Medlem

Det här verkar som ett skitmysigt spel

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Det är antagligen ett minus då kraftig majoritet av samtliga konsolspel flyter på helt okej. Detta gör det inte.

Neee, 30 fps är inte helt ok. Det är helt skit.

Enligt dig ja.

Är man van vid 120 FPS är 30 FPS diabilder.

Enligt dig, ja.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Det är antagligen ett minus då kraftig majoritet av samtliga konsolspel flyter på helt okej. Detta gör det inte.

Neee, 30 fps är inte helt ok. Det är helt skit.

Enligt dig ja.

Är man van vid 120 FPS är 30 FPS diabilder.

Finns rätt många spel som flyter på i 60 fps på konsol. Sen vet jag inte hur det är i jämförelse med 120 fps och jag antar att det inte har så stor betydelse vad jag säger till dig. Dock är det ju rätt kul att vara dryg, så jag förstår varför du håller på

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Det är antagligen ett minus då kraftig majoritet av samtliga konsolspel flyter på helt okej. Detta gör det inte.

Neee, 30 fps är inte helt ok. Det är helt skit.

Enligt dig ja.

Är man van vid 120 FPS är 30 FPS diabilder.

Finns rätt många spel som flyter på i 60 fps på konsol. Sen vet jag inte hur det är i jämförelse med 120 fps och jag antar att det inte har så stor betydelse vad jag säger till dig. Dock är det ju rätt kul att vara dryg, så jag förstår varför du håller på

Vilka då? (xbox one och ps4).

Jämfört med 120 är 30 ett ännu större skämt än det är jämfört med 60.

Medlem

It's live on PSN!!!! (6.3gb) 161kr!

Medlem

1½ timme in och jag har kalasmysigt och då har jag i stort sett bara spelat det man sett i gameplayvideos. Jag spelar långsamt.

Dock upplever jag det som rätt krävande. Mitt HD7970 verkar inte riktigt orka med, ligger kring 40 FPS i 2560*1080 och medium inställningar. Läcker grafik men nog borde det rulla på bättre än så.
Dock ska utvecklarna ha cred för att dom inkluderat 2560*1080 i listan över upplösningar.

Medlem

Råkade hitta Hunter's Mark från Bloodborne i spelet. Riktigt jäkla random.

Medlem

spelet hade mycket potential och var bitvis riktigt spännande och intressant. Kändes emellanåt som något avsnitt från lost eller twin peaks. När allt kom till kritan så var hela storyn en besvikelse och lämnade en med en bitter eftersmak.

Verkligen synd.

Medlem

Nån som får xb1 dosa att funka?

Det är riktigt trevligt på PC, vackert och stämningsfullt. Musiken är riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta ska jag nog köpa, ser riktigt läckert ut.

Medlem

Klarat mig igenom det nu. Herre jävlar så bra det var.
Mer sådana spel i fortsättningen tack!

Medlem

Precis spelat igenom det med.
Underhållande och annorlunda helt klart

Medlem

Jaså, det går bra att sätta betyg på det här helt plötsligt, fast det handlar om ett barn som dör och en fru som får alzheimers.

Redaktör
Skrivet av Nioreh:

Jaså, det går bra att sätta betyg på det här helt plötsligt, fast det handlar om ett barn som dör och en fru som får alzheimers.

Firewatch är såvitt jag vet fiktion. That Dragon Cancer (som du syftar på) handlar om skaparnas cancersjuka barn, något de är tydliga med.

Vi diskuterade en del på redaktionen innan vi valde att inte ge betyg till That Dragon, Cancer. Det kändes rätt för oss, men andra kan förstås tycka annorlunda. Och då får de gärna framföra det utan sån där syrlighet som jag inte riktigt förstår syftet med.


signatur
Moderator | Testpilot

Spelat det nu och vet inte riktigt vad jag ska säga. Tycker slutet förstörde större delen av hela upplevelsen jag hade med spelet.

Tycker också det hade varit roligare med mer "Firewatch" saker att göra än att bygga upp massa handlingstrådar som aldrig riktigt fick fäste.

Snyggt, fin stämning, bra musik, gillar konversationerna över radion men som sagt så förstörde slutet hela upplevelsen för mig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar