"Escape from Tarkov är ett paradis för vapenentusiaster"

Robot
"Escape from Tarkov är ett paradis för vapenentusiaster"
Medlem
"Escape from Tarkov är ett paradis för vapenentusiaster"

Ser grymt intressant ut!

Edit: Blir nog förbokning på detta.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Can not wait!

Medlem

Komisk felläsning:
"Escape from Torekov" xP

OT: Spelet ser redigt najs ut, och jag hoppas de verkligen låter gun-play mekaniken vara så rå och "realistisk" som de hittills visat.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Shimo:

Komisk felläsning:
"Escape from Torekov" xP

OT: Spelet ser redigt najs ut, och jag hoppas de verkligen låter gun-play mekaniken vara så rå och "realistisk" som de hittills visat.

Från och med nu heter detta spel: Escape från Torekov!

Verkar lite fränt faktiskt, Eldavbrott simulator, typ..

Medlem

Det är kan nog bli bra Någon som vet om det blir f2p? Jag kan iaf tänkta mig att betala för det här

Ohh såg nu att han har en oculus rift vid 12:18 in i filmen. Kan det få vr stöd kanske? Fyfan va awsome de skulle va!

Medlem
Skrivet av BOMBAii:

Det är kan nog bli bra Någon som vet om det blir f2p? Jag kan iaf tänkta mig att betala för det här

Ohh såg nu att han har en oculus rift vid 12:18 in i filmen. Kan det få vr stöd kanske? Fyfan va awsome de skulle va!

Spelet kommer vara B2P och sakna mikrotransaktioner. Länkar deras pre-order sida så kan du spana in priserna för de olika paketen.

http://www.escapefromtarkov.com/preorder-page


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av BOMBAii:

Det är kan nog bli bra Någon som vet om det blir f2p? Jag kan iaf tänkta mig att betala för det här

Ohh såg nu att han har en oculus rift vid 12:18 in i filmen. Kan det få vr stöd kanske? Fyfan va awsome de skulle va!

Spelet kommer vara B2P och sakna mikrotransaktioner. Länkar deras pre-order sida så kan du spana in priserna för de olika paketen.

http://www.escapefromtarkov.com/preorder-page

Tack! Nu känner jag mig dum som inte hitta det på sidan efter en liten snabbtitt

Medlem

ser faktiskt rätt coolt ut.

Medlem

Jävligt bra detaljer. Hoppas verkligen att de lyckas göra spelet ordentligt.

Medlem
Skrivet av BOMBAii:
Skrivet av Javas:
Skrivet av BOMBAii:

Det är kan nog bli bra Någon som vet om det blir f2p? Jag kan iaf tänkta mig att betala för det här

Ohh såg nu att han har en oculus rift vid 12:18 in i filmen. Kan det få vr stöd kanske? Fyfan va awsome de skulle va!

Spelet kommer vara B2P och sakna mikrotransaktioner. Länkar deras pre-order sida så kan du spana in priserna för de olika paketen.

http://www.escapefromtarkov.com/preorder-page

Tack! Nu känner jag mig dum som inte hitta det på sidan efter en liten snabbtitt

Äsch, har hänt dom flesta vid något tillfälle Hoppas vi syns i Tarkov


signatur

Game long and prosper

Owe
Medlem

Satan vad det ser grymt ut efter att ha kollat lite mer youtube.
Blev en preorder på limited edition.

Medlem

Kan blir prutt, kan bli så jävla bra! Håller tummarna

Medlem
Skrivet av Blazter:

Ser grymt intressant ut!

Edit: Blir nog förbokning på detta.

funderar på samma sak får se om jag gör en preorder på detta eller på doom

Medlem

"Escape from Tarkov är ett paradis för c*ka bl*ats"

Medlem
Skrivet av Shimo:

Komisk felläsning:
"Escape from Torekov" xP

Skrivet av Kilrah:

Från och med nu heter detta spel: Escape från Torekov!

Som en person med halva släkten rotad i Torekov sen flera generationer blev det ett gapskratt... fly på vintertid vetja! Enskilda vintrar bär isen en promenad ända ut på Hallands Väderö

Medlem

Jag läste "Back to Karkand".
Trodde först att det var info om "Battlefield 5".
Ser ju ut som att det skulle kunnat vara Frostbite-motorn, eller!?


signatur

autograph

Medlem

Nån som vet om det kommer finnas nån typ av zombies/monster i Escape from tarkov? Eller nån slags mob överhuvudtaget och inte bara PVP.

Medlem

Dev diaries <3 älskar verkligen företag som lägger ner tid på att visa progress på produkter dom utvecklar

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Nån som vet om det kommer finnas nån typ av zombies/monster i Escape from tarkov? Eller nån slags mob överhuvudtaget och inte bara PVP.

skulle väl gissa på rovdjur typ varg och björn

Skrivet av Blazter:

Ser grymt intressant ut!

Edit: Blir nog förbokning på detta.

Snälla förboka inte spel, det finns ingenting du vinner på det.. du lägger pengar på nånting innan du vet hur produkten ska bli och du kan fortfarande köpa det på release, inte som att du får någon förkö på det.

Medlem

Ser riktigt grymt ut, kul att en snubbe sitter med shia leboufs inspirstionstal på ena skätmen i slutet. Kan ju inte bli ett dåligt spel då!

zsc
Medlem
Skrivet av oscar.backenson:
Skrivet av Blazter:

Ser grymt intressant ut!

Edit: Blir nog förbokning på detta.

Snälla förboka inte spel, det finns ingenting du vinner på det.. du lägger pengar på nånting innan du vet hur produkten ska bli och du kan fortfarande köpa det på release, inte som att du får någon förkö på det.

Man kan ju få tillgång till beta och alpha och early access till fulla spelet beroende på vilket paket man väljer så visst får man gå före i kön i det här fallet.

1
Skriv svar