Se köttiga Doom med maxad grafik i 60 fps

Medlem

Jodå! Detta kan jag nog tänka mig. Hjärndöd action att spela själv och leta efter hemligheter, som gamla goda Doom. Story i singelplayer? Vet någon om det ytterst tunna papper, det nog är? Sedan kommer man väl spela multiplayer ngn gång.

Medlem

Grafiken ser ju helt awesome ut, däremot blir det rätt jobbigt för mig att se på med den hastigheten...bara fladdrigt.

QRT
Medlem

Det här ser riktigt bra ut! Snabbt ska det gå!

Medlem

Nu liknar det doom och oldschool! Gillas starkt!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Ender:

Grafiken ser ju helt awesome ut, däremot blir det rätt jobbigt för mig att se på med den hastigheten...bara fladdrigt.

Tittar vi på samma filmklipp, för det här är då varken snabbt eller fladdrigt?

Medlem

Ursäkta mig men, JÄVLAR!!!! Första spelet på 10 år som varit utvecklat till PC i första hand? Eller nej, första spelet sedan Quake! Så jävla snabbt, så jävla rätt. <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Det ser äckligt enkelt ut.... ingen utmaning?

I'm worried....

De kanske också vill sälja till den stora massan istället för fans/gamers/oldies?

QRT
Medlem
Skrivet av Allexz:

Det ser äckligt enkelt ut.... ingen utmaning?

I&#039;m worried....

De kanske också vill sälja till den stora massan istället för fans/gamers/oldies?

Du kan nog skruva upp svårighetsgraden ska du se

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Ender:

Grafiken ser ju helt awesome ut, däremot blir det rätt jobbigt för mig att se på med den hastigheten...bara fladdrigt.

Tittar vi på samma filmklipp, för det här är då varken snabbt eller fladdrigt?

Tog ner det från Nvidias sida. Vet inte om de är olika, annars är våra åsikter det.

Medlem

Rejäl komprimering på videon tyvärr. Ser inte bra ut i 1440p 27", men man märker att spelet flyter på utan framerate-problem.

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag fick precis mitt exemplar i brevlådan. Omslaget är det gamla, med Doom Guy som håller i sitt vapen och INTE det "nya" omslaget som vann omröstningen. Blir lite fundersam vad som hände där

Nu är det bara att invänta att tidslåset slår om till 0 på steam

Om jag inte har helt fel så är det innerdelen av paketet som det röstades om. Du kan alltså vända ut och in på omslaget.

Medlem

Det är alltid trevligt att se lite skön gameplay när spelaren är duktig!

Gnällkuk

On may 13th, leave every gamepad behind!

Fyfan så gött det var nu! Det här påminner mig om de åren jag intensivt spelade QuakeWorld. Blev riktigt taggad på att hoppa online och fragga nu!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Allexz:

Det ser äckligt enkelt ut.... ingen utmaning?

I&#039;m worried....

De kanske också vill sälja till den stora massan istället för fans/gamers/oldies?

Du kan välja ultra nightmare vilket är snäppet värre än nightmare och då är det permadöd om du dör tror nog han kör på medium eller hard.

Medlem

SÅÅÅÅÅÅÅJA! Alla förutom gamla QW:are är jättesnurriga nu. #comeonhateme


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Det här verkar mycket bättre än multiplayerdemot!
Det är så stor skillnad att det finns anledning att tro att de skruvade upp hastigheten och släppte den här pga. kritik från spelarna, fienderna verkar inte vara anpassade för hastigheten.

Medlem

Förbaskat befriande att se någon som faktiskt KAN lira i ett sånt här klipp.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

De har väl ändå glömt det viktigaste med doom... musiken?

https://www.youtube.com/watch?v=8mEP4cflrd4

Medlem
Skrivet av Razken:
Skrivet av Javas:

Jag fick precis mitt exemplar i brevlådan. Omslaget är det gamla, med Doom Guy som håller i sitt vapen och INTE det "nya" omslaget som vann omröstningen. Blir lite fundersam vad som hände där

Nu är det bara att invänta att tidslåset slår om till 0 på steam

Om jag inte har helt fel så är det innerdelen av paketet som det röstades om. Du kan alltså vända ut och in på omslaget.

Upptäckte det när jag öppnade fodralet xD


signatur

Game long and prosper

rot
Medlem
Skrivet av b0ne:

Ursäkta mig men, JÄVLAR!!!! Första spelet på 10 år som varit utvecklat till PC i första hand? Eller nej, första spelet sedan Quake! Så jävla snabbt, så jävla rätt. &lt;3

Det första vi såg var definitivt inte utvecklat till PC i första hand, detta är resultatet av ändring som gjorts efter all negativ feedback från gamers.

Medlem

Det här ser helt sjukt bra ut både grafiskt och gameplay-mässigt! Hoppas bara man kan höja svårighetsgraden på ett bra sätt genom att öka antalet fiender och inte göra dem till bulletsponges.

Förövrigt verkar ljudet och feedbacken på vapnen och alla rörelser man gör i spelet vara snabba och responsiva, väldigt viktiga detaljer. Om spelet är mer av vad som är i det här videoklippet så kommer jag att vara hur nöjd som helst! Var länge sedan jag såg fram emot ett singleplayer-FPS sist.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

ja spelet ser ju fan sjukt snabbt ut, gillar inte det direkt

Spela Splinter Cell då.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

12
Skriv svar