Förlorade i Moba - råkade slå sönder sitt IKEA-skrivbord

Robot
Förlorade i Moba - råkade slå sönder sitt IKEA-skrivbord

Glasskrivbord och dåliga förlorare är ingen bra kombination.

#heroes-of-the-storm


Medlem
Förlorade i Moba - råkade slå sönder sitt IKEA-skrivbord

Två tangentbord har gått hädan, kommer dock inte ihåg pga vilket spel.

Medlem

Ett par hörlurar fick möta min vrede när jag spelade BF2. Ångrade mig direkt och limmade ihop med superlim


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

En gång i de hormonstinna tonåren blev jag gankad i WoW och slog näven i tangentbordet av ren frustration. Mellanslagstangenten sprack. Jag insåg att jag borde göra något åt mina utbrott och köpte ett Logitech G15, som var för dyrt för att misshandla. Utbrotten minskade avsevärt och nu är jag en ganska sansad gamer.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Glasholm? psh han skulle ha köpt en Micke istället!

En 360 kontroll som började glappa, annars Fridens Liljor...
min bror däremot har varit världens sämsta förlorare sen NES tiden och antalet väggar och golv har fått vika hädan där han går fram


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag har en slagpåse hängandes i taket som jag tar ut mina aggressioner på.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Har slagit sönder två ikea bord med mina nävar, stora hål. Även haft sönder en mus och ett tangentbord. Men mina dagar som arg är slut då jag inte spelar League of Legends eller Counter-Strike speciellt ofta längre, plus att jag lugnat ner mig när det kommer till att behöva vara bäst.

Medlem

Hade en tendens att ha sönder möss när jag var yngre och dummare. Lugnade ner mig när jag insåg att det blev väldigt dyrt i längden. Gick från att gå igenom 2-3 om året till 1 på 7 år. Den dog av naturliga orsaker i höstas.

Kommer aldrig glömma bort dig, MX518. Du var mig trogen in i döden.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Inga skador här! Det kanske har flugit en kudde hit och dit någon enstaka gång och jag har klämt lite extra hårt på en Playstation kontroll (då på handtagen, inte knapparna).

Medlem

Människor som inte kan kontrollera sin vrede och måste slå sönder saker pga att förlorat i spel är liiiiiite sinnesrubbat. Gå till en psykolog ffs.

Flakmonkey

Inte personligen, men vi hade en klanmedlem på UT2K4-tiden som var tvungen att ha både en och två möss i lager när vi lirade. Var mer än en gång man hörde ett pang i teamspeak och sen "Sorry grabbar, måste byta mus" mitt i en mer eller mindre viktig match.

Väldigt kul så här i efterhand men jag minns att man störde sig på det en hel del när det begav sig. Speciellt om en person med sånt temperament inte hade "Press to speak" (eller vad det nu hette) så att man var tvungen att lyssna på allt jävla gnäll över voicen.

Brukar mer slå mig själv när jag misslyckas

Eller väggen.

Inaktiv

en skärm, någon ringde för ett par år tillbaka, drog telefonen i skärmen.

Medlem

Har för mig jag vred sönder en PS1 kontroll när jag var tonåring, utöver det kan jag inte komma på något, eller jo, pajade en knoge när jag slog in i en CRT skärm, skulle bli dyrt att hålla på så nu i LCD tider, har snarare slutat spela spel som är överdrivet svåra eller där prestigen sätts på spel, blir en trevligare upplevelse så, som tur är så är spel lättare nu för tiden så jag behöver sällan välja bort spel.

Medlem

Det där var vardag under BF1942/BF2-tiden. Antingen en själv eller nån annan på TS. Med 10v10 och ibland 12vs12 så hade man gott om folk som kunde få tokspel.

Ett och annat bord har rykt, dock inte här. Skärmar, tangentbord och annat. Känns som att ragequit förr var mer... äkta.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Bet av Nintendo sladden till kontrollen när jag var lite.

Medlem

Tips från coachen. OM ni börjar känna frustration när ni förlorar, ta en paus. På riktigt, innan ni behöver lägga pengar på nya kringutrustningar.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Minst 10 tangentbord, 2 små ikea kaffebord, 1 joystick, 1 svärd, 1 mobiltelefon. Det är var som har "råkat" gå sönder under mina spelsessioner.

Ni kan lugna er, nuförtiden håller jag mig till single-play spel.

Medlem

För dyrt att slå sönder saker.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ett par PS2-kontroller och en dörr rök innan man tog förnuftet till fånga. Mest till Hot Pursuit 2 och den förbannade jävla gummibands-AI:n.

Skrivet av Dunderhoken:

Människor som inte kan kontrollera sin vrede och måste slå sönder saker pga att förlorat i spel är liiiiiite sinnesrubbat. Gå till en psykolog ffs.

Som sagt är jag själv lugn som en filbunke, men djävulen kan komma fram även om jag inte själv trodde det.
Anledningen är fuskande spelare online
Spelet var WWE Raw vs Smackdown 2009. Wrestling 1 mot 1 eller 2 mot 2, i fuskares händer ibland 1 mot 3

Fanns många billiga moves och vissa var buggade. Enda gången jag kastat en 360 kontroll

Det är inte förlorandet i sig som jag blev galen på utan fegheten hos folk att man måste fuska för att vinna


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Aldrig varit i närheten av att slå sönder något. Men å andra sidan så spelar jag spel för att ha skoj, inte för att bli förbannad.

Aldrig förstått mig på folk som blir så vansinnigt arga att de börjar ta sönder sina egna grejer. Känns bara så jäkla korkat. Det är sällan jag blir arg när jag spelar, slår man regelbundet sönder skit eller får "rage-anfall" så ska man kanske byta hobby eller allvarligt fundera vad fan man håller på med. Värsta jag gjort är väl att skrika lite väl valda svordomar, sen går det över rätt fort och jag känner mig mest löjlig...

Medlem

Jag förstörde fodralet till Need for Speed: Road Challenge (High Stakes), genom att kasta det i golvet efter att jag förlorade min bil i en utslagstävling. Det är typ 10 år sedan eller mer.

Det närmaste jag varit att ha sönder något på senare tid var när jag slog händerna med full kraft ned i mitt Qpad MK-50 tangentbord, så att minst en tredjedel av tangenterna flög iväg.
Det fungerar dock alldeles utmärkt fortfarande.

Medlem

Jag sparkade sönder min dator en gång, men det var inte pga ett spel. Jag var så himla förälskad i en tjej som sårade mig! På gott och ont så tyckte mamma synd om mig och betalade för en ny dator

Medlem

En hacker i Dark Souls 2 fick mig att dra handkontrollen i golvet så att den gick sönder :> utöver det så tror jag inte att jag har förstört någonting annat i spelsammanhang under mina 25 år här på jorden.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

BabyRage.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nog har några nävar hamnat i tangentbordet men mer än att få gå o plocka igen tangenterna längst golvet har inte hänt
Det är bra kvalitet på razer blackwidow måste jag säga!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

En 360 kontroll som började glappa, annars Fridens Liljor...
min bror däremot har varit världens sämsta förlorare sen NES tiden och antalet väggar och golv har fått vika hädan där han går fram

Golv?!

123
Skriv svar