Red Dead Redemption 2 är avtäckt!

Medlem
Skrivet av Peterboxy:

Som western-hatare blir man mest sur på att man måste vänta 5 år på nästa roliga spel från Rockstar. =(

Rekommenderar verkligen dig att testa spelet. Jag rankar det som Rockstars bästa spel.

Medlem
Skrivet av countsandpaper:

URL: "Red dead 3"
Artikeln: "Red dead redemption 2" bestäm eeeeeeeeeer!!

Skrivet av Manna:

Gött när adressfältet säger Red Dead 3!!! Så läser man Red dead Redemption 2... Besvikelsen

Båda stämmer ju dock, tekniskt sätt så är det ju red dead 3.
Men det heter red dead redemption 2 för att det antagligen är någon form av uppföljare till just det spelet.

MEG
Medlem
Skrivet av Gen:

Som vanligt inget till PC, tur att man är van.

Hmm, fler spel kommer till PC än till konsoler. Kanske inte just detta spel (till en början), tror dock att den tillslut kommer till PC.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Näe -_-
30 fps-sörja att vänta?

I övrigt, good news. Blir nog riktigt bra utöver det jag nämnde ovan
Undrar hur vackert GTA 6 kommer bli med tanke på GTA 5 redux & allt vad moddar heter.

Medlem

bara gråta i 4 år innan man ser spelet på pc

Medlem

Glöm inte bort att alla spel som släpps på xbox one kommer till windows 10 också. Så var inte ledsna.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Peterboxy:

Som western-hatare blir man mest sur på att man måste vänta 5 år på nästa roliga spel från Rockstar. =(

Rekommenderar verkligen dig att testa spelet. Jag rankar det som Rockstars bästa spel.

Nja, om man inte tolererar västern så har jag svårt att se hur man ska orka plöja igenom RDR.

Rockstars bästa spel är för övrigt Vice City, vill ha en Kleinfeld i alla spel!

Medlem
Skrivet av najtrows:

Alltså, Såklart dom släpper det till PC så småningom. Annars är dom ju rätt dumma. Jag tänker fan inte skaffa en konsol för 1 spel oavsett hur mycket jag älskar Rockstar.

De släppte ju aldrig Red Dead Redemption till PC så varför skule de behöva släppa uppföljaren? Vi får se helt enkelt

Medlem

Faan vad kul. Scorpio, RDR2 och 4k-TV. Min kropp (kommer) vara redo.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

MEG
Medlem
Skrivet av Greenz:

Glöm inte bort att alla spel som släpps på xbox one kommer till windows 10 också. Så var inte ledsna.

och det kommer att vara snyggar till PC än till konsol, om de nu inte klantar sig


signatur

Death is only the beginning

Moderator | Testpilot

Lust att det heter Red dead redemption 2. Det är väl ändå tredje spelet i serien?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Lust att det heter Red dead redemption 2. Det är väl ändå tredje spelet i serien?

Det är väl en uppföljare till Red Dead Redemption. Red Dead Revolver (RD1) har ingenting med Red Dead Redemption att göra, egentligen.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Lust att det heter Red dead redemption 2. Det är väl ändå tredje spelet i serien?

Spelet innan hette "Red Dead Redemption", så nog är "Red Dead Redemption 2" det naturliga namnvalet. Sen ja, de har ett annat westernspel med en annan huvudkaraktär..


signatur
Medlem

Snälla kom till pc direkt och inte sån skit som med gta5 tröttsamt att få vänta i över ett år för att dom ska mjölka konsolkossan på pengar

Gnällkuk
Skrivet av Greenz:

Glöm inte bort att alla spel som släpps på xbox one kommer till windows 10 också. Så var inte ledsna.

Glöm inte bort att dessa spel använder sig av UWP via Windows Store som suger apballe. Så jo, fortsätt vara ledsen. Det är helt befogat!

EDIT: gäller det ALLA xbox-spel? Känns mer troligt att det bara handlar om xbox-exklusiva titlar.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av PsyX:

Fler länkar till andra FZ sidor, bara 5?!
Skojar er SOA kille eller?

20 länkar minst tack.

Vi brukar länka till våra informationssidor, i denna tre gånger. Plus två externa länkar.

Det är väl brukligt när man citerar? Så jag tycker det är kanon


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas dom lägger tid och energi på PC-porten likt dom gjorde med GTA 5, visst den kom senare, men det är en riktigt bra port!

Medlem

varför inte till pc ? jag fattar inte det

Medlem

Jäklar vad gott!!

KoP
Medlem

Så man spelar som John Marstons son då eller? Och vilda västern eran är i princip slut (med tanke på att eran nästintill var vid sitt slut i RDR)? :/ Så många frågor. Och vore det en prequel vore det udda att kalla spelet RDR 2. Hmm.

Medlem

Tur man gått över till konsol då efter många år på PC. Och man slipper bekymra sig över systemkrav, drivrutiner och massa krånglande PC strul.

Medlem

Att så mycket folk klagar att det inte kommer till pc. GTA online på pc är nog den sämsta skit som finns..
Odödliga fuskare som slänger byggnader och skit på en. Hänt mig fler gånger än jag hamnat i en normal lobby...

Visst, jag har inte spelat på säkert ett år, men jag har svårt att tro att något skulle hänt.

Medlem
Skrivet av daxanka:

Tur man gått över till konsol då efter många år på PC. Och man slipper bekymra sig över systemkrav, drivrutiner och massa krånglande PC strul.

Har man problem med PC så är det ofta användaren som är problemet.

Medlem
Skrivet av daxanka:

Tur man gått över till konsol då efter många år på PC. Och man slipper bekymra sig över systemkrav, drivrutiner och massa krånglande PC strul.

Lol inget av det du nämner är ett problem på pc!
Eller jo om man är sämst så kan det vara ett problem

Medlem

Fegt att döpa det som de gjorde. Red Dead 3 eller Red Dead Revolver 3 borde de ha haft balls nog för.

Medlem

Ingen PC... Hur fan tänker dom, blir så jävla less. Jag vägrar köpa en jävla konsol för att köra skiten, HELVETE...

Medlem
Skrivet av Cyberz:

hösten 2017.
haha vilka idioter.

Av vilken anledning är dom idioter?

Medlem

Jaha, det är som vanligt. Dom där jävla konsollerna bara förstör!

Medlem

Man vill satsa alla sina resurser på att göra spelet så bra som möjligt på konsol först, självklart kommer pengarna in i bilden också. Detta är liksom "once in a lifetime" för Rockstar. Hypen är ju ofattbar när det kommer till denna uppföljare. Finns otroligt mycket pengar för dom att tjäna om de spelar sina kort rätt.

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Greenz:

Glöm inte bort att alla spel som släpps på xbox one kommer till windows 10 också. Så var inte ledsna.

Glöm inte bort att dessa spel använder sig av UWP via Windows Store som suger apballe. Så jo, fortsätt vara ledsen. Det är helt befogat!

EDIT: gäller det ALLA xbox-spel? Känns mer troligt att det bara handlar om xbox-exklusiva titlar.

Ja, tror det bara gäller deras exklusiviteter eller deras egna utgivningar. Ej multiplattform :\

Skriv svar