Pokemon GO, vilka pokemons har du i ditt område?

Medlem
Pokemon GO, vilka pokemons har du i ditt område?

Tjena! Jag tänkte kolla med er andra vilka olika typer av pokemons ni oftast stöter på och ungefär var. Jag bor mellan Göteborg och Alingsås och stöter mest på nedanstående pokemons:
Pidgey, Weedle, Caterpie, Clefairy, Bellsprout, Gastly och Eevee.

Spelar du som läser inte spelet, så kan jag varmt rekommendera det! Servarna suger i dagsläget och man kastas ut precis vid den där kritiska fångsten. Men det gör det bara skönare när man väl fångar sin rare-spawnade pokemon!

Medlem

Bor i centrala Norrköping, mest Drowsee, Rattata och Pidgey's där jag bor, men fått några Jynx och lite andra då och då. Har ett pokestop precis här också som jag når från min soffa, ganska slappt


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Lysekil kryllar av Drowsees, Psyducks, Zubats och Magikarps.

Medlem

Älskar hur gammelmedia försöker framställa pokemon go.

[http://www.dn.se/ekonomi/psykologiprofessorn-darfor-blir-vi-b...]

Roligt att man dock jämför det indirekt med droger. Annars finns det dock många positiva sidor är såklart med i artikeln tex om killen med autism.

Medlem

centrala malmö bor bokstavligen vid ett gym och har ett pokestop jag når hemifrån, är fan bara pidgey, ratatas, zubats och weedles och kanske magicarps om min gps studsar till kanalen som man får upp mer eller mindra hela tiden, rätt så tröttsamt kommer aldrig nån halv rolig pokemon att fånga.... skitspel

Medlem

Electabuzz så det sprudlar om det!

1
Skriv svar