Commodore 64 på väg tillbaka – som dator och bärbar

Medlem
Skrivet av KoP:

Tror fasen spelet Decathlon var värre för stickorna. Speciellt det avslutande loppet på 1500 meter.

Extra underhållande blev det när man spelade det loppet mot bekanta som trodde att man var tvungen att ta i för fullt hela vägen.

KoP
Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av KoP:

Tror fasen spelet Decathlon var värre för stickorna. Speciellt det avslutande loppet på 1500 meter.

Extra underhållande blev det när man spelade det loppet mot bekanta som trodde att man var tvungen att ta i för fullt hela vägen.

Ja det är väl typ bara dom sista 100 eller 200 metrarna man behöver skaka stickan för kung och fosterland?

Redaktör
Skrivet av KoP:
Skrivet av Margy:
Skrivet av KoP:

Tror fasen spelet Decathlon var värre för stickorna. Speciellt det avslutande loppet på 1500 meter.

Extra underhållande blev det när man spelade det loppet mot bekanta som trodde att man var tvungen att ta i för fullt hela vägen.

Ja det är väl typ bara dom sista 100 eller 200 metrarna man behöver skaka stickan för kung och fosterland?

Första och sista 100, om jag minns rätt. Fast det räckte.


signatur
Medlem

Commando & Airborne Ranger kan ge mig nostalgiska rysningar än i dag... Fast IK+ var inte dåligt det heller.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Medlem

Värt ett köp enbart för SID-chipen. Har roliga minnen från när jag var runt 12 och satt och programmerade musik på min C64.

12
Skriv svar