Lystring! Svenska stridsvagnar kommer till World of Tanks

Releasehästryttare
Skrivet av Andersson:

Hur är World of Tanks jämfört med War Thunder idag?
Spelade World of Tanks ett tag och War Thunder för flygplan, men när tanks kom till WT så gick jag helt över dit, hade då inte heller spelat WOT på säkert ett år så man kommer knappt ihåg hur det är.

Warthunder är bedrövligt pay2win om du skall spela tanks, kan enbart rekommendera om du vill flyga igen där pay2win elementen inte känns lika starka.

Medlem

Kan man välja taktiska kärnvapen när man kör bandkanonen? =D

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Andersson:

Hur är World of Tanks jämfört med War Thunder idag?
Spelade World of Tanks ett tag och War Thunder för flygplan, men när tanks kom till WT så gick jag helt över dit, hade då inte heller spelat WOT på säkert ett år så man kommer knappt ihåg hur det är.

Warthunder är bedrövligt pay2win om du skall spela tanks, kan enbart rekommendera om du vill flyga igen där pay2win elementen inte känns lika starka.

Det är inte pay2win eftersom man inte automatiskt blir bättre om man köper premium tanks.

Medlem
Medlem

"Kranvagn" gött, bara lyfta upp folk så alla teamm8s kan skjuta på dom.

Medlem

Pfft dom har ju pratat om att ta med Svenska vagnar i Armored Warfare också, så det ska bli intresant att se hur det kommer att gå.

Kommer dock inte att gå tillbaka till WOT på ett bra tag,om dom nu inte får för sig att lägga till ett PVE läge för oss som är trötta på PVP'en.

Medlem

Kul att äntligen det svenska trädet kommer. Men om man ska vara ärlig var spelet roligast i början, då när det bara fanns 3 träd - tyska, ryska och amerikanska träden - och endast heavy var tir 10. Då hade varje tankklass sin roll. Dessutom kunde folk sin sak och spelade för att vinst och laget. Sen blev WG giriga och lyssnade på de som hela tiden gnällde över att arty osv var OP och för varje ny patch ändrades det lite tills spelet förlorade sin själ totalt. Där är vi idag. Lite synd tycker jag, för spelet var jäkla roligt då.

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Johan Olander:

Neeeeeeeeeeeej, nu måste jag börja spela igen.

Hackade in 5 tummen upp på detta xD

Samma här... Måste testa.

Men vänta nu, detta innebär svenska röster när något händer?

Jag och två polare kör rätt mycket Wargame: Red Dragon. Där är det svenska. Skitkul att höra "behöver någon transport?" i 60 svettiga minuter.

Använd kikaren korpral.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av Capitan:

Kul att äntligen det svenska trädet kommer. Men om man ska vara ärlig var spelet roligast i början, då när det bara fanns 3 träd - tyska, ryska och amerikanska träden - och endast heavy var tir 10. Då hade varje tankklass sin roll. Dessutom kunde folk sin sak och spelade för att vinst och laget. Sen blev WG giriga och lyssnade på de som hela tiden gnällde över att arty osv var OP och för varje ny patch ändrades det lite tills spelet förlorade sin själ totalt. Där är vi idag. Lite synd tycker jag, för spelet var jäkla roligt då.

Den tiden är för länge sedan svunnen.
Idag är det mest trätänder och massa hacks och skit i World of Tanks.
Jag la ner många år i det spelet men jag kommer aldrig mer återvända.
R.I.P WOT.

Medlem

Arty är skit tråkigt och förstör spelet imo.
Men japp, wot var mkt roligare förr, när det dök upp en Mouse så blev alla skit skraja :D. Den stack ut så mkt. Men idag är det en hel. Hög med tanks att alla som hade egen karaktär är borta. Bara en stor smet nu, tyvärr.


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar