H1Z1 delas upp i två spel och slopar free-to-play

Robot
H1Z1 delas upp i två spel och slopar free-to-play
Medlem
H1Z1 delas upp i två spel och slopar free-to-play

Lika bra det säger jag nog. Förhoppningsvis innebär detta att det faktiskt blir något arbete gjort också på spelet/spelen.

Är personligen bara intresserad av Survival biten och det har blivit så jäkla mycket fokus på Battle Royale på sistone känns det som.

Medlem

flertalet små barn och snålpellar sitter och whinar i forum nu på grund av detta val, själv tycker jag det är bättre att man får lov att köpa spelet/ spelen. H1z1 är redan bra men lär nog bli bättre nu

Medlem

Skall bli kul med lite nya spellägen till BR, tycker dock att den är fortfarande skitkul att lira efter så många rundor man gått igenom. Är väldigt beroende framkallande!

Medlem

Det var inte allt för länge sedan som JackFrags pratade om att ha ett Battle Royale spel och tog H1Z1 som ett exempel. Kanske har de sett videon och tänkt efter? Eller så kanske det helt enkelt var att, om jag har förstått rätt, att folk för det mesta bara spelar Battle Royale har fler spelare än vad survival biten har som de har börjat tänka om.

Medlem

Jag känner folk som endast ägnar sig åt battle royale i H1Z1, så det känns nästan naturligt. Kul med konsoll också.

Medlem

Jag tror detta är bättre, dock har de mycket att förbättra i survival läget.

Medlem

Nån som kan berätta om Survival biten, tror ni det skulle bli ett bra solospel? Har varit för inbiten i 7DTD för att pröva H1Z1...

Har aldrig förstått mig på varför Battle Royale är så populärt, som shooter är ju spelet helt värdelöst.
Hoppas att Just Survive får mer utveckling för just nu handlar det bara om att överleva döda eller samla på saker, det saknas djup i spelet.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Nån som kan berätta om Survival biten, tror ni det skulle bli ett bra solospel? Har varit för inbiten i 7DTD för att pröva H1Z1...

Svårt att säga, jag tycker att utveckligen av 'zombiespelet' H1Z1 har stått stilla ganska länge medan fokuset har varit på Battle Royale.
7D2D är vida överlägset i min mening och det bästa man kan spela i genren för tillfället.

Medlem
Skrivet av Ahris:

7D2D är vida överlägset i min mening och det bästa man kan spela i genren för tillfället.

Om, låter som om jag inte missar någonting. Förutom kanske något snabbare fordon än den hobbymoppe som går att bygga...

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Nån som kan berätta om Survival biten, tror ni det skulle bli ett bra solospel? Har varit för inbiten i 7DTD för att pröva H1Z1...

Du menar 99% av spelarbasen?

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Ahris:

7D2D är vida överlägset i min mening och det bästa man kan spela i genren för tillfället.

Om, låter som om jag inte missar någonting. Förutom kanske något snabbare fordon än den hobbymoppe som går att bygga...

Moppen är ju testplattformen för körbara fordon och när den fungerar stabilt kommer man nog att använda samma system för tex. bilar mm.

Medlem

Finns nog en hel del åsikter om detta, men som vanligt
kan vi nog bara spekulera. Vad DGC fokuserar på kommer
med största sannolikhet bero på vad majoriteten av spelarbasen
spelar och tycker.

Kände att det kunde vara läge att dela med mig av lite tankar
https://www.youtube.com/watch?v=pZmqbAmTBw4


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Ahris:

7D2D är vida överlägset i min mening och det bästa man kan spela i genren för tillfället.

Om, låter som om jag inte missar någonting. Förutom kanske något snabbare fordon än den hobbymoppe som går att bygga...

Nej du mssar inget. I dagsläget kan man kan jämföra H1Z1 med DayZ.
Men det är inte som 7 Days to Die.

Medlem

Lustigt hur dem försöker få något vettigt ur det här. Det är så många lovande spel som kommer komma ut i år. H1Z1 kommer dö ut i bakgrunden, precis som alla andra liknande spel har dött ut i bakgrunden tidigare. Riktigt skitspel.

Medlem

aldrig förstått varför h1z1 är populärt

Medlem
Skrivet av shelter:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Ahris:

7D2D är vida överlägset i min mening och det bästa man kan spela i genren för tillfället.

Om, låter som om jag inte missar någonting. Förutom kanske något snabbare fordon än den hobbymoppe som går att bygga...

Nej du mssar inget. I dagsläget kan man kan jämföra H1Z1 med DayZ.
Men det är inte som 7 Days to Die.

Hade aldrig hört talas on 7D2D innan denna tråden, videor jag kollat
på ger lite RUST intryck, är det ett bra spel?


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av shelter:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Ahris:

7D2D är vida överlägset i min mening och det bästa man kan spela i genren för tillfället.

Om, låter som om jag inte missar någonting. Förutom kanske något snabbare fordon än den hobbymoppe som går att bygga...

Nej du mssar inget. I dagsläget kan man kan jämföra H1Z1 med DayZ.
Men det är inte som 7 Days to Die.

Hade aldrig hört talas on 7D2D innan denna tråden, videor jag kollat
på ger lite RUST intryck, är det ett bra spel?

Har blivit många timmars underhållning för mig. Tänk Minecraft med Zombies. 2 Spelvärldar, en begränsad eller en generativ som är oändligt stor som är till för att vara "on the road" genom öken, skogar, vinter och utbrända marker.

Enda irriterande är att sparfilerna blir inkompatibla när en ny version släpps då spelet fortfarande är i utveckling.

Kolla lite själv.

Medlem

signatur

MattiAceGaming

1
Skriv svar