Se orcherna krossa freden i ny Warcraft-trailer

Robot
Se orcherna krossa freden i ny Warcraft-trailer

Inte mycket till diplomati.


Medlem
Se orcherna krossa freden i ny Warcraft-trailer

Up next please


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Kan inte säga att jag är lika hypad efter vad de gjorde med karaktären i World of Warcraft.

Medlem

Vad är skillnaden på bruna och gröna orcher?

Medlem

...det var ju inte precis musiken jag förväntade mig, typiskt trailers antar jag. Haha.

Medlem

Hypar denna filmen för mig själv som vanligt. Kommer troligtvis resultera i att jag kommer lämna biografen i vanlig ordning och tänka "meeh"

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Vad är skillnaden på bruna och gröna orcher?

Bruna orginal orchs och gröna tainted orcher

Medlem

Musikvalet är ju bara pinsamt, de som gjorde den här trailern borde få sparken.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Kan inte säga att jag är lika hypad efter vad de gjorde med karaktären i World of Warcraft.

Jag tyckte de skötte honom bra i Wrath of the Lich King. Vad tänker du på?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

De enda filmerna som direkt känns mer kalkon än denna är väl typ Sharknado eller något. Där finns det ju iaf en ironisk touch. Det här är ju bara kalkon...

Medlem

Komiska med filmen är att att Blizzards egna filmer angående WoW är mycket bättre än den här smörjan?
Å som några nämnt va e de för musik man lagt på?
Kändes som man hoppa tillbaks till den fräcka filmen Blade.

Medlem

Utifrån de klipp som visats upp får jag mer och mer känslan och bilden av att människorna är de goda och orcherna representerar de onda, vilket går emot precis allt som warcraft står för. :/


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem

Förstår verkligen inte hur Blizzard kan tillåta att denna smörja till trailer får släppas.

Dels för att jag är extremt skeptisk till filmen, men musiken i trailern är helt jävla katastrofalt dålig och passar inte in alls.

Varför dom inte kör med sin egna episka musik förstår jag verkligen inte.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Förstår verkligen inte hur Blizzard kan tillåta att denna smörja till trailer får släppas.

Dels för att jag är extremt skeptisk till filmen, men musiken i trailern är helt jävla katastrofalt dålig och passar inte in alls.

Varför dom inte kör med sin egna episka musik förstår jag verkligen inte.

Blizzards egna CGI trailers till sina expansioner ser ut som mästerverk jämfört med det här.

Medlem
Skrivet av brandter:
Skrivet av Fezk:

Förstår verkligen inte hur Blizzard kan tillåta att denna smörja till trailer får släppas.

Dels för att jag är extremt skeptisk till filmen, men musiken i trailern är helt jävla katastrofalt dålig och passar inte in alls.

Varför dom inte kör med sin egna episka musik förstår jag verkligen inte.

Blizzards egna CGI trailers till sina expansioner ser ut som mästerverk jämfört med det här.

Deras CGI är MYCKET bättre än detta skräp.

Och av det man har fått se från filmen så ser deras CGI-filmer ut att vara bättre än själva filmen också. (jag hoppas dock innerligt att filmen är bra)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Effekterna och CGI'n är det inget fel på?! ..mycket besserwissande här på FZ.
Dock så gör dom en riktig vurpa när dom försöker skapa en sexig "she-orch".. sen att para ihop henne med hjälten, det blir bara komiskt, alla kommer att sitta och fantisera om vildsvins sex.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Effekterna och CGI'n är det inget fel på?! ..mycket besserwissande här på FZ.
Dock så gör dom en riktig vurpa när dom försöker skapa en sexig "she-orch".. sen att para ihop henne med hjälten, det blir bara komiskt, alla kommer att sitta och fantisera om vildsvins sex.

Det är korrekt enligt loren av Garona, effekterna däremot ii de trailers de visat ser skit ut jämfört med liknande filmer.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Effekterna och CGI'n är det inget fel på?! ..mycket besserwissande här på FZ.
Dock så gör dom en riktig vurpa när dom försöker skapa en sexig "she-orch".. sen att para ihop henne med hjälten, det blir bara komiskt, alla kommer att sitta och fantisera om vildsvins sex.

Vi pratar om att Blizzards egna CGI-filmer/klipp/trailers är bättre överlag, dom är både mer episka och har passande musik.

Sen denna "she-orc" är Garona, en ganska stor karaktär i Warcraft historien. Hon har varit med väldigt länge så dom försöker inte "skapa" något just för denna film.

http://wowwiki.wikia.com/wiki/Garona_Halforcen


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av nicbex:

De enda filmerna som direkt känns mer kalkon än denna är väl typ Sharknado eller något. Där finns det ju iaf en ironisk touch. Det här är ju bara kalkon...

Att du sett Sharknado gör mig inte särskilt förvånad över att du dissar en film du inte sett.

Medlem

Fruktansvärt fel musik btw.

Medlem

Ere bara jag... men jag får känslan av att denna film kommer bli ett.. Mehh..

nothing more.

Medlem
Skrivet av brandter:

Musikvalet är ju bara pinsamt, de som gjorde den här trailern borde få sparken.

Ja, vad fasen är det för nåt att ha med i en fantasy-trailer??


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:
Skrivet av brandter:

Musikvalet är ju bara pinsamt, de som gjorde den här trailern borde få sparken.

Ja, vad fasen är det för nåt att ha med i en fantasy-trailer??

Jag undrar hur många Warcraft spelare som suttit och tänkt "Nej, warcraft behöver mer dubbstep! Helt klart det som saknas! Mer dubbstep!" Jag fick för mig att det skulle vara en film i stilen av sagan om ringen, mera den fantasy känslan, men tydligen inte :S.

Medlem

Tänk på att man vinklar reklamen till dagens mainstreamungdom. De räknar nog med att de som är insatta redan kommer se den.

Duncan Jones kommenterade att det inte är någon musik som återfinns i filmen, iaf.

Medlem
Skrivet av toern:

Tänk på att man vinklar reklamen till dagens mainstreamungdom. De räknar nog med att de som är insatta redan kommer se den.

Duncan Jones kommenterade att det inte är någon musik som återfinns i filmen, iaf.

För det är schysst mot dom som verkligen har sett fram emot en Warcraft film sen 10 år tillbaka. Det är inte logiskt någonstans att göra en trailer för "mainstream-kids".

Kolla på Star Wars - denna trailer är till för alla, både för nostalgi och för nya tittare, ett typexempel för en riktigt bra trailer. Och den spoilar inte 90% av filmen heller, otroligt nog.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

ähh dom behöver bara lägga till lös in koden på din biobiljett för gear i wow och gör så man behöver göra det 10 gånger för att få allt så kommer dom får bra biljett försäljning

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av nicbex:

De enda filmerna som direkt känns mer kalkon än denna är väl typ Sharknado eller något. Där finns det ju iaf en ironisk touch. Det här är ju bara kalkon...

Att du sett Sharknado gör mig inte särskilt förvånad över att du dissar en film du inte sett.

Jag har inte sett Sharknado (jag har såklart heller inte sett Warcraft, men inget i min kommentar påstår något av det). Din mening i övrigt är helt obegriplig så det avstår jag från att kommentera

1
Skriv svar