Här är lite Tyranny för dig – Obsidian berättar mer

Robot
Här är lite Tyranny för dig – Obsidian berättar mer
Medlem
Här är lite Tyranny för dig – Obsidian berättar mer

Ser bra ut faktiskt. Realtime with pause.. (till skilnad från tides of numeria - fortfarande lite bitter)

Medlem

När jag först såg/hörde om spelet trodde jag man spelade i Western miljö eller liknande, åter igen fantasy känns lite "mäh"

Men älskade Pillars så blir ett köp senare.

k3m
Medlem
Skrivet av Eriand:

Ser bra ut faktiskt. Realtime with pause.. (till skilnad från tides of numeria - fortfarande lite bitter)

jag föredrar turbaserat, med frivilligt kösystem samt AI o raffinerade dödscener

Medlem

Nån är ett 242-fan.


signatur
Medlem

Off topic, men OMG vilket fruktansvärt fult skägg Matt Maclean har, det ser ju ut som rendering outtakes av Gollum

Quake-konnässsör

Jaha, man ska bara klara ut White Marsch tills på torsdag då... Tror inte riktigt att tid kommer att infinna sig för min fördel.

Men ändå jäkligt roligt att denna spel genre har fått ett upplyft med hjälp av obsidian och kickstarter. Kanske dags och köra igenom baldurs gate och icewind dale sagorna igen... Men då kommer det ta cirka 1000 timmar, får bli efter tyranny kanske.

MEG
Medlem
Skrivet av almblad:

Jaha, man ska bara klara ut White Marsch tills på torsdag då... Tror inte riktigt att tid kommer att infinna sig för min fördel.

Men ändå jäkligt roligt att denna spel genre har fått ett upplyft med hjälp av obsidian och kickstarter. Kanske dags och köra igenom baldurs gate och icewind dale sagorna igen... Men då kommer det ta cirka 1000 timmar, får bli efter tyranny kanske.

Tyvärr har varken BG eller IWD åldrats med värdighet bättre att minnas dem för vad de var på sin tid.


signatur

Death is only the beginning

k3m
Medlem
Skrivet av almblad:

Jaha, man ska bara klara ut White Marsch tills på torsdag då... Tror inte riktigt att tid kommer att infinna sig för min fördel.

Men ändå jäkligt roligt att denna spel genre har fått ett upplyft med hjälp av obsidian och kickstarter. Kanske dags och köra igenom baldurs gate och icewind dale sagorna igen... Men då kommer det ta cirka 1000 timmar, får bli efter tyranny kanske.

instämmer

1
Skriv svar