Dags för moralpanik! Postal: Redux släpps nästa vecka

Robot
Dags för moralpanik! Postal: Redux släpps nästa vecka
Medlem
Skrivet av anon_178365:

"Drygt 20 år senare är det dags för Postal: Redux"

1997 --> 2016 är inte drygt 20 år det är knappt 20 år.

OT: Får se om dom vågar komma med något nytt eller om det blir mer av samma gamla.

Redux = det är postal 1 fast med lite "uppgraderad" grafik, tänk metro redux. Var inte speciellt nya saker i redux versionen vissa saker såg annorlunda ut endast

Medlem

Lär förmdligen köpa postal redux, får hoppas på hand kontroll stöd då jag lär sitta och spela detta sittandes i soffan

Medlem

nätack, jag tror jag står över.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Ambassadör
Xbox

Mandelkubb!


signatur

Jump in.

Medlem

"Den tar vi sa polisen" , blir garanterat köp

Medlem

lätt köp, skulle förmodligen köpa det ändå bara för att jävlas med alla "moraltanter"

Medlem

Grafiken ser ju faktiskt rätt schysst ut, sen hurvida spelet är bra eller dåligt låter jag någon annan sia om.
Postal-spelen som kom för 10 år sedan var ju dock det sämsta möget som någonsin släppts.

Medlem

Hatred 2 borde komma snart. Hurra för onödigt dödande. Och ja ... jag är hatisk

Medlem

Postal var ju trots allt ganska kul. Postal 2/3 däremot kändes som extrem dynga.

Medlem

Kul om man var 12 år när spelet kom och fortfarande är mentalt 12 år.

Medlem
Skrivet av GlennCoco:

Kul om man var 12 år när spelet kom och fortfarande är mentalt 12 år.

Då vet vi vad du spelar 20 maj.

Medlem

Bara jag som tyckte Postal spelen var astråkiga när de kom?

Medlem

Personligen tycker jag Postal 2 var hysteriskt kul när det begav sig. Tyckte inte att det var alldeles för våldsamt om man jämför med andra spel som kom vid den tiden. Att det ibland var absurt med katter som ljuddämpare eller att kunna pissa på sig själv när man brann tillförde bara till att det blev just en annorlunda spelupplevelse som inte var normen.

Edit: Dock tror jag inte att jag kommer införskaffa detta då jag föredrar att se allt ur första person som i Postal 2.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Ha ha! Men fan va plottrigt det ser ut. Slår inte Postal 2. Nån som kommer ihåg Redneck Rampage föresten?? Rätt kul det med.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Ingen moralpanik? Blev ni så avtrubbade av Hatred?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av El Presidente:

Ha ha! Men fan va plottrigt det ser ut. Slår inte Postal 2. Nån som kommer ihåg Redneck Rampage föresten?? Rätt kul det med.

svårt att glömma boobie kulsprutan

Medlem

Njä, ser inte så kul ut.
spelade originalet när det kom, var väll lite småroligt då.
Tyckte däremot Postal 2 var roligare pga humorn.
Hatred är ju liknande detta och det spelet var också värdelöst.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Njä, ser inte så kul ut.
spelade originalet när det kom, var väll lite småroligt då.
Tyckte däremot Postal 2 var roligare pga humorn.
Hatred är ju liknande detta och det spelet var också värdelöst.

Vad yrar du om? Hatred är sjukt användbart! Snacka om att kunna utnyttja det för att avreagera sig!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Molotov:

Njä, ser inte så kul ut.
spelade originalet när det kom, var väll lite småroligt då.
Tyckte däremot Postal 2 var roligare pga humorn.
Hatred är ju liknande detta och det spelet var också värdelöst.

Vad yrar du om? Hatred är sjukt användbart! Snacka om att kunna utnyttja det för att avreagera sig!

Nej, tyckte det var riktigt dåligt.
Kändes föråldrat gameplaymässigt. Att det är ubervåldsamt är typ extra kul dom första minuterna sen är det bara repetiv dynga.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Maci:

lätt köp, skulle förmodligen köpa det ändå bara för att jävlas med alla "moraltanter"

Klart du ska, ifall det inte funnits folk med sådan attityd så skulle ju Running with Scissors kånkat för 20 år sedan

Medlem

Spelade igenom ettan i höstas på en eftermiddag mer eller mindre, klart värt sina 0.5€ men skulle nog inte betala mer än så. Hoppas att dom fixat till så att man kan sikta åt alla håll och inte måste gå in fienderna i siktet!

1
Skriv svar