Fixat.


signatur
Medlem

De kör en sneaky kampanj på Twitter för att öka exponeringen, RT för att få en notifiering när det är dags.

https://twitter.com/OverwatchEU/status/796714413671743489

Medlem

Fantastiskt spel men kräver verkligen teamplay om man vill köra (och vinna) i competition. Många som inte tycks förstå att lagets uppbyggnad är extremt viktig.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Fantastiskt spel men kräver verkligen teamplay om man vill köra (och vinna) i competition. Många som inte tycks förstå att lagets uppbyggnad är extremt viktig.

teamplay > individuell skill med heron man spelar > comp

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av JohnnyGreed:

Fantastiskt spel men kräver verkligen teamplay om man vill köra (och vinna) i competition. Många som inte tycks förstå att lagets uppbyggnad är extremt viktig.

teamplay > individuell skill med heron man spelar > comp

Nja riktigt så enkel tycker jag inte att ekvationen är. Man bör vara rätt lyhörd för vad de övriga i laget väljer för karaktär. Finns många som envis kör samma utan att bry sig ett skit om övriga laget med följden att man förlorar.

Hanzo verkar vara en väldigt populär karaktär som man bara måste spela med trots att laget kanske just då skulle fungera bättre med en annan karaktär.

Detta och i kombination med att man envist vägrar gå i grupp. Lone wolfs är nog det värsta.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av JohnnyGreed:

Fantastiskt spel men kräver verkligen teamplay om man vill köra (och vinna) i competition. Många som inte tycks förstå att lagets uppbyggnad är extremt viktig.

teamplay > individuell skill med heron man spelar > comp

Nja riktigt så enkel tycker jag inte att ekvationen är. Man bör vara rätt lyhörd för vad de övriga i laget väljer för karaktär. Finns många som envis kör samma utan att bry sig ett skit om övriga laget med följden att man förlorar.

Hanzo verkar vara en väldigt populär karaktär som man bara måste spela med trots att laget kanske just då skulle fungera bättre med en annan karaktär.

Detta och i kombination med att man envist vägrar gå i grupp. Lone wolfs är nog det värsta.

Nån som är svinbra med en gubbe är bättre att ha i laget än att tvinga den personen att spela nån som den inte är bra med men som passar in i compen.
Folk (du inkluderat, uppenbarligen) har fått för sig att man inte vinner om man inte väljer karaktärer efter pro-metan.
Hellre en bra hanzo än en dålig reinhardt.
Samarbete är tveklöst viktigast, skicklighet därefter, karaktärsval kommer sist.

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av JohnnyGreed:

Fantastiskt spel men kräver verkligen teamplay om man vill köra (och vinna) i competition. Många som inte tycks förstå att lagets uppbyggnad är extremt viktig.

teamplay > individuell skill med heron man spelar > comp

Nja riktigt så enkel tycker jag inte att ekvationen är. Man bör vara rätt lyhörd för vad de övriga i laget väljer för karaktär. Finns många som envis kör samma utan att bry sig ett skit om övriga laget med följden att man förlorar.

Hanzo verkar vara en väldigt populär karaktär som man bara måste spela med trots att laget kanske just då skulle fungera bättre med en annan karaktär.

Detta och i kombination med att man envist vägrar gå i grupp. Lone wolfs är nog det värsta.

Nån som är svinbra med en gubbe är bättre att ha i laget än att tvinga den personen att spela nån som den inte är bra med men som passar in i compen.
Folk (du inkluderat, uppenbarligen) har fått för sig att man inte vinner om man inte väljer karaktärer efter pro-metan.
Hellre en bra hanzo än en dålig reinhardt.
Samarbete är tveklöst viktigast, skicklighet därefter, karaktärsval kommer sist.

Jo det är sant men jag föredrar hellre en halvdålig Rein som frontar gruppen än en Widow eller Hanzo. I alla fall i attack.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

1
Skriv svar