Så mycket kiss finns det på dina pengar

Robot
Så mycket kiss finns det på dina pengar

Tack vare The Division kommer redaktionen bara handla i kliniskt rena Bitcoins framöver.

#tom-clancys-the-division


Medlem
Så mycket kiss finns det på dina pengar

Ni kan ju fråga om grafiken har dämpats ner

Medlem

Fråga varför man skulle anse division är mer än bara en cover-shooter med bullet sponge fiender?

Dessutom är dessa ohygeniska seldar och mynt anledning till att jag bara använder kort.

Medlem

dom behöver inte fråga om Grafiken har dämpats ner, frågan borde vara varför, vilket egentligen vi redan vet varför, . pengar, dom har som vanligt fått dra ner på grafiken för att konsolerna ska klara spelet och det finns inte tid å pengar över bara för att göra PC versionen speciell.

Medlem

varför skriva i dagistermer som "kiss och bajs"? Vuxna människor brukar oftast prata om urin, avföring, exkrement eller fekalier.


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Enda fråga jag själv har är om det är mmo eller finns sp för dom som vill ha. Den nuvarande trenden är ju att alla ska spela tillsammans, har 2 spel som jag spelar just nu och det är elite och star citizen och alla spelar tillsamnans.,finns soloplayer visserligen med i elite men det påverkas endå av vad andra spelare gör och vad en själv gör.

Inaktiv
Skrivet av Natrium:

dom behöver inte fråga om Grafiken har dämpats ner, frågan borde vara varför, vilket egentligen vi redan vet varför, . pengar, dom har som vanligt fått dra ner på grafiken för att konsolerna ska klara spelet och det finns inte tid å pengar över bara för att göra PC versionen speciell.

Så mycket för att deras motor skulle vara dynamisk.

Medlem

Ni kan ju fråga när betan börjar..

Medlem

Tur att man inte har handlat med kontanter mer än typ 2 ggr de senaste 10 åren då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Strasser:

varför skriva i dagistermer som "kiss och bajs"? Vuxna människor brukar oftast prata om urin, avföring, exkrement eller fekalier.

Varför börjar du inte meningen med stor bokstav?
Sedan är kiss lika vanligt som urin om inte ett vanligare uttryck nu.

Medlem
Skrivet av Strasser:

varför skriva i dagistermer som "kiss och bajs"? Vuxna människor brukar oftast prata om urin, avföring, exkrement eller fekalier.

Precis på toaletten bajsar man inte man defekerar och plockar inte upp hundbajs efter hunden eller mockar ut hästkiss i hästens box

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Strasser:

varför skriva i dagistermer som "kiss och bajs"? Vuxna människor brukar oftast prata om urin, avföring, exkrement eller fekalier.

Enkelt: kiss är ett roligare ord än urin.


signatur
Medlem
Skrivet av Vercadi:

Fråga varför man skulle anse division är mer än bara en cover-shooter med bullet sponge fiender?

Varför säger alla att det skulle vara bullet sponge-fiender (vilket jag inte upplevde det som i alfan iaf)?
Skulle du döda allt på ett eller två skott skulle spelet inte ge någon utmaning överhuvudtaget, eller så skulle du behöva överösas av massvis med fiender samtidigt för att du ska få någon utmaning öht.
Dom fiender som inte har skottsäkra västar på sig dör väldigt fort, dom med skydd tar längre att döda, precis som det borde vara.
Skjuter du dom i huvudet dör dom rätt fort (bara dom inte har hjälm eller så då dvs) så ser inte vad problemet är som folk verkar ha..


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Vercadi:

Fråga varför man skulle anse division är mer än bara en cover-shooter med bullet sponge fiender?

Varför säger alla att det skulle vara bullet sponge-fiender (vilket jag inte upplevde det som i alfan iaf)?
Skulle du döda allt på ett eller två skott skulle spelet inte ge någon utmaning överhuvudtaget, eller så skulle du behöva överösas av massvis med fiender samtidigt för att du ska få någon utmaning öht.
Dom fiender som inte har skottsäkra västar på sig dör väldigt fort, dom med skydd tar längre att döda, precis som det borde vara.
Skjuter du dom i huvudet dör dom rätt fort (bara dom inte har hjälm eller så då dvs) så ser inte vad problemet är som folk verkar ha..

Jag har inte spelat spelet, därav undrar jag varför man inte ska anse det som jag nämnde, för vad jag sett är AIn riktigt dålig, oc andra står man bara och skjuter till fienden dör.

Medlem

Skit rolig artikel!

Kappa

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skrik till i kommentarerna om du har några särskilda frågor då vi kommer att intervjua Massive Entertainment.

Jag kommer ibland dra paralleller med Destiny då jag tycker det ser ut att vara rätt lika i utformande ungefär:
Har inte heller sett så mycket från spelet (mer än E3 och cinematic trailers typ). Rent av kanske någon här kan svara mig redan nu, men man vet aldrig om Massive kommer göra ändringar in i det sista.

1: Hur ser systemet ut för levels gällande vapen och karaktären?
Kommer du hitta ett vapen och det kommer vara runt din level eller kommer man kunna ha ett och samma vapen "hela spelet" men uppgradera det med lite olika delar(lasersikte etc) eller skills för att "öka" dess level? (Det sista tänkte jag lite som i Borderlands etc där en skillpoint ökar crit damage 3% t.ex.)

2: Hur många kan man vara i en klan (guild) och i ett party?
Destiny gjorde tabben (tycker jag) med att du var begränsad till 3 spelare när man spelade spelet som vanligt men upp till 6 spelare i raider. Det gjorde det riktigt tråkigt när vi var t.ex. 4 pers inne och bara ville leka runt lite. Så: Storlek på Partyn och klaner/guilds?

3_1: Hur kommer matchningen mellan spelare fungera när man är i Darkzone/PVP?
Om jag är ensam och knallar runt där, kan jag riskera att möta en grupp på 3-4 personer eller kommer jag matchas mot en ensam spelare runt samma level och k/d? (för level betyder i princip ingenting, även en level 140 i battlefield kan ha 0.5 i KD, men har stigit i rank för att personen fokuserat allt på objectives).
3_2: Blir man notifierad när man får en annan spelare mot sig eller har man någon automatiskt mot sig när man går in i Darkzone så i princip handlar det bara om att hitta/undvika personen/erna?

4: Kommer det finnas någon form av Raider som i t.ex. Destiny? Eller klassas Darkzone som en slags raid?

5: Kommer man kunna göra flera karaktärer på samma konto eller blir man låst till en karaktär per licens?

6: Någon form av Fordon/fast travel som i Destiny med deras Sparrows? Eller Fast travel mer som i större RPG spel som Fallout och Witcher3? (Varför inte kunna knåpa ihop en cykel? =P )

7: Kommer det finnas någon trade'ing i spelet så jag kan ge bort ett coolt vapen jag hittat vid säg typ level 20 till en kompis som kanske är level 10-15 (igen, beror då kanske på om vapnet har en level) eller blir all utrustning du hittar låst till din karaktär?

Eeeh jag sätter punkt här för mina frågor. Finns säkert något mer men kan inte direkt komma på något just nu

Medlem

Vem använder kontanter? Kör bara kort och jag vet exakt vems kiss som finns på det.

Medlem

Trodde värdet ökade om man kissade på sina sedlar? :S

Medlem

Haha, men vilken jäkla rubrik då

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Dessutom är dessa ohygeniska seldar och mynt anledning till att jag bara använder kort.

Jag har kissat på ditt kort.

1
Skriv svar