Möt obehagliga Master Necromancer från Total War: Warhammer

Robot
Möt obehagliga Master Necromancer från Total War: Warhammer
Medlem
Möt obehagliga Master Necromancer från Total War: Warhammer

Lionheartx10 testar på belägrings läget
https://www.youtube.com/watch?v=T8hp08qsnXg

Medlem

Ser fram emot detta.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

Inget köp pga day one dlc

Medlem

Tål att sägas igen: No mods, no buy.

Medlem

Verkar som alla döda i den sista scenen hade begravts med svärd, en tradition som vi inte har idag


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av LinusU:

Verkar som alla döda i den sista scenen hade begravts med svärd, en tradition som vi inte har idag

Hade jag varit Lord i Warhammers värld hade obligatorisk kremering stått högt upp på listan över reformer...

Medlem
Skrivet av Brona:
Skrivet av LinusU:

Verkar som alla döda i den sista scenen hade begravts med svärd, en tradition som vi inte har idag

Hade jag varit Lord i Warhammers värld hade obligatorisk kremering stått högt upp på listan över reformer...

Ja precis. Det spelar tydligen ingen roll hur länge folk har varit begravda heller. Deras kroppar kommer tydligen upp intakta med såpass mycket muskler så att de kan strida. (Inget som är unikt för detta spel.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Brona:
Skrivet av LinusU:

Verkar som alla döda i den sista scenen hade begravts med svärd, en tradition som vi inte har idag

Hade jag varit Lord i Warhammers värld hade obligatorisk kremering stått högt upp på listan över reformer...

Ja precis. Det spelar tydligen ingen roll hur länge folk har varit begravda heller. Deras kroppar kommer tydligen upp intakta med såpass mycket muskler så att de kan strida. (Inget som är unikt för detta spel.)

Det är klart att Warhammer är ett universum i ständigt krig. Lär inte vara några problem att hitta fina kroppar nästan överallt. Som du säger är det inget unikt för detta spelet och det mesta kan förklaras med 'magi' Men jag tycker att brända kroppar borde vara ett problem för den mäktigaste av necromantiker.

För övrigt hoppas jag att necromancers i TW:W blir som i Warcraft 3 innan Frozen Throne. Skeletten slutade inte resa sig. OP som tusan men kul

Medlem
Skrivet av Brona:
Skrivet av LinusU:

Verkar som alla döda i den sista scenen hade begravts med svärd, en tradition som vi inte har idag

Hade jag varit Lord i Warhammers värld hade obligatorisk kremering stått högt upp på listan över reformer...

Kremering, eller för skojs skull, varför inte kremera höger arm och vänster ben och ge alla en smörkniv, snopet för necromancern


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Ni glömmer att Vampyrer/Nekromaner officiellt sett "inte finns" enligt The Empire, så då finns det väl ingen anledning att begrava döda kroppar?
F.ö. så har CA gått ut med att Kislev finns med för er Kisleviter, inget om de kommer vara spelbara dock.

Vet vi vem den andra LL:en är i VC än?

1
Skriv svar