Zombier, arkadspel och Call of Duty – FZ möter David Hasselhoff!

Robot
Zombier, arkadspel och Call of Duty – FZ möter David Hasselhoff!

"Efter några veckor har de skapat en version av mig som är så ofattbart lik att det nästan är läskigt."

#activision, #call-of-duty-infinite-warfare, #destiny, #pac-man, #centipede, #pong, #call-of-duty-4-modern-warfare


Medlem
Zombier, arkadspel och Call of Duty – FZ möter David Hasselhoff!

Min yngste son döptes i helgen med David som mellannamn, efter David Hasselhoff. Vi lyssnade på True Survivor när tjejen var gravid och tyckte det blev ett kul namn att välja. Jag lovar, true story.

Redaktör
Skrivet av Frux:

Min yngste son döptes i helgen med David som mellannamn, efter David Hasselhoff. Vi lyssnade på True Survivor när tjejen var gravid och tyckte det blev ett kul namn att välja. Jag lovar, true story.

En platta med Kit som startsida i dopgåva?


signatur
Medlem

Knight Rider!

Skribent
Skrivet av Frux:

Min yngste son döptes i helgen med David som mellannamn, efter David Hasselhoff. Vi lyssnade på True Survivor när tjejen var gravid och tyckte det blev ett kul namn att välja. Jag lovar, true story.

Hade jag vetat det innan hade jag hälsat från er.

Medlem

"Han har varit uppe sedan fyra på morgonen och flugit in från Helsinki"

Helsinki har ju annars ett svenskt namn också

Medlem

Ursäkta att jag kommenterar utan att läsa artikeln men ville markera mitt ointresse kring att läsa om ett marknadsföringsevent centrerat kring hur Activision är sist på bollen vad gäller någon sorts halvironisk 80-tals nostalgi.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag gillar människor som kan bjuda på sig själv, nu tillhör väl inte the Hoff någon direkt favorit, men det finns en viss charm där. Kul att läsa om ert samtal!

Skrivet av Preed:

Ursäkta att jag kommenterar utan att läsa artikeln men ville markera mitt ointresse kring att läsa om ett marknadsföringsevent centrerat kring hur Activision är sist på bollen vad gäller någon sorts halvironisk 80-tals nostalgi.

Tack, då vet vi!

Medlem

Det verkar som om Hasse fortfarande letar efter frihet


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av iNemeq:

Tack, då vet vi!

Don't mention it.


signatur

subterranean homesick alien

Skribent
Skrivet av Preed:

Ursäkta att jag kommenterar utan att läsa artikeln men ville markera mitt ointresse kring att läsa om ett marknadsföringsevent centrerat kring hur Activision är sist på bollen vad gäller någon sorts halvironisk 80-tals nostalgi.

Jag är dock inte direkt odelat positiv till spelet som sådant i artikeln, även om det knappast är det mest djuplodande jag skrivit i mitt liv. Men ett okommenterat rapande av PR-klyschor är det åtminstone inte.

Sen får man så klart hemskt gärna vara extremt ointresserad av Hasselhoff och Call of Duty och allt vad PR-stunts heter. Det säger jag inget om.

Medlem

Don't hassel the hoff.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar