Spelare når level 1000 i Steam – äger över hälften av spelen som finns på plattformen

Medlem

Nivå åtta, skapade tydligen mitt Steamkonto 25/9-2003, 38 spel. Får se om det kanske utökas denna rea. Har redan flera ospelade spel som det är så jag borde nog vänta till winter sale.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av Konfucius:

Herregud...har han något liv? eller har spelat ens hälften utav dessa spel??

SteamDB avslöjar att han spelat ungefär 40% av dem. Därutöver även att han spelat L4D2 mer än Rocksmith, inte ett särskilt intressant faktum men ett av mina stora nöjen här på sidan är ju att påpeka fel av olika slag i nyheterna.

Det är ju för FZ drar en google translate från andra nyhetssidor.

Nivå 14 /// 482 spel

Medlem

om han ens spelat 1% av sina spel så är det en större bedrift än att äga dem... hade jag minecraft markus pengar kunde jag köpa steam och lägga ner det

Medlem
Skrivet av Hårdkaliber:

@ norrlänning tyckte de lät bara väldigt lågt för 11 år.

12år i tjänst och jag är lvl 17.

155h Payday 2 har gett mig 0 poäng
131h Civ 5 har gett mig 0 poäng
471h GTA IV har gett mig 0 poäng
108h Skyrim har gett mig 0 poäng

Jag är rätt säker på att du inte får ett skit av att spela spelen. Du får när du köper spel, håller på med kortskiten under steamtjofräs osv.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Level 38, 1304st spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Han är även oskuld!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Level 160, vinner jag något?

Medlem

Steam-level är totalt meningslöst, och allt kringhörande som samlarkorten osv...
Level 11 var jag tydligen, efter 10+ år och 130+ spel.


signatur

<3

Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av norrlänningen:
Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av Remus:

lvl 16. 11 years of service (17 Augusti 2004). ^^,

Måste du var en förbannat dålig spelare

så man är en dålig spelare för det? vilken värld lever du i?

Han får poäng av achivement och upplåsningar i spel som man får automatiskt när man spelar spelet. Du får mer poäng om du köper genom steam.

Nä det får man inte, som andra säger du får för badges som du skapar när du fått ett komplett sett av samlarkort från vissa spel som du antingen köper som en annan sa eller får per automatik ibland när du spelar.

Medlem

Alla spelsidor skriver om detta som att det är världens nyhet att dela med sig.

Medlem

Nivå 13 med 182 spel. Har knappt rört hälften.

Medlem

Level 56 och 3300+ spel.

För mycket spel och för lite tid att hinna spela dem jag vill spela.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:
Skrivet av Konfucius:

Herregud...har han något liv? eller har spelat ens hälften utav dessa spel??

Dricker en whiskysamlare upp all sin whiskey?

Kan bekräfta: nej.
Fast lite går det ju åt, det är klart...

Medlem

Level 1 yoho jodiho a pirates life for me!

ELF
Medlem

Nivå -> Nä, jag bryr mig inte. Förstår ändå inte vad det gör för nytta.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

< lvl 21, 187 spel.

Medlem

Lv8 med 44 spel...

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

Han är även oskuld!

Då har ni något gemensamt.

Medlem

Jag är fortfarande sur att det inte finns nån ny badge för oss med day 1 konton. De har inte ens uppdaterat "Years of service" badgen att visa korrekt antal år

Medlem

lvl 52 med 315 spel. Medlem sedan 13 September, 2003.

Det finns "12876 titles on sale across Steam" enligt förstasidan, jag vet inte om ni räknar bort vissa spel, typ early access eller DLC, annars får han ju öka lite!


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Måste säga att jag inte ens vet vad jag har för nivå eller ens hur det fungerar. Men kul för denna person om det ger honom/henne glädje!

Medlem
Skrivet av Hårdkaliber:
Skrivet av Remus:

lvl 16. 11 years of service (17 Augusti 2004). ^^,

Måste du var en förbannat dålig spelare

Level 9.
Medlem sedan 6 oktober, 2003. Fan jag måste vara en ännu sämre spelare :D.

Medlem
Skrivet av Sp4ceRock3R:

Nivå 16 och 70 spel! Men har inte "gjort klart" med steamrean än.

Nivå 12 med 516 spel. 80% kommer från bundles där jag bara velat ha typ två men det var billigare att köpa med andra spel.

Medlem
Skrivet av Remus:

lvl 16. 11 years of service (17 Augusti 2004). ^^,

Lite ironiskt att ens steam account är äldre än vad många spelare på steam är

12 år här förövrigt

Medlem

Level 8.
113 spel.


signatur

autograph

Medlem

Level 43 - 303 spel
Gjorde kontot 2011

Hade ett annat från 2004 med Half Life 1 på för att kunna spela CS, lånade ut kontot till en kompis och har inte sett röken av det sedan dess, mest för att jag inte brytt mig nog för att fråga, en 12 års badge hade inte suttit fel men jag antar man inte kan sammanfoga konton.

Hade kunnat haft ett par hundra spel till på mitt nuvarande konto om jag inte hade slutat köpa spel jag visste jag aldrig skulle komma att spela, finns en jäkla massa bundles med en massa shovelware skit om man kollar runt lite.

Medlem

Nivå 12 och 428 spel i biblioteket.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

nivå 12 har varken koll eller lust att lära mig om det där, glad att jag fortfarande äger mitt absolut första Steam exemplar. det gör mig varm inombords. lul

123
Skriv svar