FZ växer – nu söker vi fler skribenter!

Robot
FZ växer – nu söker vi fler skribenter!

FZ.se växer så det knakar. Därför söker vi nu drivna, självgående frilansskribenter som kommer att jobba tätt ihop med vår redaktion för att ytterligare förbättra Sveriges bästa spelsajt.


Medlem
FZ växer – nu söker vi fler skribenter!

Fan att ens engelska är rätt skrattretande, förstår det bra men att prata engelska är som att höra en full a-lagare snacka.
Hade nog kunnat lämna norrland för att få kramas med fz gänget dagarna i ända

Medlem

Kul att ni växer! Det är väl ett tecken på att det går bra för er.
Hoppas ni hittar lite intressanta nya medarbetare.

Medlem

Lycka till! Jag satt i några minuter och fantiserade om vår framtid tillsammans innan jag kom på att Östersjön är i vägen. Jag ser fram emot att få läsa mer innehåll om e-sport och streamare.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fan vad jag skulle vilja söka! Hade ju varit drömmen, stort lycka till! Dock utbildad inom ett annat ämne :/

Ni behöver inte en jurist?

Medlem

Jag ser med glädje fram emot lite nytt blod på FZ. Lycka till alla som söker.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Fan vad jag skulle vilja söka! Hade ju varit drömmen, stort lycka till! Dock utbildad inom ett annat ämne :/

Ni behöver inte en jurist?

Jag känner lite samma sak. Om FZ-redaktionen är i behov av en barnskötare finns jag tillgänglig!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tveskägg från PCG är ledig eller? Med flera.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag är kass på att skriva och är klantig med ordval. Däremot har jag ett övergenomsnittligt detalj och analytiskt sinne. Har spelat spel i ca 25 år. Skulle det funka?

Medlem

Skriveriet är jag tyvärr kass på, men snacka medans det filmas går bra!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Ingen kommer ihåg en fegis vill man så ska man söka. Jag måste säga att jag är lite kittlad men jag kan bara erkänna att jag inte har tid.

Medlem

Det är ju själva fan att man ska bo i Skåne. Öppna en redaktion här nere?


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Socialt kompetent...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ja e helt inne med svencka pråket oc kn veldig let utrucka mej po ordengklig svencska. Va skickar mann in ansöckan?

Medlem

Att bo i Stockholm hade varit ett omänskligt krav. Ingen vill se folk lida.

Medlem
Skrivet av Nercis:

Jag är kass på att skriva och är klantig med ordval. Däremot har jag ett övergenomsnittligt detalj och analytiskt sinne. Har spelat spel i ca 25 år. Skulle det funka?

Bara att prova!

Medlem

– Simulatorer
Life pretend är inte min grej.

– Moba
Nah toxic communities har fått mig avstå genren.

– E-sport
"Välkommen, här kan du visa för allmänheten hur dålig DU är!"

– Tung strategi
Dålig på att multitaska, "Jamen men denna lilla uppgraderingen ser ju trevlig ut oc...oh någon kommer med end-game units mot mina pilbågeskyttar"

– MMO
När alla personer utöver dem du spelar tillsammans med är som det yngre syskonet som bara fortsätter störa dig och ditt spelande.

– Socialt kompetent
Go go gadget agoraphobia!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

– Socialt kompetent
Go go gadget agoraphobia!

Aldrig trodde jag att jag någonsin skulle få höra en mix av barndomens favorit med det fantastiska ordet "Agoraphobia"! Som för övrigt är ett grymt underanvänt ord.

Det var länge sedan jag genuint skrattade såhär ärligt. Tack.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av vuze2143:

Fan vad jag skulle vilja söka! Hade ju varit drömmen, stort lycka till! Dock utbildad inom ett annat ämne :/

Ni behöver inte en jurist?

Jag känner lite samma sak. Om FZ-redaktionen är i behov av en barnskötare finns jag tillgänglig!

Notera att utbildningen är meriterande men inget krav. Själv var jag kock när jag började skriva för FZ.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av vuze2143:

Fan vad jag skulle vilja söka! Hade ju varit drömmen, stort lycka till! Dock utbildad inom ett annat ämne :/

Ni behöver inte en jurist?

Jag känner lite samma sak. Om FZ-redaktionen är i behov av en barnskötare finns jag tillgänglig!

Notera att utbildningen är meriterande men inget krav. Själv var jag kock när jag började skriva för FZ.

Precis! Om du tror att du har vad som krävs och har tålamodet att skriva, skicka då in den text du är mest stolt över.
Att överstiga tanken "jag är inte bra nog" är oftast det största hindret som alltid håller en tillbaka.

Bara för att Mattias här vann alla hjärtan med sin goda gryta betyder inte det att alla måste skicka in sina bakverk till:

Geeks Publishing AB
Kungsgatan 58
111 22 Stockholm
Lunchrummet.

Märk lådan med "Traveller's, rör ej!"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det var ju en intressant timing, skickade in en ansökan häromdagen haha.

Då får vi se vad som händer, kommer nog in en drös med ansökningar nu, kan jag tänka mig.
Både bra och dåligt att man tidigare har frilansat för en Engelsk publikation kanske ¯\_(ツ)_/¯

Jaja, Må bäste skribent "vinna"! ( GLHF och allt sådant )

Skrivet av Farris:

Det var ju en intressant timing, skickade in en ansökan häromdagen haha.

Då får vi se vad som händer, kommer nog in en drös med ansökningar nu, kan jag tänka mig.
Både bra och dåligt att man tidigare har frilansat för en Engelsk publikation kanske ¯\_(ツ)_/¯

Jaja, Må bäste skribent "vinna"! ( GLHF och allt sådant )

Vet inte vad (Ganska Lat Har Flickvän) har med saken att göra, men lyft fram din tidigare erfarenhet och länka till det du publicerat. Lycka till.

(har ärligt ingen aning om vad GLHF betyder men jag kommer googla det direkt efter jag skrivit detta.)

Edit:
"Green Lanter High Five" - urban dictionary. Got it!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Farris:

Det var ju en intressant timing, skickade in en ansökan häromdagen haha.

Då får vi se vad som händer, kommer nog in en drös med ansökningar nu, kan jag tänka mig.
Både bra och dåligt att man tidigare har frilansat för en Engelsk publikation kanske ¯\_(ツ)_/¯

Jaja, Må bäste skribent "vinna"! ( GLHF och allt sådant )

Vet inte vad (Ganska Lat Har Flickvän) har med saken att göra, men lyft fram din tidigare erfarenhet och länka till det du publicerat. Lycka till.

(har ärligt ingen aning om vad GLHF betyder men jag kommer googla det direkt efter jag skrivit detta.)

Edit:
"Green Lanter High Five" - urban dictionary. Got it!

Jodå, självklart så hänvisade jag till tidigare skrivna artiklar och nyheter, även om det var skrivet på Engelska.
Samt om du på riktigt (och inte bara skojar lite) inte vet vad GLHF står för, så är det Good Luck Have Fun Haha

The more you know!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av vuze2143:

Fan vad jag skulle vilja söka! Hade ju varit drömmen, stort lycka till! Dock utbildad inom ett annat ämne :/

Ni behöver inte en jurist?

Jag känner lite samma sak. Om FZ-redaktionen är i behov av en barnskötare finns jag tillgänglig!

Notera att utbildningen är meriterande men inget krav. Själv var jag kock när jag började skriva för FZ.

Precis! Om du tror att du har vad som krävs och har tålamodet att skriva, skicka då in den text du är mest stolt över.
Att överstiga tanken "jag är inte bra nog" är oftast det största hindret som alltid håller en tillbaka.

Bara för att Mattias här vann alla hjärtan med sin goda gryta betyder inte det att alla måste skicka in sina bakverk till:

Geeks Publishing AB
Kungsgatan 58
111 22 Stockholm
Lunchrummet.

Märk lådan med "Traveller's, rör ej!"

Räcker en 48 sidor lång C-uppsats?

Skrivet av Farris:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Farris:

Det var ju en intressant timing, skickade in en ansökan häromdagen haha.

Då får vi se vad som händer, kommer nog in en drös med ansökningar nu, kan jag tänka mig.
Både bra och dåligt att man tidigare har frilansat för en Engelsk publikation kanske ¯\_(ツ)_/¯

Jaja, Må bäste skribent "vinna"! ( GLHF och allt sådant )

Vet inte vad (Ganska Lat Har Flickvän) har med saken att göra, men lyft fram din tidigare erfarenhet och länka till det du publicerat. Lycka till.

(har ärligt ingen aning om vad GLHF betyder men jag kommer googla det direkt efter jag skrivit detta.)

Edit:
"Green Lanter High Five" - urban dictionary. Got it!

Jodå, självklart så hänvisade jag till tidigare skrivna artiklar och nyheter, även om det var skrivet på Engelska.
Samt om du på riktigt (och inte bara skojar lite) inte vet vad GLHF står för, så är det Good Luck Have Fun Haha

The more you know!

And now i know!
"And knowing is half the battle!" - G.I. Joe.

Jag skojar altid till det och glömmer oftast ett L men är för lat för att gå tillbaka och ändra stavfel så jag fortsätter skriva och hoppas att korrläsaren fixar det innan publicering. He hates me.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av vuze2143:

Fan vad jag skulle vilja söka! Hade ju varit drömmen, stort lycka till! Dock utbildad inom ett annat ämne :/

Ni behöver inte en jurist?

Jag känner lite samma sak. Om FZ-redaktionen är i behov av en barnskötare finns jag tillgänglig!

Notera att utbildningen är meriterande men inget krav. Själv var jag kock när jag började skriva för FZ.

Precis! Om du tror att du har vad som krävs och har tålamodet att skriva, skicka då in den text du är mest stolt över.
Att överstiga tanken "jag är inte bra nog" är oftast det största hindret som alltid håller en tillbaka.

Bara för att Mattias här vann alla hjärtan med sin goda gryta betyder inte det att alla måste skicka in sina bakverk till:

Geeks Publishing AB
Kungsgatan 58
111 22 Stockholm
Lunchrummet.

Märk lådan med "Traveller's, rör ej!"

Räcker en 48 sidor lång C-uppsats?

Är den lättsmält?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Herr rygg

Jag har inget av det ni söker. Är en lönnfet bitter sjuksyster som sitter och lirar spel på fritiden. Behöver ni recept på receptfria läkemedel får ni höra av er.

Kul att ni växer!


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

På Facebook har ni bilder på en massa slagskämpar = fightingspel. Så söker ni inte ens personer kunniga inom det. Nåja, vad är en bal på slottet.

Medlem

Så synd att man bara är 18. Hade vart skoj att testa och söka in annars...

12
Skriv svar