Se Heaton i den officiella EM-låten

Medlem

Kass låt men nice att Zlatan och HeatoN är med i typ 5 sek. Man får inte glömma legenden Ernst heller

Medlem

Spelas den där låten i något officiellt sammanhang skulle jag, på fel humör, skämmas ta mig fan.

Medlem

Markoolio vi behöver dig nu!

Medlem

Fick ju lite härlig "team sverige" känsla även om låten i sig inte var den bästa

Medlem

Jag brukar inte racka ner på musik men det här var uselt och tondövt. ** ***!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

fy fan vilket clickbait artikel, trodde det var något intressant men låten sög, musikvideon sög och man såg väl heaton i typ 2 sek eller vad?

Så långt ifrån clickbait man kan komma... Va pratar du om??


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Låten är lika bra som sveriges fotbolls landslag.

Medlem

Det är lugnt jag ringde till Lund...

FML
Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Låten är lika bra som sveriges fotbolls landslag.

Hear, hear

Medlem

Detta är dock inte den officella EM-låten. Den görs utav Zara Larsson och David Guetta och heter "This one's for you".

Den låten ni hänvisar till är Sveriges kampsång.

Medlem
Skrivet av musse1:

Det roligaste var nästan att se Heavy från Hjalle & Heavy.

För övrigt inget man sjunger med i

http://cdn1.fz.se/YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjEyOTcwMjA7czoxOiJ3Ijt...

Eller den grymt bättre insatsen som trummis i Mimikry som hade borde bli förknippad med.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Låten är lika bra som sveriges fotbolls landslag.

Du menar att det finns en fotboll som ägs av sverige och har ett eget landslag? HEU HEUHEU HEU HEUHEU

Medlem

Nog bland det sämsta och mest pinsamma jag hört ever, skämskudde!

Svensk rap/hip-hop är så ofantligt pinsamt dåligt.

Medlem
Skrivet av Latahunden:

Vad kommer detta hat ifrån? Låten är ju störtskön. Precis så hjärndöd som en EM låt ska vara. Frej vet hur man skapar maxade låtar... Bagateller men maxade.

Håller med, funkade klockrent med hög volym i bilen och kan garantera att den funkar att tagga till i omklädningsrummet innan match, ungefär det den är till för, som du säger, den är så hjärndöd som den ska vara.

Sen håller jag med flera andra också att det här är sveriges låt, inte mästerskapets låt så ändra rubriken.

Medlem

Jag började nästan å gråta. Den var så vacker!

Medlem
Medlem

Sveriges kändaste huligan är med i en kamplåt för svenska fotbollslandslaget...

Medlem

Sveriges kändaste huligan är med i en kamplåt för svenska fotbollslandslaget...

Medlem

Massive Entertainments kontor i bakgrunden, så två spelkopplingar!

Medlem

Här har ni en riktig fotbollslåt!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Haha, vad säger dom, mitt i?

Mitt city, ditt city. mitt i city?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det här va fan det sämsta jag hört någonsin! Orkade inte ens se klart på skiten, man får ju skämmas för Sverige!

Ta tillbaka Orup, Glennmark och Strömstedt!

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:

Det är lugnt jag ringde till Lund...

https://www.youtube.com/embed/EZ3XlpJqPt0

Ja, en comeback av Tyskarna från Lund vore fantastiskt!

Medlem
Skrivet av disinfect:

Vad fan... vad är detta för skit? T.o.m. Rednex skulle gjort en bättre låt.

Känns inte riktigt som att en person som refererar till Rednex är värdemätaren för om modern elektro hip-hop är bra eller inte...

Medlem
Skrivet av El Presidente:

Jag gillar att det frontat "Fiskeflyg" och "Cementa" i videon. Är de nån slags sponsorer?

Fiskflyg är ett mindre helikopterbolag från de norra delarna av norrland. Kul för dem att få vara med i videon


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

"E-sport är på god väg att lämna de mörka källarlokalerna och ta plats i Svenssons medvetande."

Nej, E-sport är på god väg att bli mer utbrett bland gamers.

Fast du har ändå fel, det börjar gå runt med bland "vanliga" svenssons med. Inte så att dom kanske kommer kolla på det, men dom blir mer och mer medveten om vad det är och accepterar det mer och mer som en sport.

12
Skriv svar