CS-Youtuber erkänner riggade skins-lotterier

Robot
CS-Youtuber erkänner riggade skins-lotterier

PsiSyndicate "vann" exklusiva CS-skins i sina videos men allt var fejkat.


Medlem
CS-Youtuber erkänner riggade skins-lotterier

Löjligt, hoppas de straffas för det iaf! Att lura folk på pengar är för jävligt!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Citat:

Han säger inte att det är en bra ursäkt men menar samtidigt att många CS-Youtubers säkert har gjort värre saker utan att erkänna det.

Det är inte bara en dålig ursäkt. Det är helt enkelt inte en ursäkt alls. Två fel blir inte ett rätt och har aldrig blivit.

Medlem

Håller med ovan, det är ingen ursäkt alls. Det är som han saknar ryggrad för att säga "Jag har gjort fel." punkt.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

just a prank bro

Medlem

Patetiskt. Förhoppningsvis så statueras det ett exempel.

Medlem

Att se denna video är som att läsa ett ursäktsbrev från en nigeriansk prins.

Gnällkuk

Bra argument där. "-Jo, jag vet att jag misshandlade min fru men det finns ju andra som gjort mycket värre saker med sina fruar."

Känns ju lite som låg- och mellanstadieargument där man förklarade ett felaktigt beteende med att "alla andra" också gjorde det. GG.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

tka
Medlem

Räcker ju aldrig att erkänna och tro att allt är förlåtet för brott som leder till många års fängelse och stora skadeståndsbelopp. Skylla ifrån sig hjälper inte heller.

Medlem

Jag förstår inte att folk bryr sig så mycket om skins, som är anledningen till att denna gambling finns från första början.

Inaktiv

Så jävla dumt hela grejen.
Huset vinner alltid. Detsamma gäller att öppna lådor i CS:GO. Enda sättet att tjäna pengar på att öppna lådor är om man får pengar för det från något annat håll, som om man gör youtubevideor eller streamar. 12-åringar blir lurade på sina pengar, förjävligt.

Inaktiv
Skrivet av Stich:

Jag förstår inte att folk bryr sig så mycket om skins, som är anledningen till att denna gambling finns från första början.

Då har du nog inte spelat med någon cool ak eller någon snygg kniv. Kan inte säga att de är bättre men jag har gjort många kills med ett specifik vapen med skins. Du kan spela som du vill.

Medlem
Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av Stich:

Jag förstår inte att folk bryr sig så mycket om skins, som är anledningen till att denna gambling finns från första början.

Då har du nog inte spelat med någon cool ak eller någon snygg kniv. Kan inte säga att de är bättre men jag har gjort många kills med ett specifik vapen med skins. Du kan spela som du vill.

Jodå har spelat Cod 4 och efter många timmar och headshots fick man ett guldig AK47. Men det var en bedrift med en belöning, inte att man betalar massa pengar.

FML
Medlem
1
Skriv svar