LIVE - Se Battlefield 1 avtäckas!

Medlem

Alltså va? jag som fick lite hopp på WW2.... är detta Xbox exklusivt? är det ens ett FPS? Dice som var störst i mina ögon


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Krayze:

Alltså va? jag som fick lite hopp på WW2.... är detta Xbox exklusivt? är det ens ett FPS? Dice som var störst i mina ögon

Har väl ryktats om WW1 i ett halvår typ?

Medlem

Jag tyckte det såg häftigt ut . Jag vill ha underhållning när jag spelar.... inte gammal skåpmat..

Medlem
Skrivet av Krayze:

Alltså va? jag som fick lite hopp på WW2.... är detta Xbox exklusivt? är det ens ett FPS? Dice som var störst i mina ögon

Hoppas verkligen inte att det är Xbone exklusivt! Men slut sloganen "Play first on xboxs"(motsvarande) är ju aningens oroväckande...

Medlem

DICE är så äckligt värdelösa dessa dagar. Folk har längtat efter ett nytt Battlefieldspel om andra världskriget väldigt länge nu och vad gör DICE? Ger oss istället en påhittad version av första världskriget. Riktiga skojare.

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

DICE är så äckligt värdelösa dessa dagar.

Välformulerat och fullt av fakta samt underlag som påvisar din mening!
Väl spelat!

Medlem

Kan inte tänka mig mycket tråkigare miljö än den under första världskriget. Vilken enorm nitlott, kul för de få som är kåta på WW1 dock. Lär vara tomt i serverlistorna efter några månader.

Misstänker en karbonkopia av battlefront med WW1 tema

Medlem
Skrivet av Sucksuck:

Kan inte tänka mig mycket tråkigare miljö än den under första världskriget. Vilken enorm nitlott, kul för de få som är kåta på WW1 dock. Lär vara tomt i serverlistorna efter några månader.

Varför är första världskriget en så otroligt tråkig miljö? I verkligheten utspelades det i en VÄLDIGT varierad miljö och dessutom ser det ut som att dem har kryddat dessa miljöer "en del".

Medlem
Skrivet av kveldulver:
Skrivet av Krayze:

Alltså va? jag som fick lite hopp på WW2.... är detta Xbox exklusivt? är det ens ett FPS? Dice som var störst i mina ögon

Hoppas verkligen inte att det är Xbone exklusivt! Men slut sloganen "Play first on xboxs"(motsvarande) är ju aningens oroväckande...

Nu i efterhand så såg jag att det kommer till PS4, men inget av dessa e intressant om det inte kommer till PC :/


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Ugh, dessa manusskrivna frågor från publiken, vidrigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ok. Då vet jag. Nej tack!
Hade hellre sett WW2.
Blir nya COD i stället.


signatur

autograph

ELF
Medlem

Något säger mig att BF 1918 är mycket bättre. Hoppas Dice kan motbevisa mig med riktig gameplay.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Ahris:

DICE utnämnde sig själva som skapare av det första riktiga sandboxspelet, som då skulle vara Battlefield 1942.
Det var fan det dummast jag har hört.

Haha beror väl lite på vad han syftade på, om han menade inom krigsmiljö men GTA3 var väl det sandboxspelet som verkligen slog igenom försäljningsmässigt först och var även före med 1 år.

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

DICE är så äckligt värdelösa dessa dagar. Folk har längtat efter ett nytt Battlefieldspel om andra världskriget väldigt länge nu och vad gör DICE? Ger oss istället en påhittad version av första världskriget. Riktiga skojare.

Haha. Var tvungen att regga om mig bara för att få säga "Snutteplutt".


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Westrr:
Skrivet av Ahris:

DICE utnämnde sig själva som skapare av det första riktiga sandboxspelet, som då skulle vara Battlefield 1942.
Det var fan det dummast jag har hört.

Haha beror väl lite på vad han syftade på, om han menade inom krigsmiljö men GTA3 var väl det sandboxspelet som verkligen slog igenom försäljningsmässigt först och var även före med 1 år.

Skulle nog vilja påstå att det var Elite 1984.

Medlem
Skrivet av Traxad:
Skrivet av Abominable:

Hur ska man tolka XBOX-skärmen? Battlefield för XBOX först? En framtida PC-portning? Äktenskapet mellan DICE och EA gör mig illamående och rädd på samma gång.

Xbox får tre dagars försprång. Kommer ut 18e oktober, ut på PC den 21a. Har för mig att något av BF3,4 eller Hardline gjorde samma sak.

Jo, såg också slutet när han gick igenom releasedatum. Känns ändå inget vidare att MS är o drar i trådarna. "Tur" att EA har Origin iallafall så man slipper Windows Store..

*NEWS FLASH* Microsoft inleder nära sammarbete med EA, köper in sig i Origin och integrerar det med Windows Store. Alla framtida EA-spel blir Windows10-exklusiva på PC.

Den som lever får se

Medlem

Hade hellre sett WW2 eller en Bad Company 3.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Abominable:
Skrivet av Traxad:
Skrivet av Abominable:

Hur ska man tolka XBOX-skärmen? Battlefield för XBOX först? En framtida PC-portning? Äktenskapet mellan DICE och EA gör mig illamående och rädd på samma gång.

Xbox får tre dagars försprång. Kommer ut 18e oktober, ut på PC den 21a. Har för mig att något av BF3,4 eller Hardline gjorde samma sak.

Jo, såg också slutet när han gick igenom releasedatum. Känns ändå inget vidare att MS är o drar i trådarna. "Tur" att EA har Origin iallafall så man slipper Windows Store..

*NEWS FLASH* Microsoft inleder nära sammarbete med EA, köper in sig i Origin och integrerar det med Windows Store. Alla framtida EA-spel blir Windows10-exklusiva på PC.

Den som lever får se

Om det skulle hända så har Microsoft köpt EA.

Medlem

Måste ju säga att låtvalet var epic!

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:
Skrivet av ShaqAttack:

DICE är så äckligt värdelösa dessa dagar. Folk har längtat efter ett nytt Battlefieldspel om andra världskriget väldigt länge nu och vad gör DICE? Ger oss istället en påhittad version av första världskriget. Riktiga skojare.

Haha. Var tvungen att regga om mig bara för att få säga "Snutteplutt".

Fan vad cool du är. Antar att du är en sån där person som tar allt DICE gör hårt i röven utan motsägelse, endast på grund av att det är svenskar bakom.

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

DICE är så äckligt värdelösa dessa dagar. Folk har längtat efter ett nytt Battlefieldspel om andra världskriget väldigt länge nu och vad gör DICE? Ger oss istället en påhittad version av första världskriget. Riktiga skojare.

Påhittad ? Jag tycker du ska läsa upp din historia om WW 1 då, det ända som såg fel ut i trailern var att pansar tank gick för fort gemfört med vad det var i värkliga livet.

Medlem
Skrivet av aT1C:
Skrivet av ShaqAttack:

DICE är så äckligt värdelösa dessa dagar. Folk har längtat efter ett nytt Battlefieldspel om andra världskriget väldigt länge nu och vad gör DICE? Ger oss istället en påhittad version av första världskriget. Riktiga skojare.

Påhittad ? Jag tycker du ska läsa upp din historia om WW 1 då, det ända som såg fel ut i trailern var att pansar tank gick för fort gemfört med vad det var i värkliga livet.

Men kom igen, det är ett battlefield spel, när har det varit "realistiskt"? Och för övrigt varför ens kasta skit på grejer du inte ens sett gameplay av eller testat?

Helt ok att ha åsikter, men kom igen.... var lite sansad.

Medlem
Skrivet av Traxad:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av kveldulver:
Skrivet av Krayze:

Alltså va? jag som fick lite hopp på WW2.... är detta Xbox exklusivt? är det ens ett FPS? Dice som var störst i mina ögon

Hoppas verkligen inte att det är Xbone exklusivt! Men slut sloganen "Play first on xboxs"(motsvarande) är ju aningens oroväckande...

Nu i efterhand så såg jag att det kommer till PS4, men inget av dessa e intressant om det inte kommer till PC :/

Men för fanken, det kommer ut till PC den 21a oktober! Bekräftades under streamen och finns daterat hos flera försäljare, Vad är det med folk ikväll? xD

lol, jaja kommenterade under flödet och skrev innan det blev officiellt

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:
Skrivet av FejkFejksson:
Skrivet av ShaqAttack:

DICE är så äckligt värdelösa dessa dagar. Folk har längtat efter ett nytt Battlefieldspel om andra världskriget väldigt länge nu och vad gör DICE? Ger oss istället en påhittad version av första världskriget. Riktiga skojare.

Haha. Var tvungen att regga om mig bara för att få säga "Snutteplutt".

Fan vad cool du är. Antar att du är en sån där person som tar allt DICE gör hårt i röven utan motsägelse, endast på grund av att det är svenskar bakom.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

12
Skriv svar