Nu finns makalösa Inside på Steam

Robot
Medlem
Nu finns makalösa Inside på Steam

Verkar segt och tråkigt, det där spelet...limbo var inget vidare skoj heller.

MEG
Medlem

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Allt är magiskt i spelet förutom slutet. När eftertexterna kom så tänker man jaha. Men spelet är skitbra och gillar verkligen finalen ändå.

Nice. Då blir det att spana in det där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

KoP
Medlem
Skrivet av MEG:

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något

Va? Det är ju slutet som är själva crescendot i spelet när du inser hur och varför du är där. -_-

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av MEG:

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något

Va? Det är ju slutet som är själva crescendot i spelet när du inser hur och varför du är där. -_-

Slutet är inte så bra faktiskt. Kunde varit bättre. Det slutar liksom tvärt. Det väcker ju frågor som man inte får svar på

Medlem

Verkar intressant, om det inte hade varit för DRM-skyddet hade det nog blivit ett köp.

Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av KoP:
Skrivet av MEG:

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något

Va? Det är ju slutet som är själva crescendot i spelet när du inser hur och varför du är där. -_-

Slutet är inte så bra faktiskt. Kunde varit bättre. Det slutar liksom tvärt. Det väcker ju frågor som man inte får svar på

Personligen kände jag att jag fick svar på det mesta jag undrade över, trots att det i princip enbart är teorier.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

k3m
Medlem
Skrivet av rayzorz:

Verkar intressant, om det inte hade varit för DRM-skyddet hade det nog blivit ett köp.

likasinnad!

MEG
Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av MEG:

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något

Va? Det är ju slutet som är själva crescendot i spelet när du inser hur och varför du är där. -_-

Hmm jag har visst inte förstått slutet


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det var nog den sämsta trailern jag sett detta århundradet.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Trodde det var en stillbild

Medlem

Åh. Grymt spel! Jag avnjöt det ordentligt.. önskar att äventyret var längre..

Medlem

Älskar sådana här spel, kaffespel som jag kallar dem eftersom kan dricka en kopp samtidigt som jag spelar Limbo var på något kul sätt läskigt och obehagligt, precis som en mardröm från det man var en liten knatte. Tror att Inside kommer vara ännu bätrre så ser fram emot att spela


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Blir inget köp då jag sett hela spelet på en stream igår... verkligen Inte ett spel som passar sig att släppa helt till streamers.

Medlem

Ser riktigt nice ut!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av marsson90:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av KoP:
Skrivet av MEG:

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något

Va? Det är ju slutet som är själva crescendot i spelet när du inser hur och varför du är där. -_-

Slutet är inte så bra faktiskt. Kunde varit bättre. Det slutar liksom tvärt. Det väcker ju frågor som man inte får svar på

Personligen kände jag att jag fick svar på det mesta jag undrade över, trots att det i princip enbart är teorier.

Okej efter spelat en gång till så kändes det ändå logiskt med slutet. Men tycker det hela slutar tvärt bara.

Medlem
Skrivet av LinusU:

Älskar sådana här spel, kaffespel som jag kallar dem eftersom kan dricka en kopp samtidigt som jag spelar Limbo var på något kul sätt läskigt och obehagligt, precis som en mardröm från det man var en liten knatte. Tror att Inside kommer vara ännu bätrre så ser fram emot att spela

Limbo är mer utmanande faktiskt. Men däremot Inside är visuellt assnyggt. Gillar när lastbilen körs iväg i början var faktiskt riktigt snyggt. Sen senare i spelets undervattennivåer är svårslagna.Pusslen var lite för lätta i Inside spelade igenom hela spelet på 1 timme 40 min utan all hemliga föremål som jag ska fixa

KoP
Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av marsson90:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av KoP:
Skrivet av MEG:

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något

Va? Det är ju slutet som är själva crescendot i spelet när du inser hur och varför du är där. -_-

Slutet är inte så bra faktiskt. Kunde varit bättre. Det slutar liksom tvärt. Det väcker ju frågor som man inte får svar på

Personligen kände jag att jag fick svar på det mesta jag undrade över, trots att det i princip enbart är teorier.

Okej efter spelat en gång till så kändes det ändå logiskt med slutet. Men tycker det hela slutar tvärt bara.

Kan hålla med om att det slutade lite tvärt. Men dom kanske ville lämna rum för lite eftertanke?

Såg att man missat en del innehåll när man inte hittat så många secrets

Finns t.o.m ett annat slut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av marsson90:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av KoP:
Skrivet av MEG:

Det enda som jag tycker är fel med spelet är slutet, i övrigt är det riktigt bra, jag ska nu inte förklara mig så jag spoilar något

Va? Det är ju slutet som är själva crescendot i spelet när du inser hur och varför du är där. -_-

Slutet är inte så bra faktiskt. Kunde varit bättre. Det slutar liksom tvärt. Det väcker ju frågor som man inte får svar på

Personligen kände jag att jag fick svar på det mesta jag undrade över, trots att det i princip enbart är teorier.

Okej efter spelat en gång till så kändes det ändå logiskt med slutet. Men tycker det hela slutar tvärt bara.

Kan hålla med om att det slutade lite tvärt. Men dom kanske ville lämna rum för lite eftertanke?

Ja var lite så jag tänkte med. Måste finnas en tanke då allt annat hade tanke bakom spelet.

1
Skriv svar