Sommarrea till Xbox Store nästa vecka – fynda nya storspel

Avstängd
Sommarrea till Xbox Store nästa vecka – fynda nya storspel

Jag hade gärna sett att de körde en rea på Quantum Break i WinStore också. Det mesta verkar ju vara fixat nu, men priset känns lite väl saftigt för ett spel som jag kommer köra en eller två ggr.

Edit:

Gött! Såg detta på Xbox Wire: "The Ultimate Game Sale will feature over 250 deals on Xbox titles and, for the first time ever, will include Windows 10...There are also over 30 great offers for all of the PC gamers out there. The deals include Quantum Break, Rise of the Tomb Raider, and Gears of War: Ultimate Edition."

Read more at http://news.xbox.com/2016/07/01/xbox-ultimate-game-sale-begin...

Ambassadör
Xbox

Nu ryker semesterkassan!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag hade gärna sett att de körde en rea på Quantum Break i WinStore också. Det mesta verkar ju vara fixat nu, men priset känns lite väl saftigt för ett spel som jag kommer köra en eller två ggr.

Edit:

Gött! Såg detta på Xbox Wire: "The Ultimate Game Sale will feature over 250 deals on Xbox titles and, for the first time ever, will include Windows 10...There are also over 30 great offers for all of the PC gamers out there. The deals include Quantum Break, Rise of the Tomb Raider, and Gears of War: Ultimate Edition."

Read more at http://news.xbox.com/2016/07/01/xbox-ultimate-game-sale-begin...

Köp det billigt i så fall, årets flopp tyckte jag

Medlem

Nu ska ni få ett riktigt bra tips. Gå in på Prisjakt och leta reda på spelet du vill ha. Grattis, du har gjort en mycket bättre deal.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bojkott:

Nu ska ni få ett riktigt bra tips. Gå in på Prisjakt och leta reda på spelet du vill ha. Grattis, du har gjort en mycket bättre deal.

Inte riktigt sant alltid... det som jag brukar fynda är DLC/season pass etc och det är väldigt sällan rabatterat på andra ställen. Även GOTY-utgåvor etc brukar kunna fyndas. Äldre spel för 30-40 kr är helt ok också.


signatur

Jump in.

Medlem

Det säljs alla nya spel i nycklar så lågt som för runt 250 :- styck utan rea på diverse, "ärliga" halvskumma sidor betraktat med lite tjuvheder, så är det spel jag inte riktigt vet vad dom förtjänar för mottagande, så sväljer jag "skammen" och handlar in därifrån.

Särskilt ifall det är från Arlatroniks Arts mu mu mu mjölk mamma ko som står bakom släppet.

Är det favoriter eller Paradox och mindre bolag som släpper saker som HoI IV så betalar jag givetvis ett stöttande fullpris.

Innan PK-maffian kommer och gnäller så säger jag och min plånbok "AAARGH, landkrabbor"!

Medlem

Neeeej, varför denna månad som redan är ekonomiskt hårt ansträngd för mig.. Får väl räkna på det och se om sms-lån med tillhörande ränta fortfarande innebär en bra deal på spelen..

Medlem

Går det att köpa enstaka DLCs till tex Battlefront eller måste jag skaffa ett season pass? Jag har bara grundspelet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Går det att köpa enstaka DLCs till tex Battlefront eller måste jag skaffa ett season pass? Jag har bara grundspelet.

Det går alldeles utmärkt att köpa enstaka DLCS till Battlefront åtminstone på PC. Så jag antar att det även gäller för XBOX och PS4.

Medlem

Nu väntar man bara på PS sommarrea, som antagligen kommer i slutet av juli som de brukar göra.

1
Skriv svar