Robot
Inside

Danska Playdead drar oss tillbaka in i mörkret. Kämpa inte emot, låt det komma.

#inside, #another-world


Medlem
Inside

Inte till ps4?

Inaktiv

Ja, det slutar lite märkligt..
Önskar det var lite mer av ett avslut än det som gavs.

Men jäkla coolt spel ändå.

Release: "Q1 2015" ? släpps på steam på tors


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Riktigt bra spel. Grym atmosfär!

Medlem

Älskade Limbo men det här är nog fan snäppet vassare. Lite enklare problemlösning vilket fick spelet att kännas lite kortare men va fan gör det när det är så pass bra. Enda jag störde mig på i hela spelet var ett specifikt pussel där man skulle samla ett visst antal av nåt och ställa på en knapp för att få dörren att låsas upp, lite segt parti.

Medlem
Skrivet av Nihuli:

Inte till ps4?

Say what?!

Skribent
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av Nihuli:

Inte till ps4?

Say what?!

Skrivet av Nihuli:

Inte till ps4?

Inte ännu, men det ska väl komma senare. Bara Xbox och PC för tillfället (släpps på PC om ett par dagar).

Skribent
Skrivet av laban005:

Älskade Limbo men det här är nog fan snäppet vassare. Lite enklare problemlösning vilket fick spelet att kännas lite kortare men va fan gör det när det är så pass bra. Enda jag störde mig på i hela spelet var ett specifikt pussel där man skulle samla ett visst antal av nåt och ställa på en knapp för att få dörren att låsas upp, lite segt parti.

Ja, just det paritet var lite omständligt. Men jag tycker absolut att Inside är vassare än Limbo på alla plan. Kan inte sluta fundera på olika partier i spelet och vad de kan tänkas betyda.

Medlem
Skrivet av herrkilman:
Skrivet av laban005:

Älskade Limbo men det här är nog fan snäppet vassare. Lite enklare problemlösning vilket fick spelet att kännas lite kortare men va fan gör det när det är så pass bra. Enda jag störde mig på i hela spelet var ett specifikt pussel där man skulle samla ett visst antal av nåt och ställa på en knapp för att få dörren att låsas upp, lite segt parti.

Ja, just det paritet var lite omständligt. Men jag tycker absolut att Inside är vassare än Limbo på alla plan. Kan inte sluta fundera på olika partier i spelet och vad de kan tänkas betyda.

Samma här, det fastnar på hjärnan, tyckte iofs Limbo lyckades rätt bra med det också. Av nån anledning har jag inte haft nån hype för Inside men när det släpptes blev jag överlycklig och nu är det nog årets överraskning. Ett av de bästa i år!

Medlem

Det första jag tänkte på när jag såg spelet på Twitch var att det påminnde om "Another World", så jag kan bara hålla med recensionen.

MEG
Medlem

Bra skriven recension, förklarar Inside väldigt bra.


signatur

Death is only the beginning

Skribent
Skrivet av MEG:

Bra skriven recension, förklarar Inside väldigt bra.

Tack!

Medlem

Tack för recensionen, ser riktigt mysigt och obehagligt ut

Medlem

Spelade mer än halva spelet i min Rift med Virtual Desktop. Kunde inte sluta. Nu behöver jag en paus bara så ska jag hitta alla secrets och det alternativa slutet.

Medlem

Kommer en del två som heter Outside

Skribent
Skrivet av Stilfullast:

Spelade mer än halva spelet i min Rift med Virtual Desktop. Kunde inte sluta. Nu behöver jag en paus bara så ska jag hitta alla secrets och det alternativa slutet.

Svårt att sluta när man väl börjat. Spelet är hypnotiskt.

1
Skriv svar