Se hela intervjun med Pewdiepie hos Conan

Robot
Se hela intervjun med Pewdiepie hos Conan
Medlem
Se hela intervjun med Pewdiepie hos Conan

Jag fattar inte hans nya serie. Jag trodde han skulle bli skrämd i sitt dagliga liv när som helst men här sitter han med kamera fastspänd på sig, dvs det är scener där han vet att han ska bli skrämd. Conan såg måttligt imponerad ut också, haha

Medlem

360p? Really?


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Tvivlar på att denna "reality-serie" kommer locka folk att betala för youtube.

Medlem

Han ser så obekväm ut vid dessa intervjuer.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Jag fattar inte hans nya serie. Jag trodde han skulle bli skrämd i sitt dagliga liv när som helst men här sitter han med kamera fastspänd på sig, dvs det är scener där han vet att han ska bli skrämd. Conan såg måttligt imponerad ut också, haha

Det blir väl lite som att följa med på en svensexa fast det handla bara om att skrämma pewdiepie. Han vet ju att de kommer göra saker med honom med inte vad.

KoP
Medlem
Skrivet av Stich:

Han ser så obekväm ut vid dessa intervjuer.

Förr ja. Men nu för tiden så sköter han det helt ok.

Medlem

Kan Donald Trumph blir president, så borde det varaännu enklare för Felix. Go felix, go felix

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Jag fattar inte hans nya serie. Jag trodde han skulle bli skrämd i sitt dagliga liv när som helst men här sitter han med kamera fastspänd på sig, dvs det är scener där han vet att han ska bli skrämd. Conan såg måttligt imponerad ut också, haha

Just det avsnittet är på ett slags modernt 'spökhus', jag har sett andra YouTubers göra samma runda från samma ställe. Jag har dock sett andra klipp med PewDiePie med dolda kameror där han inte är medveten om vad som händer så jag tror att det är en del variation i serien.

Medlem

Om jag inte hör fel, så är spelas klippet upp aningen saktare också, tycker att rösterna är lite mörkare och de pratar långsammare.

1
Skriv svar