Någon som lyckats köpa DARK SOULS 3 än??

Medlem
Någon som lyckats köpa DARK SOULS 3 än??

Har försökt i två dagar nu med att köpa Microsoft Points i YEN för att kunna logga in på
den Japanska Xbox One Store och köpa Dark Souls 3 men jag lyckas aldrig få betalt mina
Microsoft YEN points!!

Så jävla irriterande... vill ju spela DARK SOULS 3 NU!!!!

Ha det gött alla, hjälp mig gärna...
/ZHWAYNEX

Är inte den asiatiska versionen av DS3 ute redan? Jag har dålig koll, men den kan ju vara värd att importera annars i sådana fall. Så får du spelet på engelska också, som bonus.

Medlem

Jomen, funkade fint. 25h in i spelet och lvl 83 för tillfället

Edit: Xbox One kan köpa från japanska marknaden och ladda ner spelet på engelska redan nu

Medlem

så kan även PS4 göra


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:

så kan även PS4 göra

Ja, om man kan läsa japanska

Inaktiv

Finns det ingen risk att man blir av med spelet eller blir bannad?

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Finns det ingen risk att man blir av med spelet eller blir bannad?

http://kotaku.com/dark-souls-3-can-be-played-right-now-on-xbo...

Läs nedre halvan.
Och med tanke på att mängder av streamers etc gjort samma sak och sitter och streamar den japanska versionen så är jag högst tveksam till att nån skulle bli bannad pga av detta

Jag använde mig av den andra metoden som nämns i den artikeln och det funkade för mig.

Medlem

Köpte det nyss via Japanska PSN store, funkar endast om man har ett förbetalt kort med YEN.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Ziraz:
Skrivet av Slevin:

Finns det ingen risk att man blir av med spelet eller blir bannad?

http://kotaku.com/dark-souls-3-can-be-played-right-now-on-xbo...

Läs nedre halvan.
Och med tanke på att mängder av streamers etc gjort samma sak och sitter och streamar den japanska versionen så är jag högst tveksam till att nån skulle bli bannad pga av detta

Jag använde mig av den andra metoden som nämns i den artikeln och det funkade för mig.

Funderade lite på det där men med tanke på att jag inte har klarat av DS2 ännu så får vi se om jag hinner dra igenom det innan det blir dags för 3an.

Tacksam för länken

1
Skriv svar