Högupplöst nostalgi – se multiplayer från Modern Warfare: Remastered

Robot
Högupplöst nostalgi – se multiplayer från Modern Warfare: Remastered
jbx
Medlem
Högupplöst nostalgi – se multiplayer från Modern Warfare: Remastered

På lunchen kommer det bara innehålla 10 kartor från originalspelet. Men lagom till eftermiddagsfikat kanske vi får se resten?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Och så lite promod på det så!


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Fan vilka minnen det dyker upp när man såg filmen


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av LeMick:

Och så lite promod på det så!

Inget modsupport..

"no mod tools at launch, no plans to support at this time, but agree that it would be an awesome feature to have"

https://twitter.com/davidpellas/status/772156213681197056

Medlem

Utan tvekan det bästa CoD i multiplayer. Det höll ju nästan på att bli stort inom esport. Men då släpper dom 100 nya cod-spel och sabbar allt. Cod4 med promod va så himla roligt!

Geeks Gaming

Får PC community hostade servrar så blir det köp.

Medlem

promod om det ska va cod4

Medlem

Någon som vet om det endast kommer med det nya spelet eller om man kan köpa det ensamt?
Lär ju kosta röven om man tvingas köpa IW. Knappast värt då.

Medlem

Nu blev jag sugen på att installera originalversionen igen.

Medlem

Fick en rätt rejäl nostalgikick! Spenderade många timmar i multiplayer på Playstation 3 i detta. Det var särskilt roligt att se det huset i början, många minnen från den kartan.

Kommer troligtvis inte spela det igen men var kul att kolla på trailern.

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Någon som vet om det endast kommer med det nya spelet eller om man kan köpa det ensamt?
Lär ju kosta röven om man tvingas köpa IW. Knappast värt då.

Nu säger dom att det bara kommer släppas med infinite warfare, men dom har lagt ner tid och på pengar på att remastra spelet, och dom lär vilja krama ur så mycket stålar dom kan ur det här, så efter nåt år eller så skulle jag inte bli förvånad om de dök upp som standalone. Personligen tänker jag köpa infinite warfare och aldrig ens sätta i skivan. Vill bara att dom ska fatta att de är cod 4 som gjorde serien till vad den är och de e de vi vill ha. Så kan dom lägga ner all den här väggspringande rymdskiten å börja göra riktiga krigsspel igen...

Medlem
Medlem

De har ju totalförstört ljudet i spelet! Vapnen låter som soft airguns och gubbarna som skriker låter som att de håller på att skita på sig...

Medlem
Skrivet av wingman92:

promod om det ska va cod4

problemet med cod 4 är att det spelet moddades sönder så mycket att man kunde inte hitta en vanlig match utan att det var moddat.

kunde vara x5000 i xp så ett skott och du var i princip max level så ingen jäkla utmaning alls, och sedan ska man inte ens tala om alla andra skitmoddar som kom till så hela spelet förstördes. Nästan glad detta inte får mod support och då är jag egentligen en som tycker om moddar.

mods blir skit om exakt alla servrar ska köra med något överdrivet dynga som förstör spelglädjen

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Rasmous:

Någon som vet om det endast kommer med det nya spelet eller om man kan köpa det ensamt?
Lär ju kosta röven om man tvingas köpa IW. Knappast värt då.

Nu säger dom att det bara kommer släppas med infinite warfare, men dom har lagt ner tid och på pengar på att remastra spelet, och dom lär vilja krama ur så mycket stålar dom kan ur det här, så efter nåt år eller så skulle jag inte bli förvånad om de dök upp som standalone. Personligen tänker jag köpa infinite warfare och aldrig ens sätta i skivan. Vill bara att dom ska fatta att de är cod 4 som gjorde serien till vad den är och de e de vi vill ha. Så kan dom lägga ner all den här väggspringande rymdskiten å börja göra riktiga krigsspel igen...

Av vad jag fått veta så kommer det släppas en stund efter infinite wars har släpps, så det kommer inte ens ta ett år, och det är inget fel på att kunna springa på väggar, det var faktiskt riktigt skoj att man kunde göra det.

dock börjar jag ledsna på framtids tjaffset så är bara glad på en remaster version av cod 4

Inaktiv

Blir ett självklart Deluxe köp :).

Medlem
Skrivet av LeMick:

Och så lite promod på det så!

Inget modstöd. Faktiskt jag tvivlar att det ens kommer att dyka upp en server browser..

jo för ingne bryr sig om sp..ne ra inte jag inte...(älskade sp läget)


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

jo för ingne bryr sig om sp..ne ra inte jag inte...(älskade sp läget)

många bryr sig om singleplayer i cod4, kommer spela det läget med i remastern

Medlem

Är det bara jag som tycker spelgubbarna ser ut som cts i cs?

1
Skriv svar