Övernaturligt tonårsdrama till alla – första avsnittet av Life is Strange snart gratis

Robot
Övernaturligt tonårsdrama till alla – första avsnittet av Life is Strange snart gratis
Medlem
Övernaturligt tonårsdrama till alla – första avsnittet av Life is Strange snart gratis

Skumt, jag laddade ner första avsnittet gratis för en månad sedan på Steam. Kampanjen kanske gick omärkt förbi i rean så de kör den en gång till? Oavsett så var det riktigt intressant, om än lite kort.:)


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Det är ett bra spel.

Går säkert ha åsikter om hur dialogen var men inget jag störde mig på,

phi
Medlem
Medlem

Nice då kan man faktiskt testa det innan man bestämmer sig för att köpa


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

FM-guru
F.d. Sisyr

Helt okej lir. Fått oproportionerliga hyllningar, men ett habilt spel är det.

Medlem

Gött, tänkt skaffa det ett tag.

Avstängd

Känner att jag mer gjorde bättre deal än denna. Köpte hela gåvan med alla avsnitt under Steam's sommarrea för 9,99€ (Hela utbudet av spelets delar) och för mig är jag inte ett dugg missnöjd med köpet, vilket äventyr och både sorgliga, ilskna och glädjande val man gör i spelet.

Medlem

Spelade det vid release, gillade de skarpt!

Medlem

Ett av de bättre episodiska spelen tycker jag. Nog endast the Wolf among us jag gillade mer

Medlem

Fantastiskt spel, spelade i ett sträck efter sommarrean :).

Medlem

inte då släppt gratis ännu, så frågan är ju när börjar detta idag? klockan 2 på natten eller?


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

1
Skriv svar