Rainbow Six: Siege större nu än vid debuten; antifuskjobbet fortsätter

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kan vara intressant för mig med? Har ingen att spela med, så jag spelar bara casual med randoms, det blir lite segt - jag är väl dock inte superbra kan jag säga.

Kör Ranked, så lär du dig snabbare alla möjliga kryphål samt de olika taktiker....men vill du lära dig kartor så är casual bättre för det...

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av totte1015:

Är det att ni kör med kompisar som gör så att det är roligt?

Jag kör själv och spelet blir... meh typ

Du kan lira med oss om du vill? Vi är ca 5 pers som lirar då o då så vi behöver inhoppare:) kraven är att man ska va lätt o prata med så man kan köra taktiskt som grupp.

Det skulle inte sitta fel!

Har ni TS3 eller är det skype? Ingame?

Vi kör Skype, men Adda mig på steam krayze87

Kan vara intressant för mig med? Har ingen att spela med, så jag spelar bara casual med randoms, det blir lite segt - jag är väl dock inte superbra kan jag säga.

Absolut Adda mig du med


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av lordsinner:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av employed:

Sen spelet kom.

4k texturerpack.
6 nya operatörer.
Ständigt bättre balansering av kartor, vapen och operatörer.
Nya unika kartor.
Bättre comp-käge.

Konstigt att man inte använder tex spelet när man testar grafikkort då de har massor av intressanta effekter och en bra benchmark.

Synd att spelet inte var så bra från början när det släpptes då hade det säkert blivit ännu större

De flesta spel är så nu för tiden när de släpps...Dock få blir fixade och patchade som Siege har blivit...

Mmm tyvärr är det ju så


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

12
Skriv svar