The Division blir överlevnadsspel i nästa expansion

Robot
The Division blir överlevnadsspel i nästa expansion

Kämpa mot kyla, hunger och törst. Samt nattens fasor!

#massive-entertainment, #tom-clancys-the-division


Releasehästryttare
The Division blir överlevnadsspel i nästa expansion

Nä, detta spel behöver zombier för att bli populärt igen.

Medlem

Törst borde ju rimligtvis inte vara ett så stort problem med tanke på snön. Men det kommer ju självklart inte tas någon hänsyn till..


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Spännande!

Det känns som ett läge Division borde ha levererats med.
Kan göra det hela väääldigt skojigt, om de gör det bra så lär det bli den nya favoriten för min del.

Medlem
Skrivet av Devan:

Nä, detta spel behöver zombier för att bli populärt igen.

Precis! Zombier är mer innovativt och spännande då det aldrig gjorts i spelvärlden förr.

Medlem

så är detta ett spelläge man kan köra när man vill eller är det "features" som tillämpas i hela spelet?

The division var okej och har blivit bättre under året men mest tycker jag spelet behöver större karta och mer pvp. Darkzones är såå tråkiga


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Devan:

Nä, detta spel behöver zombier för att bli populärt igen.

Precis! Zombier är mer innovativt och spännande då det aldrig gjorts i spelvärlden förr.

Jag hatar också Zombies, och skulle förmodligen inte gillat Division om spelet marknadsfördes som ett Zombie spel, men efter att ha spelat Division nu ett tag så är spelet som gjutet för zombies, precis som Angry Joe säger, "I never thought I would say it, but this games needs Zombies". På ett sätt är det kul att Massive satsade på något nytt, men samtidigt så är det någonting som fattas i spelet när man väl spelar det. Denna expansionen låter iaf riktigt bra.

Skrivet av Soulless:

så är detta ett spelläge man kan köra när man vill eller är det "features" som tillämpas i hela spelet?

The division var okej och har blivit bättre under året men mest tycker jag spelet behöver större karta och mer pvp. Darkzones är såå tråkiga

Det är ett läge så vitt jag tolkar det ... Inte att det tillämpas genom hela spelet.

Medlem
Skrivet av Devan:

Nä, detta spel behöver zombier för att bli populärt igen.

Inga zombies, bara du mot kylan och hunger, ja å andra fiender då.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Det är ett nytt läge där man kan välja mellan PvP eller PvE, men andra spelare är med på kartan oavsett. Vill man prova det kan man ladda ned The Division PTS på Steam eller Uplay, men man måste äga season pass för att få spela survival-läget.
De timmarna jag har spelat survival har jag haft superkul! Utmanande på rätt sätt och tröttnar man på griefers (Eller att griefa själv.) är det bara att slå på PvE så är det lika kul.
Kan spelas lika väl solo som med kompisar (Om man har några).

Inaktiv
Skrivet av Waliant:

Törst borde ju rimligtvis inte vara ett så stort problem med tanke på snön. Men det kommer ju självklart inte tas någon hänsyn till..

Funkar inte riktigt så, dels så är det ju en smittorisk med tanke på viruset och andra sjukdomar samt att det sänker kroppstemperaturen som gör att man istället kan förfrysa. För att kunna använda snön måste man koka den och så långt tror jag inte att de väljer att gå.

Medlem

Jäklar, detta låter skit nice:)

Medlem

Finns att testa gratis på PTS:en just nu, å det är såååå jäkla roligt!

Medlem
Skrivet av Waliant:

Törst borde ju rimligtvis inte vara ett så stort problem med tanke på snön. Men det kommer ju självklart inte tas någon hänsyn till..

Jag gissar på att viruset kan ligga på marken och i luften, snön/vattnet måste filtreras innan man kan dricka det. Så inte så orimligt faktiskt.

ELF
Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Devan:

Nä, detta spel behöver zombier för att bli populärt igen.

Precis! Zombier är mer innovativt och spännande då det aldrig gjorts i spelvärlden förr.

Jag hatar också Zombies, och skulle förmodligen inte gillat Division om spelet marknadsfördes som ett Zombie spel, men efter att ha spelat Division nu ett tag så är spelet som gjutet för zombies, precis som Angry Joe säger, "I never thought I would say it, but this games needs Zombies". På ett sätt är det kul att Massive satsade på något nytt, men samtidigt så är det någonting som fattas i spelet när man väl spelar det. Denna expansionen låter iaf riktigt bra.

Zombier är spelvärldens ketchup. Det passar till allt. Ja, nästan allt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Gen
Medlem

Man ska tydligen kunna välja PvP eller PvE läge också vilket är grymt bra. Jag tror verkligen på detta!

Medlem

vill ha sombisar...

Medlem
Skrivet av Aljonz:

Finns att testa gratis på PTS:en just nu, å det är såååå jäkla roligt!

Du måste dock ha Season Pass för att kunna köra Survival på PTS.

Medlem

Om ett spel behöver DLC för att göra det poppis, så är det inte så poppis från första början. "De ser spelet du betalade för här? Ge oss lite mer pengar, så blir det roligt också!"

Attt tillägga är att jag tyckte grundspelet, trots ´bullesponging, var kul. Inte köpt något DLC.

Medlem
Skrivet av philgapin:
Skrivet av Devan:

Nä, detta spel behöver zombier för att bli populärt igen.

Precis! Zombier är mer innovativt och spännande då det aldrig gjorts i spelvärlden förr.

Avsaknaden av survival spel är också enorm! Inget som gjorts tidigare.

Medlem
Skrivet av BlaKer:

Avsaknaden av survival spel är också enorm! Inget som gjorts tidigare.

Och FPS spel a la CS för 12 åringar med mindervärdighetskomplex och behov av omedelbar stimulans är ju också innovativt. Kom ju definitivt efter alla zombiespel.

1
Skriv svar