Techland gör fantasyspel och – Dying Light 2?

Robot
Techland gör fantasyspel och – Dying Light 2?

Uppföljaren till Techlands zombieparkour kan komma förr än vi anar.


Medlem
Techland gör fantasyspel och – Dying Light 2?

Ett Dying Light 2 skulle vara underbart!

Medlem

Asch, satt och hoppades på Hellraid när jag läste fantasy :/


signatur

Game long and prosper

Medlem
Citat:

Both of the new games have been in development for about a year, he said. Techland is around 300 people (and hiring) and roughly divides that force half and half across Wrocław and Warsaw. Both games, added Marchewka, are "equally big projects". He estimated that they will be released "within three years".

Nej, inget dying light 2 på några år.

Gnällkuk

Sistnämnda låter lite som om de vill göra sitt eget Witcher 3.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hellraid hade varit magiskt att få
Som jag sörjde att de la projektet på is.

Medlem

Dying Light 2 och Dying Light 3!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

fantasi sci fi survival coop open world, i en värld som möter framtid och bakåt i tiden.

Världen har gått under alla byggnader är fullt med gräs på precis som the last of us, allt började för flera år sedan när något ämne kom i kontakt med jorden som gjorde att några växter började få mutation effekter som påverkade andra växter.

Som sedan gjorde att allt dessa växter rörde vid muterade allt som levde till olika deformiteter.

efter mutationen på buskar och blommor, dog dom inom snart tid för dom kunde inte ta emot vatten det gjorde tvärtom dödade växterna.

Problemet vart att muterade varelser(blev påverkade av plantorna) muterade till saker som vart farliga mäniska som fick ett stort öga tunga som tentakel och går på 4 ben och öron som spottar frätande syra.

För ett exempel utav alla dessa helvetes mutationer.

få överlevde dom lever i gömda ställen eller säkra bankvalv,
,Källare m.m
Eran rantion börjar ta slut och dom skickar ut vissa för att bege sig ut för se ifall det går att leva igen på ytan och hämta mat på något sätt.

Det visar sig att det verkar öde när ni kommer ut, tills det blir eran första natt utanför ert säkerhets hus då ni letat länge utan lycka att hitta mat.

Vad som hade gjort detta spelet bra är att det finns olika AI:S alla monster är unika betende och förmågor vilket gör det till en gissnings teknik vad du möter härnäst.

vissa kan du bara döda med eld eller vatten tom.

Vissa kan se dig igenom väggar vissa hör men är blinda ja you name it.

Detta hade varit ett coop drömspel för mig

Medlem

Co-op i Dying Light var grymt kul och det kände lite nytt trotts en mättat marknad på zombieapokalyps-spel.
Men jag väntar fortfarande på L4D3.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

fantasi sci fi survival coop open world, i en värld som möter framtid och bakåt i tiden.

Världen har gått under alla byggnader är fullt med gräs på precis som the last of us, allt började för flera år sedan när något ämne kom i kontakt med jorden som gjorde att några växter började få mutation effekter som påverkade andra växter.

Som sedan gjorde att allt dessa växter rörde vid muterade allt som levde till olika deformiteter.

efter mutationen på buskar och blommor, dog dom inom snart tid för dom kunde inte ta emot vatten det gjorde tvärtom dödade växterna.

Problemet vart att muterade varelser(blev påverkade av plantorna) muterade till saker som vart farliga mäniska som fick ett stort öga tunga som tentakel och går på 4 ben och öron som spottar frätande syra.

För ett exempel utav alla dessa helvetes mutationer.

få överlevde dom lever i gömda ställen eller säkra bankvalv,
,Källare m.m
Eran rantion börjar ta slut och dom skickar ut vissa för att bege sig ut för se ifall det går att leva igen på ytan och hämta mat på något sätt.

Det visar sig att det verkar öde när ni kommer ut, tills det blir eran första natt utanför ert säkerhets hus då ni letat länge utan lycka att hitta mat.

Vad som hade gjort detta spelet bra är att det finns olika AI:S alla monster är unika betende och förmågor vilket gör det till en gissnings teknik vad du möter härnäst.

vissa kan du bara döda med eld eller vatten tom.

Vissa kan se dig igenom väggar vissa hör men är blinda ja you name it.

Detta hade varit ett coop drömspel för mig

Kändes som en random Uwe Boll film när jag läste allt

1
Skriv svar