Havet är djupt i Abzu – se vacker gameplay

Robot
Havet är djupt i Abzu – se vacker gameplay
Medlem
Havet är djupt i Abzu – se vacker gameplay

Ser mysigt ut.

KoP
Medlem

"Most beautiful water on Playstation" var väl lite av en överdrift. Tyckte det såg ok ut men inte mer. Vattnet och vattenytan i GTA V är ju betydligt snyggare.

Medlem
Skrivet av KoP:

"Most beautiful water on Playstation" var väl lite av en överdrift. Tyckte det såg ok ut men inte mer. Vattnet och vattenytan i GTA V är ju betydligt snyggare.

Känns som att de menar vackrast inte mest realistiskt. Men jag håller med om att det ser ok ut, men inte mer.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Grafiken var väl inte så imponerande.

Medlem

Snyggt, men sbunautica is my jam

Medlem

Snyggt??...såg ju ut som något indie-lågbudget spel...


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Köpert DIRR!

Medlem

Om ni inte spelat Journey så borde ni verkligen göra det. Fantastisk minimalistisk speldesign. Detta ser minst sagt lovande ut.

Medlem

Riktigt snyggt spel. Får Jorney vibbar direkt av det och det spelet älskade jag. Blir definitivt ett köp när det släpps.

Medlem

Hur kan du tycka att det är vackert? Det är riktigt dåligt

Medlem
Skrivet av steffo70:

Grafiken var väl inte så imponerande.

Håller med. Kass grafik och artistiskt stilval.

Medlem

Det kan bli riktigt bra och stämningsfullt detta!

Medlem

Vad är det alla tappar hakan över när de säger "jaaah, det är såå snyyyggt" !?
Visst, estetiskt, ganska fint men fortfarande väldigt platt och ser inte så levande ut.

Tycker det ser väldigt sparsmakat och torftigt ut om jag ska vara ärlig. Ser ut som att detta skulle kunna komma ut till typ PS2 nästan.
Folk skulle titta på ICO och typ tappa förståndet att den grfiken/estetiken ser nästan ut som att vara från framtiden.
Abzu skulle kunna vara bra mycket finare med lite mer skuggeffekter osv, nu känns det bara som en levande skärmsläckare.

Medlem
Skrivet av rysssen:

Om ni inte spelat Journey så borde ni verkligen göra det. Fantastisk minimalistisk speldesign. Detta ser minst sagt lovande ut.

Ja minimalistisk speldesign.. man gör egentligen inte mycket i spelet. Ganska trist men stämningsfullt.

1
Skriv svar