Gåshudsvarning på den nya Mirror´s Edge-trailern

Robot
Gåshudsvarning på den nya Mirror´s Edge-trailern

"I Am Faith" proklamerar Dice och får fjunen att resa sig på armarna.

#dice, #mirrors-edge, #mirrors-edge-catalyst


Medlem
Gåshudsvarning på den nya Mirror´s Edge-trailern

Ljuset kommer i vintermörkret

Releasehästryttare

Nån som signat upp sig för betan ?

Medlem

Kan det inte vara maj snart

Medlem
Medlem

Jag känner mig skeptiskt till detta. Första spelet var speciellt tack vare sitt val att undvika det sedvanliga skjutandet och röjandet. Nu verkar man istället ha valt att göra ett generiskt actionspel med en emo-flicka i huvudrollen.
För mig är det ett för stort sidosteg från originalet för att jag ska känna mig säker på att det blir lika bra. Hoppas jag har fel...

Medlem

Ännu en bra trailer från EA, då blir väl spelet som vanligt..


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Volk:

Jag känner mig skeptiskt till detta. Första spelet var speciellt tack vare sitt val att undvika det sedvanliga skjutandet och röjandet. Nu verkar man istället ha valt att göra ett generiskt actionspel med en emo-flicka i huvudrollen.
För mig är det ett för stort sidosteg från originalet för att jag ska känna mig säker på att det blir lika bra. Hoppas jag har fel...

lol var fan har du fått det ifrån.

Storyn var riktig svag i mirrors edge, något dom nu verkar göra bättre.
Mirrors edge kommer vara riktigt jävla bra när det kommer.

Releasehästryttare

Ganska galet ändå, I höstas va det ända spelet som släpptes som jag gillade Fallout 4

Sen slutet av jan till maj så är det så galet många spel som kommit/kommer ut

Resident evil 0
Homeworld
Darkest dungeon
The witness
Xcom 2
Firewatch
The solus project
Dark souls 3
Doom

Och nu detta

Nån kan säkert påminna mig om nått spel jag glömt som släpptes i höstas som va bra

Medlem
Medlem

Jag undrar bara, var är den nya braiga musiken? Lisa Miskovsky:s "Still alive" är ju klassisk.

/Capi

Medlem

Knäsvag jag blev sittandes. @Capitan Solar Fields är med och gör musik igen vad jag vet.

Medlem

Längtar. :3

Stort fan av första spelet. Älskar grafikstilen och världen och karaktärerna men tycker första va just lite svag på karaktärer och berättandet. Kändes som spelet var för kort för att man skulle kunna bygga någon slags känsla över karaktärerna. Ser ut som det blir rättning på det nu. Ännu mer nöjd att de tagit bort funktionen för att kunna använda vapen i spelet då det går i raka motsatsen till vad spelet handlar om och Faith som karaktär. Tänkte bara att skjuta poliser etc i första spelet förstörde poängen med det hela. Inte som om alla bara kommer "jaså du räddade din syster och bevisade att hon inte var mördaren, men du har ju dödat en massa så då går du ej fri" typ något sådant.

Håller tummarna för att DICE levererar ett grymt spel denna gång och att EA verkligen inte gått in och gjort en massa dumt. Utvecklingstiden har väl ändå varit ganska lång för detta spel, så hoppas. .)

Medlem

Oh det där var en mäktig trailer. Blev aldrig riktigt kompis med första spelet, men det här ser ju riktigt bra ut.

Medlem

Längtar något kopiöst.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

De skämtade inte om gåshud.. Har det just nu efter denna maffiga och vackra trailer<3

Medlem

Är fortfarande Ambivalent.

Medlem
Medlem

Alltså klingandet av melodin gjorde trailern!!


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Wait a minute..
Hold the fucking phone!

Har dom bytt ut voice actorn för Faith???

Medlem

Yep, gåshudsvarning var det. Blev ju inte mindre frestad av trailern direkt. Första mirror's edge var rätt luddigt när det kom till story och kontext men det verkar som de tagit igen det i catalyst.

Medlem

ohja!...

redan maj? xD

kan knappt stå ut


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Wait a minute..
Hold the fucking phone!

Har dom bytt ut voice actorn för Faith???

Tonårsröster har ju sitt bäst före-datum, det har gått 8 år.

Inaktiv

Emoluggen känns inte så aerodynamisk.

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Kul att ni inte tyckte vi clickbaitade med gåshudvarningen


signatur
Medlem

Inget för mig detta spel.

Medlem

Näe fy fan. Kul med något annorlunda spel men detta är alldeles för annorlunda. Känns bara tramsigt med alla frisyrer och parkour elementen.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kul att ni inte tyckte vi clickbaitade med gåshudvarningen

Nejdå , diverse kvällstidningar hade istället skrivit något i stil med:

"Gåshudsattacken!"

"Här är klippet som får hela världen att gåshuda!" (Det är ett verb nu. Bestämt!).

"Militanta tyska veganer rasar över gåshudschocken!".

Medlem

"Ung kvinna hoppar mellan två hustak. Vad som händer sedan får er att häpna"

12
Skriv svar