Necromancer ny klass i Diablo 3... eller Diablo 4?

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Kerrai:

För en till pet klass behövs ju. Nä tack, D4 eller D2 remaster tack.

Hade krävts mer än en 'remaster' av D2 för att hålla mig intresserad. En full remake isåfall...dock ser jag inte poängen med det. Storyn är inte över, Reaper of Souls hade ett öppet slut, tycker ett Diablo 4 vore det bästa svaret.

Tycker de borde göra en full remake av Diablo 1 och Diablo 2 och expansionen kan vara ''Diablo 4''. Alla spelen kan ha ungefär samma stil ''en mörk stil som det var i D1 och D2'' och detta skulle ge Blizzard mer än nog att jobba på i 10+ år. Nytänket som de började med i D3 förstörde bara serien när de försökte göra något ''NYTT'' av en redan perfekt spelserie.

Medlem

Diablo 2 spelet som en mod/expansion till Diablo 3. Mumma.

Medlem

Bara jag som reagerar på att det kostar 300:- för att titta på en reklamfilm? Blizzard börjar bli som spelvärldens Britney Spears, lever på sitt namn och fanboys långt efter bäst-före datum.

Men men, jag köpte precis ett liggunderlag för 5 lax så jag är väl den största idioten. Men tycker ändå det är lite magstarkt av Blizzard att ta betalt för sin egen marknadsföring.

Medlem
Skrivet av Abominable:

Bara jag som reagerar på att det kostar 300:- för att titta på en reklamfilm? Blizzard börjar bli som spelvärldens Britney Spears, lever på sitt namn och fanboys långt efter bäst-före datum.

Men men, jag köpte precis ett liggunderlag för 5 lax så jag är väl den största idioten. Men tycker ändå det är lite magstarkt av Blizzard att ta betalt för sin egen marknadsföring.

Nä reagerade också på det. 30 euro för en stream tycker jag låter helt sjukt

Medlem

Kommer äta upp mitt plommonstop, om jag haft ett, om det har något med Diablo 4 att göra. Det skulle vara alldeles för snabbt jobbat för att vara Blizzard.

Medlem

Ingen hittills som gissat på Overwatch. Så jag satsar på högoddsaren! Jag menar, en pet-klass i ett relativt snabbt FPS, vad kan gå fel?

Medlem
Skrivet av Manqs:

Ingen hittills som gissat på Overwatch. Så jag satsar på högoddsaren! Jag menar, en pet-klass i ett relativt snabbt FPS, vad kan gå fel?

...Va? Ska bilden representera Overwatch menar du?

Medlem

Kan man välja kön på de övriga klasserna i Diablo 3?

Om man inte kan det så är det ju rätt konstigt att det är både en manlig och kvinnlig karaktär på bilden.

Medlem
Skrivet av littleboss:

Kan man välja kön på de övriga klasserna i Diablo 3?

Om man inte kan det så är det ju rätt konstigt att det är både en manlig och kvinnlig karaktär på bilden.

Ja, det kan man.

12
Skriv svar