Conan O'Brien knarkar, käkar potatissallad och spelar Gears Of War 4

Robot
Conan O'Brien knarkar, käkar potatissallad och spelar Gears Of War 4
Medlem
Conan O'Brien knarkar, käkar potatissallad och spelar Gears Of War 4

Referera ett bloss av en joint som att "knarka" really? the Aftonblad is strong in you.

Medlem

https://en.wiktionary.org/wiki/knarka

The original form of the verb is attested in writing from 1587 but has roots further back in Old Swedish.[1] The modern meaning "to use narcotics" is attested since 1959.[2] The original meaning has fallen out of use in modern times and the verb is now almost solely used in the context of using narcotics.

(colloquial) To use narcotics or (illicit) drugs.
(colloquial) To use or consume something intensely or excessively; to binge on.  
(archaic) To make a creaking sound

Språkmässigt så är det inte fel, knark och ord som knarkmissbruk används för alla möjliga typer av illegala droger. Cannabis är också illegalt i Sverige, så det är knappast fel att kalla det knark. Rubriken hade däremot var bätrtre om det istället stod "Röker en joint" då det är klart mer beskrivande, och fungerar bättre med resten av rubriken.


signatur

???????????????

Medlem

Har inte brytt mig så mycket om Gears of War 4.. Men när jag ser det här så blir jag riktigt besviken. GoW 1-3 hade vad jag minns det en riktigt grå färgton, vilket passade in i den dystra kampen för människans överlevnad. GoW4 ser för färgglatt ut.

Medlem

Referera klicka slumpmässigt på några knappar som att "spela Gears of War 4" really? the Aftonblad is strong in you.

Medlem

Knark är ett slang för klassad narkoktika vilket cannabis (tyvärr) är i Sverige.

Medlem

Förövrigt tycker jag att Clueless Gamer var lite lustigare förut, hade lite mer charm. Men Conan är fortfarande skön.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

Kanske douchigt att påpeka men inte ens med braj blir Conan rolig. Clueless Gamer var kul de första avsnitten men nu... Nein

Medlem
Skrivet av tisse:

Har inte brytt mig så mycket om Gears of War 4.. Men när jag ser det här så blir jag riktigt besviken. GoW 1-3 hade vad jag minns det en riktigt grå färgton, vilket passade in i den dystra kampen för människans överlevnad. GoW4 ser för färgglatt ut.

Håller med. Tycker samma sak gällande Fallout 3 och 4.

Medlem

Ett jävla massa pipande hela tiden, hatar verkligen när det ska censureras hit och dit... Löjligt.

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_98854:

Kanske douchigt att påpeka men inte ens med braj blir Conan rolig. Clueless Gamer var kul de första avsnitten men nu... Nein

Du har fått det om bakfoten, det är du som ska ta braj för att Conan ska bli rolig

Medlem
Skrivet av pinky:
Skrivet av Mjauv:

Kanske douchigt att påpeka men inte ens med braj blir Conan rolig. Clueless Gamer var kul de första avsnitten men nu... Nein

Du har fått det om bakfoten, det är du som ska ta braj för att Conan ska bli rolig

Det räcker inte för att få Conan rolig eller ens i närheten utav att vara normal, hans "störning" är större än så.

En sån där elpistol där de sprattlar runt som eleptiker hade kanske hjälpt bättre.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Detta är ok .. men säger man att man ska rösta på SD ja då jävlar

Medlem
Skrivet av wolfbbq:

Detta är ok .. men säger man att man ska rösta på SD ja då jävlar

Vad har Conans knarkande med att rösta SD att göra?
Låter mer som Miljöpartiet och andra flumliberaler.

Aha...postcount 2


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

Det var inte allt för länge sedan moralpredikningar och floskler här på FZ
Värdegrund mm mm och att ta avstånd

Så vi får väl ta detta som ett experiment och se hur länge jag har mitt konto kvar

jag tar avstånd från maja-rökande tv värdar och rappare
Det är inte min värdegrund

Medlem
Skrivet av wolfbbq:

Det var inte allt för länge sedan moralpredikningar och floskler här på FZ
Värdegrund mm mm och att ta avstånd

Så vi får väl ta detta som ett experiment och se hur länge jag har mitt konto kvar

jag tar avstånd från maja-rökande tv värdar och rappare
Det är inte min värdegrund

Jaha, nu tar du avstånd? Tyckte du sa att det var okey i första inlägget?
Blev bara så förvånad över att du blandade in SD där..

Du får köra ditt experiment utan mig.
Ha det fint.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Knarkar? Nej, han "knarkar" inte. "Knark" är ett påhittat svenskt ord för olagliga droger.

Han röker cannabis helt lagligt, därför kan det omöjligt vara att "knarka".

1
Skriv svar