Se läckt gameplay från Pokémon Go! I hög kvalitet den här gången

Robot
Se läckt gameplay från Pokémon Go! I hög kvalitet den här gången
Medlem
Se läckt gameplay från Pokémon Go! I hög kvalitet den här gången

Skulle inte haft så höga förhoppningar.

Medlem

Detta föll platt

Medlem

vafan är detta för skit ???

Gnällkuk

Kanske bra för att få tjocka ungar att gå ut och röra på sig men det såg otroligt simplistiskt och tråkigt ut att jag har svårt att se att några andra än väldigt unga gamers skulle kunna vara intresserade av detta.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Chukkolatte:

Skulle inte haft så höga förhoppningar.

Skrivet av Shuriko:

Detta föll platt

Vad trodde ni egentligen? Går ju typ inte göra på nåt annat sätt än så här?

Medlem

Det här var bättre än vad jag trodde att det skulle vara. Kommer väl ge det en chans men har svårt att tro att det kommer vara bättre än Sun / Moon.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Chukkolatte:

Skulle inte haft så höga förhoppningar.

Skrivet av Shuriko:

Detta föll platt

Vad trodde ni egentligen? Går ju typ inte göra på nåt annat sätt än så här?

Trodde iallafall att man skulle få battla pokemons innan man fångar dem :/ What's the point with pokemon if you can barely battle?

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Chukkolatte:

Skulle inte haft så höga förhoppningar.

Skrivet av Shuriko:

Detta föll platt

Vad trodde ni egentligen? Går ju typ inte göra på nåt annat sätt än så här?

jag vägrar tro att det är här vi står i AR utvecklingen? Har man inte kommit längre? är jag grundlurad!?

Medlem

lol till detta

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Det här var bättre än vad jag trodde att det skulle vara. Kommer väl ge det en chans men har svårt att tro att det kommer vara bättre än Sun / Moon.

Är ju inte ens något att jämföra...

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av PcKaffe:

Det här var bättre än vad jag trodde att det skulle vara. Kommer väl ge det en chans men har svårt att tro att det kommer vara bättre än Sun / Moon.

Är ju inte ens något att jämföra...

Är inte så säker på det. Att döma ut det helt från en säkert ofärdig version som inte var tänkt att visas för den stora massan när det är nästan ett år innan det släpps känns minst sagt efterblivet.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Det låter ju bara en jävla massa

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av PcKaffe:

Det här var bättre än vad jag trodde att det skulle vara. Kommer väl ge det en chans men har svårt att tro att det kommer vara bättre än Sun / Moon.

Är ju inte ens något att jämföra...

Är inte så säker på det. Att döma ut det helt från en säkert ofärdig version som inte var tänkt att visas för den stora massan när det är nästan ett år innan det släpps känns minst sagt efterblivet.

Det jag menade är att det går inte jämföra äpplen med päron.

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Loxus:
Skrivet av PcKaffe:

Det här var bättre än vad jag trodde att det skulle vara. Kommer väl ge det en chans men har svårt att tro att det kommer vara bättre än Sun / Moon.

Är ju inte ens något att jämföra...

Är inte så säker på det. Att döma ut det helt från en säkert ofärdig version som inte var tänkt att visas för den stora massan när det är nästan ett år innan det släpps känns minst sagt efterblivet.

Det jag menade är att det går inte jämföra äpplen med päron.

Hah, okejdå.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar