Massive visar upp The Divisions raider ikväll

Robot
Massive visar upp The Divisions raider ikväll

Den första gratisexpansionen ska ge maxlevlade spelare mer att göra.

#tom-clancys-the-division


Medlem
Massive visar upp The Divisions raider ikväll

Ska bli väldigt intressant. 25manna Raidbossar incoming.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Blir tight med tiden.. flyttar idag och hela helgen.. nån ängel som har lust att slänga upp video på youtube?

Medlem

Fast kommer faila sett så många inte spelar tank dps och healer i sina roller tror att i raid är just detta så viktigt. Är mera pug grupper

Medlem

Spännande! Mer endgame to the people!

Medlem
Skrivet av ElgutDenVilde:

Blir tight med tiden.. flyttar idag och hela helgen.. nån ängel som har lust att slänga upp video på youtube?

Du kan kolla på det på twitch i efterhand!

Medlem

Enligt informationen på streamen i fråga så verkar sändningen starta redan 20.00, kan det stämma?

Medlem
Skrivet av Nightman76:

Fast kommer faila sett så många inte spelar tank dps och healer i sina roller tror att i raid är just detta så viktigt. Är mera pug grupper

Kommer nog ornda sig om belöningarna är bra nog. Så kommer folk att specca om till nyttiga builds.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av ekstrm:

Enligt informationen på streamen i fråga så verkar sändningen starta redan 20.00, kan det stämma?

20:00 CEST, dvs 21:00 för oss här i Sverige.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av ekstrm:

Enligt informationen på streamen i fråga så verkar sändningen starta redan 20.00, kan det stämma?

20:00 CEST, dvs 21:00 för oss här i Sverige.

Nej det är 20.00 även här >> http://www.timeanddate.com/time/zones/cest


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av Nightman76:

Fast kommer faila sett så många inte spelar tank dps och healer i sina roller tror att i raid är just detta så viktigt. Är mera pug grupper

Jag kan tycka att det är rätt härligt att The Division har röjt lite av dom vanliga MMO-rollerna, dvs Tank, Healer & DPS rollerna. Givetvis finns dem fortfarande men dom är inte alls lika satta i sten, vilket åtminstone enligt mig är uppfriskande.

Det ska bli sjukt spännande att se vad Incursions kommer att ha för uppbyggnad!

Medlem
Skrivet av Element_Five:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av ekstrm:

Enligt informationen på streamen i fråga så verkar sändningen starta redan 20.00, kan det stämma?

20:00 CEST, dvs 21:00 för oss här i Sverige.

Nej det är 20.00 även här >> http://www.timeanddate.com/time/zones/cest

*facepalm* Du har såklart rätt. Blandade ihop det med GMT.

Medlem

oohh nice. ska bli väldigt intressant!
hoppas på godsaker.

Medlem

kan vara 8 mans raiden Rikers Island som kommer nu man får se i kväll

Medlem

Härligt, älskar Division men har i stort sett inte mycket att göra annat än att försöka X´a och sortera alla mina end game gear.

Medlem

Det är verkligen do or die nu för massive failar incursions kommer dom tappa extremt många spelare

Medlem

undrar om dom kommer visa set Itemsen som ä Rewards i Incursions

Medlem

Vad är det som vi med season pass skulle få?

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Vad är det som vi med season pass skulle få?

Kommer inte på ett par månader.

Medlem

Hur resonerar de när de släpper patchen den 12:e? Inte fan lär jag spela super mediokra the division när Dark souls 3 precis släppts

Medlem
Skrivet av Cane:

Hur resonerar de när de släpper patchen den 12:e? Inte fan lär jag spela super mediokra the division när Dark souls 3 precis släppts

noterat.

Medlem
Skrivet av Cane:

Hur resonerar de när de släpper patchen den 12:e? Inte fan lär jag spela super mediokra the division när Dark souls 3 precis släppts

Föööööör... att inte alla kommer att spela DS3?

1
Skriv svar