Red Dead Redemption 2 är avtäckt!

Robot
Medlem
Red Dead Redemption 2 är avtäckt!

MEN SÅ GÖTT!! JEI!

Medlem

Hoppas på en ny fet motor nu. Dags att rockstar tar några kliv framåt. Inte minst när det kommer till gameplay och kontroll.

Medlem

Fler länkar till andra FZ sidor, bara 5?!
Skojar er SOA kille eller?

20 länkar minst tack.

Medlem

Förhoppningsvis kommer RD2 till PC som GTA och håller vi tummarna kanske vi kan få en RDR release mellan konsol och PC

Medlem

Min kropp är redo.


signatur
Releasehästryttare

Är alla snälla och fråga på twitter om det kommer till PC tack!

Medlem

Intressant om multiplayer blir något i stil med GTA online (men att de har lärt sig av alla tusentals misstag de gjorde med den biten), synd om det går ut över singleplayerupplevelsen dock. Vill inte peppa förrän jag vet om det kommer på PC eller ej däremot.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PsyX:

Fler länkar till andra FZ sidor, bara 5?!
Skojar er SOA kille eller?

20 länkar minst tack.

Vi brukar länka till våra informationssidor, i denna tre gånger. Plus två externa länkar.


signatur

URL: "Red dead 3"
Artikeln: "Red dead redemption 2" bestäm eeeeeeeeeer!!

Medlem
Skrivet av Devan:

Är alla snälla och fråga på twitter om det kommer till PC tack!

Som att det skulle hjälpa. Deras spel utannonseras väl aldrig som "PC", det var precis samma med GTA V. Det tar ett år+ innan vi får svar. Deal with it.


signatur
Medlem

Gött när adressfältet säger Red Dead 3!!! Så läser man Red dead Redemption 2... Besvikelsen

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gnällkuk

Fan vad tråkigt att det inte kommer till PC, åtminstone inte initialt :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Förhoppningsvis kommer RD2 till PC som GTA och håller vi tummarna kanske vi kan få en RDR release mellan konsol och PC

De kanske inser hur lite de säljer till konsol så de kanske förstår att de måste tillverka det till PC kändes så när det gäller GTA där PC kom 1,5 år senare!

Så min slutsats är att Red Dead Redemption 2 släpps om 2.5år


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av vurt:
Skrivet av Devan:

Är alla snälla och fråga på twitter om det kommer till PC tack!

Som att det skulle hjälpa. Deras spel utannonseras väl aldrig som "PC", det var precis samma med GTA V. Det tar ett år+ innan vi får svar. Deal with it.

Var inte så dryg, GTA sålde väldigt bra på PC så det kan hända.

Gen
Medlem

Som vanligt inget till PC, tur att man är van.

Medlem

PS4 & Xbox one...

Ska Rockstar Games göra en GTA V visa igen?

Medlem
Skrivet av tricky:

Fan vad tråkigt att det inte kommer till PC, åtminstone inte initialt :/

Det vore att bryta deras tradition helt, och dom gör bra business med detta. Jag har köpt alla deras senaste GTA's först på konsol, sen på PC. Jag är nog knappast ensam. Man borde ju egentligen bojkotta att köpa spelen på konsol, men jag kan aldrig hålla mig :/

Jag tror det blir en PC release. Man får tänka på att RDR var ett otroligt problematiskt spel for R*.. Det finns nog bra skäl till att man aldrig portade det.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av vurt:
Skrivet av tricky:

Fan vad tråkigt att det inte kommer till PC, åtminstone inte initialt :/

Det vore att bryta deras tradition helt, och dom gör bra business med detta. Jag har köpt alla deras senaste GTA's först på konsol, sen på PC. Jag är nog knappast ensam. Man borde ju egentligen bojkotta att köpa spelen på konsol, men jag kan aldrig hålla mig :/

Jag tror det blir en PC release. Man får tänka på att RDR var ett otroligt problematiskt spel for R*.. Det finns nog bra skäl till att man aldrig portade det.

Mmm... vet vad du menar, äger till till PS3, PS4 och PC


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ok, PC version våren 2019 i bästa fall då...hinner flyta mycket vatten under broarna tills dess..


signatur

7900XTX
7800X3D

Releasehästryttare
Skrivet av adde111:
Skrivet av vurt:
Skrivet av Devan:

Är alla snälla och fråga på twitter om det kommer till PC tack!

Som att det skulle hjälpa. Deras spel utannonseras väl aldrig som "PC", det var precis samma med GTA V. Det tar ett år+ innan vi får svar. Deal with it.

Var inte så dryg, GTA sålde väldigt bra på PC så det kan hända.

Japp + frågar man inte så får man inga svar ..

FM-guru
F.d. Sisyr

Feck, inte PC. :'(

Medlem

Som western-hatare blir man mest sur på att man måste vänta 5 år på nästa roliga spel från Rockstar. =(

Medlem

Om 1 år är nog en ps4a rätt billig så vi får se om jag köper en då.

Medlem

Förbeställt.

Medlem

hösten 2017.
haha vilka idioter.

Medlem

Mer shark cards åt folket!

Medlem

Alltså, Såklart dom släpper det till PC så småningom. Annars är dom ju rätt dumma. Jag tänker fan inte skaffa en konsol för 1 spel oavsett hur mycket jag älskar Rockstar.

Det blir nog som med GTA V kan jag tänka mig.

Förra gången hade dom ju hela GTA IV problemet i bakgrunden så jag förstår att dom inte vågade släppa det på PC innan dom kunde optimera spelen. Nu handlar det nog bara om pengar från konsolerna först och PC släpp senare

Medlem

Väntan är över! Börja vänta på trailer 1 !


signatur

subterranean homesick alien

Skriv svar