Donald Trump recenserar spel på Steam

Robot
Medlem
Donald Trump recenserar spel på Steam

Hahaha! Fallout recessionen va spot-on! Make the commonwealth great again!

Medlem

Meh. Jag hade hoppats på att det faktiskt var Donald Trump.

Medlem

Tror Donald hade haft bättre fantasi i sina recensioner än den här snubben...

Medlem

Hahaha, underbart!

Medlem

Det är kul enda tills de spelar defcon på fel dator.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Tror Donald hade haft bättre fantasi i sina recensioner än den här snubben...

Frågan om han någonsin rört ett spel, det har ryktats ganska flitigt om att han har aldrig rört en dator,
http://gizmodo.com/has-donald-trump-ever-used-a-computer-1762...

Inaktiv

Blir bara förvånad att inte fler uppmärksammat det nyligen släppta spelet "Mr.President!" https://www.youtube.com/watch?v=E1gjiEnboRg

Medlem

Long live God Emperor Trump!


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Avstängd

Jag säger bara Trump 2016!

Jag har väntat länge på den ryska invasionen och "kärnvapenprov" i Sverige.

Det börjar med att svenska infrastrukturen stängs ner så vi tappar kontakt med omvärlden och omvärlden med oss.

Sedan sker ett simpelt angrepp på Gotland och allt försvar slås ut där med några missiler som jämnar hela ön med marken så det blir lättare att sätta upp en militäranläggning där.

Sedan skickas några miniatyrer av kärnvapen från Gotland så att Sverige utplånas och varken Norge, Danmark eller Finland vill gå in där eftersom det kommer att lukta radioaktiv strålning många år framöver där...

Varför detta med Trump och inte Clinton? Simpelt: ena slickar Putins pungkulor och den andra upplever Putin som ett hot mot hans planer om att erövra Europa...

Men visst, Trump är en "riktig alfa som tar kvinnorna han vill ha" och är en bra förebild. Jag skiter fullständigt i vad han kommer att göra med USA, det är snarare vad han kommer att tillåta andra länder som Ryssland, Kina och Nordkorea att få göra med tanke på vilken osäker fjolla han egentligen är.

Faktum: han får inte skriva längre på Twitter för han kommer nog att vara impulsiv då. Detta är såklart mer allvarligt än faktumet att kunna skicka iväg kärnvapenmissiler till diverse Twitter-troll som kommer att provocera honom.

Eller varför inte faktumet att hans kampanj skickade ut falska dokument som Ryssland skapade? Då kan Ryssland lätt hitta på saker som de meddelar Trump så att han tillåter Ryssland saker som att få invadera Sverige och liknande.

Trump kommer garanterat att skicka iväg åtminstone en kärnvapenmissil på grund av ett Twitter-inlägg och alla som utplånas kommer hans följare att se som "vilken badass han är!".

Detta jävla val är så efterblivet och har verkligen visat hur faktafria stora delar av det amerikanska folket är och det har verkligen lockat fram konspiratoriskt tänkande hos stora delar av det globala folket.

Men men, jag ska iaf fira mina/våra sista dagar ihop med familjen. Livet blev kort men roligt. Vi ses i helvetet, himmelen eller ingenstans! ^^,

#Trump2016

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Tror Donald hade haft bättre fantasi i sina recensioner än den här snubben...

Nja, har du läst hans tal eller lyssnat på dem? Han bara går i cirklar hela tiden och ignorerar svara på frågorna och bara lyfter fram hur awesome han själv typ...

Medlem

CS:Go-recensionen fick mig skratta

Medlem
Skrivet av AplAy:

Jag säger bara Trump 2016!

Jag har väntat länge på den ryska invasionen och "kärnvapenprov" i Sverige.

Det börjar med att svenska infrastrukturen stängs ner så vi tappar kontakt med omvärlden och omvärlden med oss.

Sedan sker ett simpelt angrepp på Gotland och allt försvar slås ut där med några missiler som jämnar hela ön med marken så det blir lättare att sätta upp en militäranläggning där.

Sedan skickas några miniatyrer av kärnvapen från Gotland så att Sverige utplånas och varken Norge, Danmark eller Finland vill gå in där eftersom det kommer att lukta radioaktiv strålning många år framöver där...

Varför detta med Trump och inte Clinton? Simpelt: ena slickar Putins pungkulor och den andra upplever Putin som ett hot mot hans planer om att erövra Europa...

Men visst, Trump är en "riktig alfa som tar kvinnorna han vill ha" och är en bra förebild. Jag skiter fullständigt i vad han kommer att göra med USA, det är snarare vad han kommer att tillåta andra länder som Ryssland, Kina och Nordkorea att få göra med tanke på vilken osäker fjolla han egentligen är.

Faktum: han får inte skriva längre på Twitter för han kommer nog att vara impulsiv då. Detta är såklart mer allvarligt än faktumet att kunna skicka iväg kärnvapenmissiler till diverse Twitter-troll som kommer att provocera honom.

Eller varför inte faktumet att hans kampanj skickade ut falska dokument som Ryssland skapade? Då kan Ryssland lätt hitta på saker som de meddelar Trump så att han tillåter Ryssland saker som att få invadera Sverige och liknande.

Trump kommer garanterat att skicka iväg åtminstone en kärnvapenmissil på grund av ett Twitter-inlägg och alla som utplånas kommer hans följare att se som "vilken badass han är!".

Detta jävla val är så efterblivet och har verkligen visat hur faktafria stora delar av det amerikanska folket är och det har verkligen lockat fram konspiratoriskt tänkande hos stora delar av det globala folket.

Men men, jag ska iaf fira mina/våra sista dagar ihop med familjen. Livet blev kort men roligt. Vi ses i helvetet, himmelen eller ingenstans! ^^,

#Trump2016

Är du sarkastisk? Jag kunde faktiskt inte tyda om du försöker driva med foliehattarna eller om du är en själv. Oavsett så har du rätt i en del med vissa faktafel.

Ryssen vill inte bomba sönder Gotland, dom vill ta kontroll över hamnar och flygfält för att kunna använda Gotland som "base of operations". Med kontroll över Gotland kontrollerar man Östersjön brukar man säga.

Taktiska kärnvapen kommer säkerligen att användas men i första hand för att slå ut infrastruktur och olika skyddsobjekt. Det kommer inte bli en repris av Hiroshima i Sverige. Strategiskt kärnvapen som det som användes mot Japan i WW2 lär inte användas igen eftersom det troligtvis skulle leda till fullskaligt kärnvapenkrig och jordens undergång. Taktiskt kärnvapen används för att exempelvis penetrera bunkrar då man behöver den extra kraften för att komma igenom befästningen. Strålning och svampmoln blir det ju förvisso men inte alls i samma utsträckning som "Atombomben".

Så du kan va lugn, ryssarna kommer inte invadera Sverige. Dom kanske lånar Gotland ett tag och sätter en robot (missiler är nått annat) i skallen på Löfven men vi kommer aldrig behöva läsa ryska i skolan och rösta på Putin i ett presidentval. Om man inte bor på Gotland då

FM-guru
F.d. Sisyr

Inte så kul, men denna mening från Fallout 4-recensionen var riktigt härlig; "African-American constantly pestering me to care about failing communities"

Inaktiv
Skrivet av AplAy:

Jag säger bara Trump 2016!

Jag har väntat länge på den ryska invasionen och "kärnvapenprov" i Sverige.

Det börjar med att svenska infrastrukturen stängs ner så vi tappar kontakt med omvärlden och omvärlden med oss.

Sedan sker ett simpelt angrepp på Gotland och allt försvar slås ut där med några missiler som jämnar hela ön med marken så det blir lättare att sätta upp en militäranläggning där.

Sedan skickas några miniatyrer av kärnvapen från Gotland så att Sverige utplånas och varken Norge, Danmark eller Finland vill gå in där eftersom det kommer att lukta radioaktiv strålning många år framöver där...

Varför detta med Trump och inte Clinton? Simpelt: ena slickar Putins pungkulor och den andra upplever Putin som ett hot mot hans planer om att erövra Europa...

Men visst, Trump är en "riktig alfa som tar kvinnorna han vill ha" och är en bra förebild. Jag skiter fullständigt i vad han kommer att göra med USA, det är snarare vad han kommer att tillåta andra länder som Ryssland, Kina och Nordkorea att få göra med tanke på vilken osäker fjolla han egentligen är.

Faktum: han får inte skriva längre på Twitter för han kommer nog att vara impulsiv då. Detta är såklart mer allvarligt än faktumet att kunna skicka iväg kärnvapenmissiler till diverse Twitter-troll som kommer att provocera honom.

Eller varför inte faktumet att hans kampanj skickade ut falska dokument som Ryssland skapade? Då kan Ryssland lätt hitta på saker som de meddelar Trump så att han tillåter Ryssland saker som att få invadera Sverige och liknande.

Trump kommer garanterat att skicka iväg åtminstone en kärnvapenmissil på grund av ett Twitter-inlägg och alla som utplånas kommer hans följare att se som "vilken badass han är!".

Detta jävla val är så efterblivet och har verkligen visat hur faktafria stora delar av det amerikanska folket är och det har verkligen lockat fram konspiratoriskt tänkande hos stora delar av det globala folket.

Men men, jag ska iaf fira mina/våra sista dagar ihop med familjen. Livet blev kort men roligt. Vi ses i helvetet, himmelen eller ingenstans! ^^,

#Trump2016

Varför skulle Ryssland överhuvudtaget anfalla Sverige?

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Varför skulle Ryssland överhuvudtaget anfalla Sverige?

För att dom som vill ha mer pengar till försvaret och inköp av nya vapen har sagt det? (och Aftonbladet m.fl.)
Hur kan man tro att det finns andra intressen bakom att hålla rysskräcken vid liv än ett uppenbart hot? Sånt händer ju bara i andra länder, inte i Sverige...

Medlem

Det finns en oroväckande jargon som försöker lägga det nuvarande amerikanska valet i ett "pest eller kolera" perspektiv.

Är nog snarare "migrän eller kolera", med den lilla detaljen att koleran har uttryckt oförståelse över att man inte använder kärnvapen oftare.

Medlem
Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Pecman:

Varför skulle Ryssland överhuvudtaget anfalla Sverige?

För att dom som vill ha mer pengar till försvaret och inköp av nya vapen har sagt det? (och Aftonbladet m.fl.)
Hur kan man tro att det finns andra intressen bakom att hålla rysskräcken vid liv än ett uppenbart hot? Sånt händer ju bara i andra länder, inte i Sverige...

Aftonbladet som källa, gg

Medlem
Skrivet av AplAy:

Jag säger bara Trump 2016!

Jag har väntat länge på den ryska invasionen och "kärnvapenprov" i Sverige.

Det börjar med att svenska infrastrukturen stängs ner så vi tappar kontakt med omvärlden och omvärlden med oss.

Sedan sker ett simpelt angrepp på Gotland och allt försvar slås ut där med några missiler som jämnar hela ön med marken så det blir lättare att sätta upp en militäranläggning där.

Sedan skickas några miniatyrer av kärnvapen från Gotland så att Sverige utplånas och varken Norge, Danmark eller Finland vill gå in där eftersom det kommer att lukta radioaktiv strålning många år framöver där...

Varför detta med Trump och inte Clinton? Simpelt: ena slickar Putins pungkulor och den andra upplever Putin som ett hot mot hans planer om att erövra Europa...

Men visst, Trump är en "riktig alfa som tar kvinnorna han vill ha" och är en bra förebild. Jag skiter fullständigt i vad han kommer att göra med USA, det är snarare vad han kommer att tillåta andra länder som Ryssland, Kina och Nordkorea att få göra med tanke på vilken osäker fjolla han egentligen är.

Faktum: han får inte skriva längre på Twitter för han kommer nog att vara impulsiv då. Detta är såklart mer allvarligt än faktumet att kunna skicka iväg kärnvapenmissiler till diverse Twitter-troll som kommer att provocera honom.

Eller varför inte faktumet att hans kampanj skickade ut falska dokument som Ryssland skapade? Då kan Ryssland lätt hitta på saker som de meddelar Trump så att han tillåter Ryssland saker som att få invadera Sverige och liknande.

Trump kommer garanterat att skicka iväg åtminstone en kärnvapenmissil på grund av ett Twitter-inlägg och alla som utplånas kommer hans följare att se som "vilken badass han är!".

Detta jävla val är så efterblivet och har verkligen visat hur faktafria stora delar av det amerikanska folket är och det har verkligen lockat fram konspiratoriskt tänkande hos stora delar av det globala folket.

Men men, jag ska iaf fira mina/våra sista dagar ihop med familjen. Livet blev kort men roligt. Vi ses i helvetet, himmelen eller ingenstans! ^^,

#Trump2016

Det enda faktafria här är dina grundlösa påståenden. Tillåta Ryssland att invadera Sverige? Skicka iväg kärnvapen mot twitteranvändare? Radera Sverige?

hahah det är väldigt vilda dagdrömmar du har. Minst sagt. Clintonanhängare va?

Avstängd
Skrivet av Sabelsköld:

Det enda faktafria här är dina grundlösa påståenden. Tillåta Ryssland att invadera Sverige? Skicka iväg kärnvapen mot twitteranvändare? Radera Sverige?

hahah det är väldigt vilda dagdrömmar du har. Minst sagt. Clintonanhängare va?

Det kallas för "spekulationer" och att "planera för det värsta och hoppas på det bästa".

Vi lever i en tid där kärnvapen är nästa stora grej som kommer att hända, vare sig det är av länder eller terrorister (eller en gamma ray burst närsomhelst).

"Grundlösa påståenden" har jag fått från min bästa mentor: Donald J. Trump.

Det känns tryggt iaf att han fått Twitterförbud för Gud vet vad som kan hända om han får råka twittra iväg av ren impuls för att han blir uppretad av någon kritiker.

Det är helt klart farligare för världsfreden att använda Twitter impulsivt än kärnvapen!

Det är bara jag som är tillfälligt bitter för majoriteten av den amerikanska befolkningen har visat sig vara så efterbliven att jag nästan tycker att dem var värda alla terroristattacker inklusive den 2001.

Kort fråga: du som verkar känna Trump bättre än jag; vad kommer vara hans respons när Ryssland gör ett provocerande drag att försöka expandera sin mark till länder Ukraina eller liknande? Kommer han att sätta en gräns eller fortsätta svälja Putins pungkulor i sin hals?

Medlem
Skrivet av AplAy:
Skrivet av Sabelsköld:

Det enda faktafria här är dina grundlösa påståenden. Tillåta Ryssland att invadera Sverige? Skicka iväg kärnvapen mot twitteranvändare? Radera Sverige?

hahah det är väldigt vilda dagdrömmar du har. Minst sagt. Clintonanhängare va?

Det kallas för "spekulationer" och att "planera för det värsta och hoppas på det bästa".

Vi lever i en tid där kärnvapen är nästa stora grej som kommer att hända, vare sig det är av länder eller terrorister (eller en gamma ray burst närsomhelst).

"Grundlösa påståenden" har jag fått från min bästa mentor: Donald J. Trump.

Det känns tryggt iaf att han fått Twitterförbud för Gud vet vad som kan hända om han får råka twittra iväg av ren impuls för att han blir uppretad av någon kritiker.

Det är helt klart farligare för världsfreden att använda Twitter impulsivt än kärnvapen!

Det är bara jag som är tillfälligt bitter för majoriteten av den amerikanska befolkningen har visat sig vara så efterbliven att jag nästan tycker att dem var värda alla terroristattacker inklusive den 2001.

Kort fråga: du som verkar känna Trump bättre än jag; vad kommer vara hans respons när Ryssland gör ett provocerande drag att försöka expandera sin mark till länder Ukraina eller liknande? Kommer han att sätta en gräns eller fortsätta svälja Putins pungkulor i sin hals?

Jasså, är det nästa stora grej? Vad baserar du det på? Kärnvapenkrig alltså...? Ditt primitiva tänkande utan substans eller förståelse av världen är beklaglig.

Svar: "Svälja Putins pungkulor..." Suck. Det var då ett jävla fabulerande ifrån din sida. Barnsligt också. Berätta gärna hur du tycker att Trump har gjort det. Berätta gärna när Trump har sagt att han kommer att låta Ryssland göra vad fan de vill. Låter som att du matas av rutten propaganda från massmedia. Och då hamnar du plötsligt själv hos en dyster majoritet som sväljer massmedias pungkulor.

När du ändå är igång. Vad är USA för förebild när de själva bedriver illegala krig och invasioner? Det är ett sånt jävla hyckleri.

Avstängd
Skrivet av Sabelsköld:

Jasså, är det nästa stora grej? Vad baserar du det på? Kärnvapenkrig alltså...? Ditt primitiva tänkande utan substans eller förståelse av världen är beklaglig.

Svar: "Svälja Putins pungkulor..." Suck. Det var då ett jävla fabulerande ifrån din sida. Barnsligt också. Berätta gärna hur du tycker att Trump har gjort det. Berätta gärna när Trump har sagt att han kommer att låta Ryssland göra vad fan de vill. Låter som att du matas av rutten propaganda från massmedia. Och då hamnar du plötsligt själv hos en dyster majoritet som sväljer massmedias pungkulor.

När du ändå är igång. Vad är USA för förebild när de själva bedriver illegala krig och invasioner? Det är ett sånt jävla hyckleri.

"Ditt primitiva tänkande utan substans eller förståelse av världen är beklaglig" - Varför kan du inte bara kalla mig för en idiot istället? Var ärlig å rak på sak iaf och skippa PK-tramset. Jag må vara en idiot och jag kan svälja sanningen om så är fallet och lära mig av mina misstag, men inte om du är vag i din text.

Ja, jag är okunnig och har inte läst svensk massmedia på flera månader för det är propaganda tyvärr överallt (läser inte heller på flashback eller liknande sidor).

Som sagt var så har jag haft Donald J. Trump som mentor i mitt resonerande, vilket förhoppningsvis har kommunicerat principen om fabulering på hög nivå eller anser du att hans påståenden har varit mer faktabaserade än Clintons?

(F.ö. så är jag varken Clinton- eller Trump-anhängare, jag uppfattar all politik just nu som efterbliven för båda är radikaliserade på sina egna sätt, även den svenska politiken med sina partier som bara har radikala idéer istället för samla det bästa och mest väsentliga för vår tid; även centerpartiet verkar vara radikaliserat på sitt eget sätt.)

Du har helt rätt att jag konsumerat främst liberala och vänstra nyheter om USA (daily show, stephen colbert, bill maher) så jag är påverkad i mitt tänkande via propagandan och jag saknar det skeptiska och icke-påverkande tänkandet som du verkar besitta och som du gärna får dela med dig av.

Jag brukade se upp till USA men med tanke på allt skit som kommit fram (via ovannämda källorna som jag följer) så är USA inget land jag vill vara i, förutom kanske i Las Vegas för att köpa en lyxhora men inget mer. Det är ett trasigt land invändigt som döljer sig bakom sina massmedie- Hollywood-fasader.

Du har helt rätt att USA är efterblivet land som försöker leka världspolis hela tiden och dölja sina illegala aktiviteter via informationskrig.

Som sagt var, jag respekterar folk som vet mer och som har bättre källor än mig (hänvisa gärna till någon respektabel vetenskaplig journal, jag är universitetsstudent så jag har tillgång, som jag kan kika i om hur världen inte är så kärnvapenkrigshungrig som jag inbillat mig).

Så jag behöver alltså inte oroa mig över kärnvapen från Trump eller invasion från Ryssland om han blir president ikväll? (jag undrar dock om impeachment kommer att initieras oavsett vem som blir president)

Medlem
Skrivet av Sabelsköld:
Skrivet av AplAy:

Jag säger bara Trump 2016!

Jag har väntat länge på den ryska invasionen och "kärnvapenprov" i Sverige.

Det börjar med att svenska infrastrukturen stängs ner så vi tappar kontakt med omvärlden och omvärlden med oss.

Sedan sker ett simpelt angrepp på Gotland och allt försvar slås ut där med några missiler som jämnar hela ön med marken så det blir lättare att sätta upp en militäranläggning där.

Sedan skickas några miniatyrer av kärnvapen från Gotland så att Sverige utplånas och varken Norge, Danmark eller Finland vill gå in där eftersom det kommer att lukta radioaktiv strålning många år framöver där...

Varför detta med Trump och inte Clinton? Simpelt: ena slickar Putins pungkulor och den andra upplever Putin som ett hot mot hans planer om att erövra Europa...

Men visst, Trump är en "riktig alfa som tar kvinnorna han vill ha" och är en bra förebild. Jag skiter fullständigt i vad han kommer att göra med USA, det är snarare vad han kommer att tillåta andra länder som Ryssland, Kina och Nordkorea att få göra med tanke på vilken osäker fjolla han egentligen är.

Faktum: han får inte skriva längre på Twitter för han kommer nog att vara impulsiv då. Detta är såklart mer allvarligt än faktumet att kunna skicka iväg kärnvapenmissiler till diverse Twitter-troll som kommer att provocera honom.

Eller varför inte faktumet att hans kampanj skickade ut falska dokument som Ryssland skapade? Då kan Ryssland lätt hitta på saker som de meddelar Trump så att han tillåter Ryssland saker som att få invadera Sverige och liknande.

Trump kommer garanterat att skicka iväg åtminstone en kärnvapenmissil på grund av ett Twitter-inlägg och alla som utplånas kommer hans följare att se som "vilken badass han är!".

Detta jävla val är så efterblivet och har verkligen visat hur faktafria stora delar av det amerikanska folket är och det har verkligen lockat fram konspiratoriskt tänkande hos stora delar av det globala folket.

Men men, jag ska iaf fira mina/våra sista dagar ihop med familjen. Livet blev kort men roligt. Vi ses i helvetet, himmelen eller ingenstans! ^^,

#Trump2016

Det enda faktafria här är dina grundlösa påståenden. Tillåta Ryssland att invadera Sverige? Skicka iväg kärnvapen mot twitteranvändare? Radera Sverige?

hahah det är väldigt vilda dagdrömmar du har. Minst sagt. Clintonanhängare va?

Oj. Applåder

Vad skall du skriva 2018 när SD blir åtminstone näst störst? Väntar med spänning

Avstängd
Skrivet av Fenrisulven:

Oj. Applåder

Vad skall du skriva 2018 när SD blir åtminstone näst störst? Väntar med spänning

Jag antar att du skriver till mig? Ska jag anta att du tror att så fort SD kommer till makten så försvinner alla andra problem som inte är kopplade till massinvandringen också? (newsflash: jag är också emot massinvandringen)

Till skillnad från den genomsnittliga människan i snart 30-årsåldern så blir inte mitt tankesätt, resonerande eller skeptiskt tänkande fastskrivet i sten som jag exempelvis ser på min äldre 35+ storebror som börjar få detta "så här funkar världen och så äré med det"-tänket. (e-penis achieved)

Jag har blivit upplyst av andra nu och tydligen krävs det godkännande från försvarsministern innan kärnvapen används hejvilt av USAs president. Tydligen ska det inte heller vara så lätt att konvertera USA till ett fascistland (som allt definitionen på Wikipedia berättar om vad det innebär i praktiken) i senaten eller kongressen.

Bästa vore om Trump bara fokuserar på sin nya TV-kanal istället och låter allt få löpa på som det gör för Obama sänkte arbetslösheten från 10% ner till 4,9% på 8 år (inte för att någon genomsnittlig människa i USA bryr sig om fakta nu för tiden; vad heter alla huvudkaraktärer i Seinfeld nu igen?).

Om jag uppfattat det rätt så kommer senaten som nu blivit republikansk som majoritet att bli ultrakonservativ så vetenskapliga framsteg i USA kommer nog att stagnera och frågan är vem som kommer att få tillträda i Supreme Court. I januari blir det nog inte kul att vara svart kvinna i USA

Vi får se hur mycket "talk" som är "walk" den 20 januari. Bara jag slipper ryskt angrepp, kärnvapenangrepp för att någon trollade på Twitter och att USA går till ett mer fascistiskt land, så skiter jag faktiskt i resten. Jag planerar redan för att fixa stor grönsaksodling och växthus ifall världsekonomin kollapsar och bönder och jordbruket blir plötsligt poppis igen.

Det är tragiskt att alla supporters i USA, individualism is strong in this one, ska gnälla på varandra än att istället Unite (snacka om ett hyckleri till namn UNITEd States) med varann och göra det bästa av situationen. Ska bli kul att se kaos i landet och kanske lite milt inbördeskrig mellan de vita och icke-vita människorna. Synd bara om min polare som bor där.

Felet jag ser i SD och i alla svenska partier är att de alla bara fokuserar på en sak och går till det extrema med det vilket gör att man blir blind för det faktiskt viktiga de har att bidra med. SD fokuserar primärt att på att stoppa massinvandringen? Men det finns så mkt annat som måste göras i Sverige med än bara det. Centerpartiet är väl tyvärr oxå efterblivet och extremt på sitt eget vis så dem också suger att ge makt?

1
Skriv svar