Är detta en läckt karta från Red Dead Redemption 2?

Robot
Medlem
Är detta en läckt karta från Red Dead Redemption 2?

Rykten talar om att vi kanske kan se RDR 2 redan i oktober

Medlem

Bilden ser fejk ut har dåligt färg. Hur som helst ett Next Gen spel för konsoler är under utveckling och ett annat också verkar vara GTA6 eller RDR2 tiden bara kan visa. Finns ingen officiellt uttalande från Rockstar eller Take 2 än.

Medlem

Rockstars version av Louisiana? New Bordeaux = New Orleans?

Medlem

Ge mig det till pc och... ja jag vet inte vad jag gör men glad som fasen blir jag i alla fall.

Medlem

RDR!!!! Älskade verkligen första

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ge mig det till pc och... ja jag vet inte vad jag gör men glad som fasen blir jag i alla fall.

Yep, jag tänker då inte göra misstaget att spela det på konsol först, som jag gjorde med GTA 5.

Releasehästryttare
Skrivet av Namn Namnsson:
Skrivet av Petrik:

Ge mig det till pc och... ja jag vet inte vad jag gör men glad som fasen blir jag i alla fall.

Yep, jag tänker då inte göra misstaget att spela det på konsol först, som jag gjorde med GTA 5.

Problemet är ju att det är rockstar så vi får vänta ~2 år tills pc release.

Så förhoppningsvis 2018

Medlem

Om det är så att detta faktiskt är en Karta från RDR2, så är det intressant med så mycket vattenområden. Kan det tala om att vi får åka eller eventuellt köra Ångbåt?


signatur

Nämen!

Medlem

RDR 2 till PC, snälla snälla snälla.

Medlem

RDR 2 finns redan, då första spelet heter Red Dead Revolver och andra Red Dead Redemption. Varje gång det pratas om denna serie så säger folk fel. /Mr Glädjedödare

Med det sagt så finns det få spel jag älskar så mycket som Redemption så jag hoppas verkligen detta är sant. Blir det ett Red Dead Revolution, tro?

Medlem
Skrivet av Scatterbrain:

RDR 2 finns redan, då första spelet heter Red Dead Revolver och andra Red Dead Redemption. Varje gång det pratas om denna serie så säger folk fel. /Mr Glädjedödare

Med det sagt så finns det få spel jag älskar så mycket som Redemption så jag hoppas verkligen detta är sant. Blir det ett Red Dead Revolution, tro?

Samma här. Vill alltid citera och rätta till personer som skriver RDR 2. Kniper alltid ihop stjärthalvorna varje gång jag ser att någon har skrivit på det sättet. Det kan heta Red Dead 3 i dagsläget. Tycker jag.

Vill gärna spela som en ung Landon Ricketts i nästa Red Dead.

Medlem
Skrivet av Scatterbrain:

RDR 2 finns redan, då första spelet heter Red Dead Revolver och andra Red Dead Redemption. Varje gång det pratas om denna serie så säger folk fel. /Mr Glädjedödare

Med det sagt så finns det få spel jag älskar så mycket som Redemption så jag hoppas verkligen detta är sant. Blir det ett Red Dead Revolution, tro?

Om spelet skulle vara en direkt uppföljare till Red Dead Redemption så är det ju inte fel att skriva RDR 2. Ifall spelet skommer heta just Red Dead Redemption 2. Sannolikheten är väl ganska liten. Men visst, annars har du ju helt rätt

Medlem

Hoppas hoppas!!! Bara det inte blir zombie western, Skall vara orginal western andan

Skrivet av Preacher81:

Hoppas hoppas!!! Bara det inte blir zombie western, Skall vara orginal western andan

I Red Dead Redemption hade du båda..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Rafner:

Rockstars version av Louisiana? New Bordeaux = New Orleans?

New Bourdeax fanns på riktigt och var en del av South carolina i Amerika. RDR utspelade sig inte i fiktiva städer som GTA gör så antagligen gör inte uppföljaren det heller.

Här är lite historia om verklighetens New bourdeaux: http://www.carolana.com/SC/Towns/New_Bordeaux_SC.html


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Men Bully 2 då?

Medlem
Skrivet av madman_ozzy:
Skrivet av Rafner:

Rockstars version av Louisiana? New Bordeaux = New Orleans?

New Bourdeax fanns på riktigt och var en del av South carolina i Amerika. RDR utspelade sig inte i fiktiva städer som GTA gör så antagligen gör inte uppföljaren det heller.

Här är lite historia om verklighetens New bourdeaux: http://www.carolana.com/SC/Towns/New_Bordeaux_SC.html

Ah okej

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Preacher81:

Hoppas hoppas!!! Bara det inte blir zombie western, Skall vara orginal western andan

I Red Dead Redemption hade du båda..

Medlem
Skrivet av Struggle:

Om det är så att detta faktiskt är en Karta från RDR2, så är det intressant med så mycket vattenområden. Kan det tala om att vi får åka eller eventuellt köra Ångbåt?

https://d.gr-assets.com/hostedimages/1392726006ra/8601157.gif

Annars har man kanske lärt sig simma

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av Scatterbrain:

RDR 2 finns redan, då första spelet heter Red Dead Revolver och andra Red Dead Redemption. Varje gång det pratas om denna serie så säger folk fel. /Mr Glädjedödare

Med det sagt så finns det få spel jag älskar så mycket som Redemption så jag hoppas verkligen detta är sant. Blir det ett Red Dead Revolution, tro?

Samma här. Vill alltid citera och rätta till personer som skriver RDR 2. Kniper alltid ihop stjärthalvorna varje gång jag ser att någon har skrivit på det sättet. Det kan heta Red Dead 3 i dagsläget. Tycker jag.

Vill gärna spela som en ung Landon Ricketts i nästa Red Dead.

Fast red dead revolver heter ju inte redemption
Och huvudkaraktären red harlow har la ingen koppling ?
I mina ögon är det bara två cowboy spel av rockstar, eller ja, revolver utvecklades ju av capcom hälften av tiden.

1
Skriv svar