State of Decay 2 är officiellt – se den första trailern

Robot
State of Decay 2 är officiellt – se den första trailern
Medlem
State of Decay 2 är officiellt – se den första trailern

*orgazm* Har längtat som fan efter en uppföljare! bra

Medlem

Information som borde ha nämnts är att det finns co-op i det här spelet vilket det inte fanns i State of Decay 1.

Vad jag vet så önskade en hel del att co-op hade funnits där


signatur
Medlem

... och lägg till VR stöd så kommer jag sluta jobba en månad eller två...

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

... och lägg till VR stöd så kommer jag sluta jobba en månad eller två...

Lär väl vara tredjeperson precis som det första, så VR skulle inte tillföra mer än illamående.

Medlem

Varför kommer alla bra zombietitlar till xbone exklusivt?

Inaktiv
Skrivet av MMO4Life:

Varför kommer alla bra zombietitlar till xbone exklusivt?

Kör du inte PC? Varenda spel från Microsoft Studios som visades var under nya fanan Xbox Play Anywhere. Alltså köp en gång, spela på Xbox-konsol och Win10 PC.

Medlem

Nu för den viktigaste frågan; FINNS DET COOP?!?! Snääääääälla

KoP
Medlem

Gillade aldrig det första State of decay så värst mycket. Men det här kan bli en uppsving. Dessutom: Co-op!:)

Inaktiv
Skrivet av Chiefen:

Nu för den viktigaste frågan; FINNS DET COOP?!?! Snääääääälla

Japp! Detta är allt jag har kunnat se om spelet hittills. http://news.xbox.com/2016/06/13/state-of-decay-new-zombie-sur...

Medlem

Yes! Så man väntat på en uppföljare


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Spontant får jag känslan av att man behållt allt som gjorde State of Decay intressant och originellt, och slipat av de största skavankerna. I så fall är det ett kanonspel i görningen.

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Information som borde ha nämnts är att det finns co-op i det här spelet vilket det inte fanns i State of Decay 1.

Vad jag vet så önskade en hel del att co-op hade funnits där

En del? Typ varenda spelare


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Spontant får jag känslan av att man behållt allt som gjorde State of Decay intressant och originellt, och slipat av de största skavankerna. I så fall är det ett kanonspel i görningen.

Tyvärr också 3e personsperspektivet. Jag hoppas i alla fall att de gör som Bohemia och Rockstar så att man kan välja själv.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Allah snackbar:
Skrivet av Chiefen:

Nu för den viktigaste frågan; FINNS DET COOP?!?! Snääääääälla

Japp! Detta är allt jag har kunnat se om spelet hittills. http://news.xbox.com/2016/06/13/state-of-decay-new-zombie-sur...

Härligt! Rätta takter! Tack för tipset!

1
Skriv svar