Oculus Rift börjar säljas i butik - förbokare rasande

ZF
Medlem

det är viktigare att synas ute i den verkliga verkligheten inledningsvis.

Inaktiv

Sa prec upp min pre-order. F*** ta Oculus o FB.
Kommer inte få några jävla pengar av mig överhuvudtaget.
Skrattretande tamefan. Nu blir det HTC vive.

Inaktiv

FZ red: Gör gärna en follow up på detta tack om Palmer svarar.
Inte för jag bryr mig längre vad den där jävla lallaren säger nu men skulle vara kul o höra hur han försöker prata bort att han just spottade en hel del pre-order ppl i ansiktet.

Medlem

Troligtvis har Oculus tecknat avtal med flera distributörer och återförsäljare sedan tidigare och är nu tvugna att väga fansens krav mot sina samarbetspartners hägrande stämningsansökningar.

Rättegångar pga avtalsbrott mm. skulle faktiskt kunna krossa dem nu när de redan har så mycket problem så de väljer naturligtvis sina partners före förbokningarna.

Medlem

Så här går det när analytiker anser att + är större än -.

Medlem

Facebook strikes again...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

hehe...skulle aldrig kunna köpa en produkt som stödjer facebook hur bra den än är. Och nu detta. Enda vettiga ni kan göra som har köpt en är att lämna tillbaka

Medlem

Hehehe bara tralla inte i affären och köpa en snart innan folk har fått sina förboknings exemplar. Måste svida.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Profit,Profit,Profit = Facebook vill ha in lite mer cash

Fast det är väl rimligare att dom tjänar mer pengar på slutkundsförsäljning än på delars. Det säger ju sig själv att Best Buy köper till lägre pris än dom som förbokat.

Medlem

Inte första gången det här har hänt med kickstarter projekt (det var faktiskt så det började).

Hade bokat några Lifx lampor som styrs via wifi och mitt under alla förseningar så kunde man gå till typ Best Buy och köpa dom där istället för att skicka ut till alla som förhandsbokade.

Så fort man har förhandsbokat så är man inte värt ett skit för företaget tyvärr.

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Sa prec upp min pre-order. F*** ta Oculus o FB.
Kommer inte få några jävla pengar av mig överhuvudtaget.
Skrattretande tamefan. Nu blir det HTC vive.

Du har garanterat aldrig förbokat, och du kommer inte boka HTC Vive heller. Bara arga internetmobben som talar.

12
Skriv svar