Necromancer ny klass i Diablo 3... eller Diablo 4?

Medlem
Necromancer ny klass i Diablo 3... eller Diablo 4?

DIAAAAAAAAAAAABLOOO 3

Medlem

Diablo 4 har väl ändå avfärdats av Blizzard själva. Necromancer i Diablo 3 vore dock inte helt otänkbart.

Medlem

Hoppas på Diablo 4 eller warcraft 4 samt minst en ny karaktär+bana till overwatch.

Medlem

Enda sedan dom slängde in Necromancern i HotS har jag trott att en Necromancer för Diablo 3 var påväg, mestadels pga att alla Diablo karaktärer dom har i HotS är från just 3an men tyckte det var konstigt att dom slängde in en Necro.

Releasehästryttare

Ny expantion till hs och d3 visas upp, sombra släpps till overwatch och nya hjältar till hots visas upp.

MEG
Medlem

Ny exp till D3 med Necron som spelbar karaktär, om så är fallet så blir det förmodligen ett köp, trots det kassa levelsystemet.


signatur

Death is only the beginning

Hoppas på Warcraft 3 Remake/Remaster samt Warcraft 4. Fanimej dags nu!

Medlem

Säger som tidigare. Ny expansion till D3 med necromancern som klass. Diablo fyller 20 år och då lär tame fan blizzard ha en hel del stora avslöjanden!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

diablo 2 HD eller diablo 4


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

wc4 vore trevligt


signatur

Meep!

MEG
Medlem

Tror inte det blir något avslöjande om ett nytt Diablo spel dvs D4, håller med en analys som en kille på youtube har gjort, minns inte vad han heter. Det är inte tillräckligt tid avsatt för Diablo för att avslöja ett helt nytt spel.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Endast OK om man kan bygga en Laggbuild med Poison nova, revives och skelett som gör att ens egen (och andras) datorer inte mår så väldigt bra! The return of the Laggomancer


signatur
MEG
Medlem

Bilden var inte bra, blizzard brukar göra ett bättre jobb.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Om Necromancer är till D3 så bryr jag mig inte alls, om det är till D4 så blir jag kanske lite pilsk.

Medlem

World of Starcraft....

Medlem
Skrivet av MEG:

Bilden var inte bra, blizzard brukar göra ett bättre jobb.

Det är en officiel bild som låg på deras egna server och är bekräftat gjord av John Mueller som är art director för Diablo 3.

För övrigt tror jag knappast att de skulle hoppa på ett D4 så tätt inpå D3, snarare att det är en ny expansion till D3 med Necro som klass.

Medlem

Varför en Necromancer? Vi har redan en pet-klass i D3. Enda klassen från D2 som inte har en motsvarighet i D2 är Druid. Så det för mig hade varit det självklara valet om det ska läggas till en till klass.

Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av MEG:

Bilden var inte bra, blizzard brukar göra ett bättre jobb.

Det är en officiel bild som låg på deras egna server och är bekräftat gjord av John Mueller som är art director för Diablo 3.

För övrigt tror jag knappast att de skulle hoppa på ett D4 så tätt inpå D3, snarare att det är en ny expansion till D3 med Necro som klass.

https://www.youtube.com/watch?v=Of8yzywfv9I


signatur

If u can´t kill me, Join me

Medlem

En klass känns lite snålt. Vill ha två, kanske en ny mainstat till det? Eftersom det finns 2 med Strength, 2 med Dexterity och 2 med Intelligence just nu.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

MEG
Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av MEG:

Bilden var inte bra, blizzard brukar göra ett bättre jobb.

Det är en officiel bild som låg på deras egna server och är bekräftat gjord av John Mueller som är art director för Diablo 3.

För övrigt tror jag knappast att de skulle hoppa på ett D4 så tätt inpå D3, snarare att det är en ny expansion till D3 med Necro som klass.

Blev nog ett missförstånd, var kanske otydlig. Jag menade inte att det inte var Blizzard som hade gjort bilden utan att den var dåligt gjord och inte likt Blizzard.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Om det är Diablo 3 så tror jag det krävs ganska mycket för att kunna riktigt hålla det vid liv. Visst är det kul nu men jag tycker man når end-game så pass fort att man känner sig klar med spelet på jäkligt kort tid(för ett Diablo-spel). Och om det är Diablo 3 så känns det som fler än en klass vore rimligare...

Vi får se! Ser sjukt mycket fram emot Blizzcon i år!

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av brandter:
Skrivet av MEG:

Bilden var inte bra, blizzard brukar göra ett bättre jobb.

Det är en officiel bild som låg på deras egna server och är bekräftat gjord av John Mueller som är art director för Diablo 3.

För övrigt tror jag knappast att de skulle hoppa på ett D4 så tätt inpå D3, snarare att det är en ny expansion till D3 med Necro som klass.

Blev nog ett missförstånd, var kanske otydlig. Jag menade inte att det inte var Blizzard som hade gjort bilden utan att den var dåligt gjord och inte likt Blizzard.

Jag tycker det är en klassisk konceptbild, såna görs hela tiden av Blizzard och dom brukar se ut så där.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av MEG:

Bilden var inte bra, blizzard brukar göra ett bättre jobb.

Det är en officiel bild som låg på deras egna server och är bekräftat gjord av John Mueller som är art director för Diablo 3.

För övrigt tror jag knappast att de skulle hoppa på ett D4 så tätt inpå D3, snarare att det är en ny expansion till D3 med Necro som klass.

Jag skulle snarare tro att det är en HD remaster av Diablo 2 i görningen. Man har redan bekräftat HD remasters av SC1+BW och WC3, och då skulle det vara förvånande att man inte gör en remaster av D2 också.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

För en till pet klass behövs ju. Nä tack, D4 eller D2 remaster tack.

Medlem
Skrivet av DeathRow:

Varför en Necromancer? Vi har redan en pet-klass i D3. Enda klassen från D2 som inte har en motsvarighet i D2 är Druid. Så det för mig hade varit det självklara valet om det ska läggas till en till klass.

Behöver dock inte bli en ny Petclass,
Om man tittar på Necro så var det mer än bara pets som de använde. Exempelvis Curses, PnB skills. Visst, nu har ju även WD poison skills och en del liknande Bone skills, men de har fortfarande en hel del de kan göra med Necroskills för att göra att det känns fresh men fortfarande Necro. På det stora hela är det ju inte jättemånga "Signature" skills som de olika klasserna har kvar, det mesta är ju trots allt nytt


signatur
Medlem
Skrivet av Kerrai:

För en till pet klass behövs ju. Nä tack, D4 eller D2 remaster tack.

Hade krävts mer än en 'remaster' av D2 för att hålla mig intresserad. En full remake isåfall...dock ser jag inte poängen med det. Storyn är inte över, Reaper of Souls hade ett öppet slut, tycker ett Diablo 4 vore det bästa svaret.

Medlem

Ärligt talat tycker jag det är lite för tidigt för en D4. Ser hellre en ny Warcraft mer än något annat. D2 remaster funkar också.

Medlem

Femma på annons av nya kortleken till HS då BWL och Grand Tournament ska slussas ut nästa år

MEG
Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av MEG:
Skrivet av brandter:
Skrivet av MEG:

Bilden var inte bra, blizzard brukar göra ett bättre jobb.

Det är en officiel bild som låg på deras egna server och är bekräftat gjord av John Mueller som är art director för Diablo 3.

För övrigt tror jag knappast att de skulle hoppa på ett D4 så tätt inpå D3, snarare att det är en ny expansion till D3 med Necro som klass.

Blev nog ett missförstånd, var kanske otydlig. Jag menade inte att det inte var Blizzard som hade gjort bilden utan att den var dåligt gjord och inte likt Blizzard.

Jag tycker det är en klassisk konceptbild, såna görs hela tiden av Blizzard och dom brukar se ut så där.

Tja smaken är som baken


signatur

Death is only the beginning

12
Skriv svar