Respawn söker leveldesigner till Titanfall 2 och hemligt projekt

Robot
Respawn söker leveldesigner till Titanfall 2 och hemligt projekt

Om du vet hur man knåpar banor kan detta vara din chans.

#titanfall, #electronic-arts, #respawn-entertainment


Medlem
Respawn söker leveldesigner till Titanfall 2 och hemligt projekt

Intressant. Titanfall var ett av de mer intressanta och välgjorda FPS som kommit ut på länge. Synd det var dålig nätkod och extremt mycket delay i ett spel som går i 180km/h

Geeks Gaming
Skrivet av Vercadi:

Intressant. Titanfall var ett av de mer intressanta och välgjorda FPS som kommit ut på länge. Synd det var dålig nätkod och extremt mycket delay i ett spel som går i 180km/h

Hade dom haft riktiga community hostade servrar + lite fler antalet spelare så hade spelet varit starkt även idag.

Gnällkuk
Skrivet av Vercadi:

Intressant. Titanfall var ett av de mer intressanta och välgjorda FPS som kommit ut på länge. Synd det var dålig nätkod och extremt mycket delay i ett spel som går i 180km/h

Jo, köpte det vid launch och det var kul men det var för mycket saker som inte riktigt var bra eller kändes rätt. Dock en intressant idé helt klart.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Älskade Titanfall, synd att det fallerade på flera punkter.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Vercadi:

Intressant. Titanfall var ett av de mer intressanta och välgjorda FPS som kommit ut på länge. Synd det var dålig nätkod och extremt mycket delay i ett spel som går i 180km/h

Jo, köpte det vid launch och det var kul men det var för mycket saker som inte riktigt var bra eller kändes rätt. Dock en intressant idé helt klart.

Japp var en del som förstörde som man får hoppas om lärt sig utav. Inte dela upp spelarbasen framförallt.

Jag fick det aldrig att funka igen efter vissa uppdateringar. Trist.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Intressant. Titanfall var ett av de mer intressanta och välgjorda FPS som kommit ut på länge. Synd det var dålig nätkod och extremt mycket delay i ett spel som går i 180km/h

Problemet var inte nätkoden, de tvingade sina servrar att köra i såpass låg tickrate att fördröjning är helt och hållet oundvikligt.
Detta gjorde dom för att spara bandbredd och dra ner på cpu stress. Om jag inte minns fel så köde dom mellan 11-13 tick medan spel som csgo kör med 60 och uppåt.

Medlem

Hade titanfall satsat på competitive spel så hade det varit riktigt stort tror jag. Men de ville endast gå mot casual spelare och tyvärr dog spelet lika snabbt som det släpptes. Riktigt synd för det hade en jäkla stor potential!

Medlem

Dåligt med dom där bottarna OCH laddningstiderna - rivaled only by GTA5 online.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av Hipshot:

Dåligt med dom där bottarna OCH laddningstiderna - rivaled only by GTA5 online.

Jag kommer inte köpa om de har med botarna igen. Snacka om cockblock


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Hipshot:

Dåligt med dom där bottarna OCH laddningstiderna - rivaled only by GTA5 online.

Jag kommer inte köpa om de har med botarna igen. Snacka om cockblock

Dom hade ju iaf kunnat haft en "story mode" eller någon co-op mode eller något sådant jag vettifan.

kanske slöseri med resurser dock håller jag med

Skrivet av FuzioN:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Hipshot:

Dåligt med dom där bottarna OCH laddningstiderna - rivaled only by GTA5 online.

Jag kommer inte köpa om de har med botarna igen. Snacka om cockblock

Dom hade ju iaf kunnat haft en "story mode" eller någon co-op mode eller något sådant jag vettifan.

kanske slöseri med resurser dock håller jag med

Det är ju en intressant spelvärld, så finns det rum för sådant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar