Androider och rafflande gisslandrama i trailer för Detroit: Become Human

Robot
Androider och rafflande gisslandrama i trailer för Detroit: Become Human
Medlem
Androider och rafflande gisslandrama i trailer för Detroit: Become Human

Tycker det verkar som ett bra spel, men det är tråkigt när de ska envisas med konsol exclusiva titlar, man vill ju slippa ha en ps4a endast för att kunna spela 1-2 sånna spel per år :/

Medlem
Skrivet av Morti:

Tycker det verkar som ett bra spel, men det är tråkigt när de ska envisas med konsol exclusiva titlar, man vill ju slippa ha en ps4a endast för att kunna spela 1-2 sånna spel per år :/

Själv kör jag mest på konsol för man har alla vänner där osv så det gör inte så mycket för mig men. Men absolut så håller jag med om att det är drygt med all exklusiva spel. Jag tycker Sony borde göra som Microsoft och släppa sina spel på pc. Borde ju inte vara så svårt att göra nån deal med steam eller helt enkelt göra en egen version av orgin eller uplay för att släppa spelen. Dom borde ju få in mer pengar på så set. Sen vet jag inte riktigt om Sonys vr headset kommer vara ps4 exclusive. Den av allt borde kunna användas på pc när den inte kostar lika mycket som rivalernas

Medlem

Jag trodde jag aldrig skulle göra detta men jag blir tvungen att köpa en konsol nu pga av alla dessa exklusives, massor med bra spel ju. Men jag väntar på PS 4 neo och hoppas dem låser upp frameraten till 60 fps till spel som detta.

Medlem

Fick goa Bladerunner vibbar när jag såg denna! Me like! Förhoppningsvis blir det lite av en moralfilosofisk story, kan bli svin bra om dom gör det rätt!

Medlem
Medlem
Skrivet av Keza:

Skräp.

Konstruktiv kritik när den är som bäst...

1
Skriv svar