Våldsamt och färglatt i lanseringstrailern för Battleborn

Robot
Våldsamt och färglatt i lanseringstrailern för Battleborn
Medlem
Våldsamt och färglatt i lanseringstrailern för Battleborn

Videon har blivit borttagen!

Skribent
Skrivet av Rior:

Videon har blivit borttagen!

Såg det! Fixat nu.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Testade när det var open beta. Tycker det var för svårt att köra ett sånt här spel i första person. Man får liksom ingen överblick. Inte min kopp med te.

Medlem

Jag gillade betan. Tycker MOBAs är lite väl torrt generellt men det här tyckte jag var roligt. Men det sagt tror jag att det hade varit smartare om dom fokuserade på MOBA-läget och inte gjorde alla andra lägen osv runt omkring, då MOBA-läget kräver jobb fortf och det runtikring inte är lika intressant. Pick a focus. Lite spretigt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Förbokade efter att ha testat den öppna betan på ren vinst och förlust. Länge sedan jag hade så roligt med ett FPS i multiplayer, mycket tack vare de många olika sakerna att fokusera på i två av spellägena - döda motståndare, döda minions, heala och buffa sina lagkamrater, samla shards, bygga turrets eller healing stations, levlande och annat. Tröttnade snabbt på PvPn i både BO3, Destiny, BF4, BFH, The Division och de flesta andra spel eftersom det är samma sak om och om igen men BB kändes som en frisk fläkt. Att det även finns en kampanj och det spelas i split screen är bara grädde på moset. Hoppas bara att det inte blåses bort helt av det i mitt tycke sämre men med stor sannolikhet mångdubbelt mer populära Overwatch som släpps två veckor senare

Medlem

Tycker det ser otroligt generiskt ut, men är det bra gameplay så kan det ju såklart väga över.

Medlem

Håller med Ugly_Bob, Battleborn är en frisk fläkt. Det är otrolig variation på hjältarna och jag gillar att de har lyckats få melee att fungera i PvP.

Medlem

Tycker det var riktigt kul, har iof bara kört tillsammans med en polare och är osäker på hur det står sig solo. Gillade både alfan och betan, stämningen är inte helt olik Borderlands i den mån att spelet inte tar sig självt så seriöst. MOBA-stuket funkar bra i fps och är du en range/assassin så får du verkligen ta löpet om en melee börjar närma sig dig. Ena stunden kan du känna dig OP men rätt som det var smäller det till och du dör som en fluga, precis som i Dota eller andra liknande spel.

Ska ge spelet en chans.

Medlem

För mycket färg explosioner


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

För mycket färg explosioner

Vad är det för fel på färg?

Medlem

Det är ett hyfsat spel kan jag säga efter ha gett det en rejäl chans. Lite platt vid första anblick men när man möter lite mer kompetenta motståndare och låst upp fler karaktärer så vart det genast mer intressant .

Men frågan är om jag inte kommer vara fullt upptagen med Overwatch, likt många andra i fps träsket.

Medlem

Testade betan förut. Fick ingen mersmak, känndes trångt och stökigt på skärmen. Svårt att se vad som faktiskt händer och så var det segt.
Super Monday Night Combat som fanns för en massa år sedan var mycket roligare än det här.


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar