The Division – spana in mer gameplay och lär dig om abilities, perks och vapen!

Robot
The Division – spana in mer gameplay och lär dig om abilities, perks och vapen!
Medlem
The Division – spana in mer gameplay och lär dig om abilities, perks och vapen!

Hmm.. Nu gäller det att ta på skyddsglasögonen! Om man inte vill veta allt om spelet in man spelar det. Men kul med information.

Försöker dock hålla mig ifrån det.


signatur

Niet.

Medlem

Hmm jag blir nästan irriterad på mig själv för jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa det eller inte. Senaste dagarna har det varit NEJ men så läste jag (på PCgamer kanske) att man skulle tänka på det som ett RPG å då blev det bättre på nå sätt.
Jag tror det blir köp ändå...

Jag hoppas ändå att det finns nåt slags hardcore-läge som är nästan HUD-fri och superdödlig.

Jag är orolig för att jag kommer bli tokmosad av folk som grajjndat mer, snarare än bli tokmosad av nån som har mer skillz än mig (det senare kan jag leva med). Men det tillhör ju iofs spelets gång...om man ska se på det som ett progress-drivet RPG. Vilket jag gör. Nu.

Inaktiv
Inaktiv
Medlem

Jag måste vara ärlig. Det här gjorde mig faktiskt lite mer intresserad. Jag visste att det var ett RPG spel men visste inte att det fanns ett sånt djup i hur man ska hantera alla utrustning som man har.

Det kommer vara frustrerande svårt och kul att försöka pussla ihop allt till något som passar sin spelstil.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm jag blir nästan irriterad på mig själv för jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa det eller inte. Senaste dagarna har det varit NEJ men så läste jag (på PCgamer kanske) att man skulle tänka på det som ett RPG å då blev det bättre på nå sätt.
Jag tror det blir köp ändå...
.

Samma sak för mig. Betan och om kompisen kommer köpa är det som kommer avgöra för mig.

Medlem

RPG-elementet ser ju faktiskt bättre ut än väntat. Synd att skjutardelen ser helt sämst ut istället.

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm jag blir nästan irriterad på mig själv för jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa det eller inte. Senaste dagarna har det varit NEJ men så läste jag (på PCgamer kanske) att man skulle tänka på det som ett RPG å då blev det bättre på nå sätt.
Jag tror det blir köp ändå...
.

Samma sak för mig. Betan och om kompisen kommer köpa är det som kommer avgöra för mig.

Wow grabbar, testa vänta ett par veckor efter release.

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Hmm jag blir nästan irriterad på mig själv för jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa det eller inte. Senaste dagarna har det varit NEJ men så läste jag (på PCgamer kanske) att man skulle tänka på det som ett RPG å då blev det bättre på nå sätt.
Jag tror det blir köp ändå...

Jag hoppas ändå att det finns nåt slags hardcore-läge som är nästan HUD-fri och superdödlig.

Jag är orolig för att jag kommer bli tokmosad av folk som grajjndat mer, snarare än bli tokmosad av nån som har mer skillz än mig (det senare kan jag leva med). Men det tillhör ju iofs spelets gång...om man ska se på det som ett progress-drivet RPG. Vilket jag gör. Nu.

Darkzone är indelat i level brackets tills du når level 30. Komponenterna i HUDen går att flytta, skala och göra dem genomskinliga. Finns även en auto-hide ui i options.

Det ser lika segt ut som de senaste Ghost Recon-spelen, sorry.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är lite roligt, massor med personer i min bekantskapskrets är lite som FZ-gänget. De tycker inte att FPS-spel och RPG fungerar ihop. Så påminde jag dem om ett spel som nästan alla av dem gillade, Borderlands och helt plötsligt börjar de gapa om att "ja men det var ju fantasivapen, de här är ju på riktigt" ... alltså, ska man hata på "The Division" så gör det efter ni spelat spelet istället. "Bullet sponges" är bara en ursäkt för att man först köpte den orimliga hype som PR-maskineriet drivit de senaste åren, INGEN som är över 12 år mentalt tror på all reklam de ser, eller på att jultomten är på riktigt - men av någon anledning så tror man på profitdrivna publishers förhandsvideos?

Gör mig en tjänst, sluta köpa hypen. Sluta titta på varenda preview som kommer och tro att det som Ubisoft kränger i e3-demos etc. är gospel, så sparar ni på både plånbok och hjärta. Själv förbokade jag The Division för att det är en svensk utvecklare som gjort flera bra titlar tidigare. Jag kan GARANTERA att det här spelet är MINST en 3/5 i betyg, och att det kommer att vara ett nöje - bara man slutar trissa upp någon slags låtsasmagi som snabbt blir en besvikelse.

Vakna upp nu pojkar och flickor och lukta på kaffet och testa betan som kostar typ 10 spänn att lira. Skillnaden mellan den och den kopia som man pröjsar 500 riksdaler för kommer vara liten, och förstahandsintryck slår alla previews, all hype och allt skitsnack man utsätts för i hela världen.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

ser lovande ut hoppas man hinner testa lite under betan som kommer till helgen

Medlem

Spelet hade stor potential, sen gör man det till en tråkig cover shooter GoW klon med lite RPG inslag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mitt stora problem är om jag ska köpa det till PC eller PS4.
Eller kanske till båda två, så kan man spela på PS4 när det PC är upptagen.. =P

Medlem

Jag kan varmt rekommendera youtubaren Marcostyle . hans video's om TD är enligt mig nr 1.

Medlem
Skrivet av AxxT:

Mitt stora problem är om jag ska köpa det till PC eller PS4.
Eller kanske till båda två, så kan man spela på PS4 när det PC är upptagen.. =P

Jag och en polare snackade om precis det. Vi lider av samma problem. Men vi kom på en bra kompromiss.

Vi köper det till PC. Spelar casual/utforskning med handkontroll och när det blir mer allvar så tar vi till mus + tangentbord.


signatur

Niet.

Medlem

Men hur gör ni när datorn är upptagen då?
Är ju där mitt problem är

Medlem

jag vet att detta är fel ställe o fråga på men jag e så förvirrad...

Någon som vet när betan släpps har läst på 6 olika sider nu och fått 4 olika datum..jag blir tokig

Medlem
Skrivet av Bamia:

jag vet att detta är fel ställe o fråga på men jag e så förvirrad...

Någon som vet när betan släpps har läst på 6 olika sider nu och fått 4 olika datum..jag blir tokig

29 - 31 Januari är betan

Medlem
Skrivet av emiaff96:
Skrivet av Bamia:

jag vet att detta är fel ställe o fråga på men jag e så förvirrad...

Någon som vet när betan släpps har läst på 6 olika sider nu och fått 4 olika datum..jag blir tokig

29 - 31 Januari är betan

tack så mycket

1
Skriv svar